Hey lieve meiden, Ik heb gister weer getest en mijn HCG is met bakken gestegen dus vandaag kom ik even een berg met jullie delen! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HYCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HYCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HYCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HYCG HCG HCG En ik heb ook zakken chips, vers fruitsap en chocolade met nootjes voor jullie meegenomen Hoe gaat het hier? Nog spannend zo te lezen! Wie zijn de eerst volgende testers en wanneer? Liefs!
mja, ach... Jouw situatie klinkt erg hoopvol, succes! Ik weet hoe lang die 'paar daagjes' kunnen duren...
*vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang* hi female, hoe gaat ie? voel je je goed? hier nix aan de hand *behalve dat vandaag mijn NOD is* maar ik durf niet te testen whiiiiiiiiiiiiii! hebben er meer last van geloof ik! doe iets!
Oké Klingel, jij zegt het . Bij deze geef ik jou nu een schop onder je kont, zeg op luide toon dat je het eerst volgende moment dat je een paar uur weinig gedronken hebt en niet hebt geplast: OP EEN DRAFJE JE TEST MOET PAKKEN EN UITVOEREN! Dan duim ik heeeeeel hard met je mee! Ik houd je in de gaten ok! En ook de rest van jullie allen op de wachtbank, wil jullie in januari zien!
@marb: ja irri he dat die laatste dagen zoooooooo lang duren.. wacht wacht wacht.. mijn situatie hoopvol? kweetniet; ik voel weinig, heb een beetje een NO GO gevoel qua zwanger, weet niet waarom. heb al paar dagen (ongi) krampjes.. enige goede nieuws is dat ik nog niet de typische lage rugpijn heb van voor mijn ongi en dat mijn temp vanmorgen 37 was. waarom ben ik nou zo'n muts waarom test ik niet? zoals mijn lief zegt: je kan er toch niets meer aan veranderen, alleen wanneer je het weet. nou blijkbaar wil ik het nog niet weten
@klingel: ik heb nog niet getest, omdat ik nogal zeer onregelmatig ben, wil eigenlijk wachten tot woensdag! dus geloof dat ik nog een paar blikjes van jedidjah pak! ow die zakken chips e.d. klinken ook wel heel erg goed!
Oh wat een boel geweldig nieuws zeg! Rima,Jessica, Sarake en Hola: van harte gefeliciteerd dames! Super! Fijn om te horen, nu hopen dat de wachtenden ook snel jullie voorbeeld zullen volgen.. Klingel, ik kan haast niet wachten in jouw plaats, je hoge temp is wel hoopvol! En Libra, jij hebt ook al zoveel zss...ben zo benieuwd! Ik had gister van dat witte plakkerige slijm , kan dat een innesteling zijn? Want na je eisprong heb je toch geen slijmafscheiding meer?
Hee MEIden, ik ben helaas gisteren ongi geworden, dus ik mag op rood.... Op naar juni dus. Ik heb nog niet alles bijgelezen, ga ik vanavond "even" doen...... Voor de rest iig heel veel succes! Groetjes, Angela
hallo allemaal ik ben nieuw hier, even kort ik ben 27 jaar en hopelijk zwanger van mijn 2de kindje. mijn nod is 24 mei. Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de mate care zwangerschaps testen met deze zou je al zes dagen voor je nod kunnen testen? voor allen die zwanger zijn GEFELICITEERD voor die het nog niet weten ik duim voor jullie voor degene waarbij het deze ronde niet gelukt is vol goede moed naar de volgende succes groetjes
Jessica, Sarake en Hola, Gefeliciteerd, en geniet ervan!!! Alle ongi-MEIden, hoop dat in juni, de ooievaar bij jullie ook een beeje zal droppen... En alle wachtenden, suc6! Hier nog steeds geen ei te bespeuren, zit inmiddels al op dag 24... Had trouwens nog een vraagje, als je geen eisprong hebt gehad, word je dan wel gewoon ongi, of word je dat pas als je ook daadwerkelijk een eisprong gehad hebt?
Hé allemaal! Eigenlijk wil ik me er niet aan overgeven want ik denk eigenlijk dat mijn lichaam me voor de gek houdt, maar... Heb sinds vorige week donderdag last van acute misselijkheid bij bepaalde eetgeuren. Gisteren duurde het gewoon een paar uur voordat het voorbij was. Mijn (.)(.) doen erg pijn. Heb ik nooit last van. Had vanmiddag een paar gemene steken in mijn onderrug, nog nooit zo gevoeld. Daarnaast heb ik af en toe wat buikkrampjes, maar dat zouden dan weer ongi-krampen kunnen zijn. Mijn temp. is na m'n eisprong nu voor de 2e keer verder aan het stijgen. Zal zo proberen het kaartje van FF in m'n album te zetten. Manlief stelde voor om morgenochtend te testen. Ik weet het nog niet.
Hier weer een waardeloze maand Stomme ongi. Op naar juni. Deze maand de h.a. maar weer even bellen, misschien weer een zaadtest?! Ik naar de gyn.? Succes allemaal
WAUW! WAT EEN BOEL ROZE! Alle zwangere meiden van harte gefeliciteerd! Super voor jullie! Bij mij was de ovulatietest vanmiddag weer negatief, dat betekent dat ik gisteren mijn ei gevonden heb! En super goed geklust de afgelopen dagen en vanmorgen ook nog. Het wachten kan weer beginnen!
nee je kan ook ongi worden als je geen eisprong hebt, dat is dan een ontrekkingsbloeding, duurt vaak niet zo lang en is niet zo heftig als een ongi! maar je kan ook wel eens een maand(en) overslaan...
heb ook geen ei kunnen ontdekken deze maand,( was ook een beetje aan het klungelen met m'n ovu tests ) laat de ongi dan maar komen, misschien volgende maand beter? alle zwangeren van harte! geniet ervan
Jessica, Sarake en Hola GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws op deze zondag! @Klingel: ik vind het knap van je, maar ik zou testen! Je vriend heeft gelijk, je kan er toch niets aan veranderen. Grappig dat jij ook een miljoen testjes hebt gedaan, de eerste ronde. Vorige ronde was dus ook mijn eerste, en ik deed dat ook. Hopelijk heb ik deze maand meer geduld! (En hopelijk wordt ons geduld dan beloond met een mooi klein beebje!) Hier nog wat muntthee en zelfgemaakte koekjes voor op de wachtbank! Liefs, Zen