oh, joh, het reeegent zwangeren om me heen: van de week weer een vriendin die meldt dat ze al 12 weken is. ik vind het superleuk, maar ook wel moeilijk. ik wil OOK! of nouja: ik wil WEER, maar dan dat het goed blijft gaan. gelukkig word ik door alle zwangere vriendinnetjes gesteund, en word er gezegd toch vooral op te schieten zodat we gezellig samen zwanger kunnen zijn. I sure hope so! enne, klingel, uitgepiest al? en, en, en? (hoopvolle knuffel)
ohjee, ik zie nu dat je nega getest hebt. sterkte meis, maar wie weet was je te vroeg met testen? knuffel van mij aan jou in ieder geval. *wil knuffel-smiley van de mods*
Oooohhh Klingeltje, sorry, we waren tegelijk aan het posten. Ik vind het onwijs jammer voor je, maar wie weet moet je nog heeeel even geduld hebben: geen bloed geeft moed!
ach nee ik geef de moed niet op... tis pas ronde 3... maar ja.. als je goed geklust hebt en je ei weet dan heb je toch een beetje hoop soms he... na ja volgende maand maar even minder 'geregiseerd' ermee overweg gaan denk ik... wens nog veeeeeeeeeeeeeel roze toe deze maand (en een wonder van mijn kant kan natuurlijk ook nog '
Inderdaad, vervelend van die negatieve test, maar zou voor de zekerheid ook nog maar ff wachten met dat wijntje, wie weet test je over een paar dagen wel positief, suc6!
@ Klingel: Ahh zonde klingel, leef heel erg met je mee! Geef de moed niet op... ik ben ook al bezig met ronde 4! Wie weet is dat de juiste ronde voor ons! En misschien is het nog te vroeg om te testen? Dat je toch nog even moet wachten Dikke x
hi diana, ook in de 4e ronde : we gaan ervoor hoor! nou ja ik moet inderdaad eerst nog ongi worden, dus ik zit nog even in de 3e .. maar ik heb geen hoop meer want ik heb een mat care ultra test gedaan en die kan 6 dagen voor NOD al HCG vinden.. even een avondje mokken en dan gaan we weer vrolijk lachend verder! veel succes ook voor jou! en miracle, dank je voor advies over dat wijntje.. maar in dit geval met deze supersensitieve test is het wel safe.. helaas.. klingel
He meiden die nog wachten succes! Meiden die ongi zijn geworden......op naar de volgende ronde! By the way ik zie hier van alles over wijntjes staan.....ik hield deze ronde na mijn eisprong nergens meer rekening mee.....en daardoor zet je alles beter van je af......(schijnt dat een wijntje in je zwangerschap ook geen kwaad kan)
Jaaaa, balen he Klingel als je zo je best hebt lopen doen in de bedroom (hihi dat rijmt). Ik had hetzelfde gevoel, maar dan donderdag. Hoewel, dat klopt niet helemaal, want ik werd gewoon erg vroeg ongi en had nog niet getest... had mijn NOD by far niet gehaald... Anyway, kop op, hopen dat je snel duidelijkheid krijgt, one way or another.... Enne.. lekker opdrinken dat wijntje, zou ik zeker ook doen! liefs noppie
neej joh dat wil je niet! die dingen daar word je alleen maar depri van! (of nou ja ze klappen je genadeloos van je (nep)roze wolk! ze zijn van mat care. volgende ronde zal ik er weer een inzetten.. maar zeker niet voor NOD (denk ik ) en nou gaak weer verder mopperen. terwijl vriend vrolijk verder relativeert 'we hebben het met zn 2en toch ook heel goed eigenlijk' hij zal het wel goed bedoelen maar zo voelt het niet. mopper mopper mok mok mok
he jammer klingel, maar wie weet toch te vroeg getest nog of lag het aan de thee! als ik me weet in te houden ga ik woensdagochtend testen! maar voor nu duik ik mijn mandje in, zie wel wat morgen mij brengt! liefs
@goofychick hoe was je bruiloft !? gefeli en veel geluk voor 100 jaar samen! je schrijft dat je ná de eisprong niet meer rekening hield, qua wijntjes, bedoel je niet vóór de eisprong? gaat het verder goed trouwens? @ibb ik duim voor je! @noppie: jij vroeger dan NOD ongi? ook stom. was je ei dan dus ook eerder? nou boeh.. volgende ronde gaan we ervoor!
Zo erg he die terleurstellingen? Ik wordt er ook niet goed van! Helemaal omdat ik dacht ow... ik wordt wel "even" zwanger! Angelina was gelijk raak... en nu pas weet ik dat we gewoon geluk moeten hebben wil het puzzeltje in elkaar passen. Ik gaat nu ook lekker onder de wol! Morgen met me kleine meid naar het Consultatie Bureau... krijgt ze prikjes in haar armpjes voor het eerst En... kijken hoe goed ze weer gegroeit is! Weltrusten allen! Klingel... KOP OP! houd de moed erin! Dikke Kusssssss