Goedemorgen meiden, Ik ben helemaal hieperdepieper! Gister EINDELIJK mijn vruchtbare slijm gevonden en ook nog eens heerlijk geklust. Hoop echt zo dat het raak is nu! [-o< Maar is het nu beter om in je vruchtbare dagen iedere dag te klussen of om de dag...?! Maak er een mooie dag van allemaal en geniet van die heerlijke zon 8)
ik klus tijdens de vruchtbare dagen elke dag, maar verder probeer ik het om de dag. Helaas trapt mijn hubbie daar niet in en wil voor de zekerheid maar elke dag JedidJah
super maar! vandaag nog maar een keer flink klussen hehe Hopelijk is het raak! Wat beter is weet ik niet..maar ik zou het iedere dag doe..hoe vaker hoe groter de kans zou ik zelf denken hehe.. haha jedidjah na de vruchtbare week heeft het toch eigenlijk niet meer zoveel zin? hehe Volgens mij zou ik wel weer bekoelen nadat mijn vruchtbare dagen over zijn hahaha...
Ik weet eigenlijk ook niet wat beter is. Qua kwaliteit van het zaad zou om de dag beter zijn, maar bv met SMEPpen zou je juist iedere dag moeten klussen. Klinkt mij logischer... Mijn wederhelft wil idd ook het zekere voor het onzekere nemen..., maar dan de hele cyclus! haha Vanavond gaan we uit eten met vrienden, maar ik probeer hem daarvoor nog wel ff snel te verleiden... hihi. Spannund!
dat probeer ik idd ook aan het hoofd van mijn hubbie aan te praten, maar er is iets wat daar niet naar luistert. Dat iets is sterker dan het hoofd Nou ik vind het geen probleem...
zo meiden mijn ongi is al weer zo goed als voorbij.. echt raar! voorheen was ik altijd een volledige week ongesteld (met de pil) en nu deze keer en de vorige keer maar 3 dagen.... maar goed dan kunnen we verder weer he! heb in ieder geval de etos zwanger worden pillen in huis eens zien of dat helpt! maar goed kom vanmiddag weer heb zo rijles....
ik had idd met de pil 6 soms wel 8 dagen ongi en nu is het ook al bijna weg... Soms is het zelfs korter... JedidJah
Hoi hoi! k heb geloof ik ook mijn vruchtbare slijm, en een beetje een gespannen/stekend gevoel links onder in mijn buik, dus denk dat mijn ei eraan komt! Klopt dan ook weer met de banner. Ook het klussen gaat goed, dus daar kan het dan niet aan liggen zou je denken! Ga straks gezellig lunchen met een vriendin, denk dat we lekker van het zonnetje gaan genieten! Tot later! Groetjes!
Hoi! Ja goed aan de klus, het is wel even plannen, want m'n mannetje zit in de nachtdienst...maar ik ben vandaag vrij, dus komt goed. En dan maar weer afwachten he. En jij, komen je vruchtbare dagen er alzo weer aan?
check mijn banner... Ik weet het eigenlijk niet, want mijn ei is altijd vroeg. Ik begin dus het moment ik klaar ben met ongi zijn en stop voor ik ongi wordt... Gelukkig houd ik wel van klussen Ik ben aan het begin van ons huwelijk ziek geweest (door samonella en klussen met darmproblemen is niet leuk... Daarnaast waren we in een verkeerd vrij patroon gevallen. Toen ik stopte met de pil was dit ook verleden tijd ) en hebben het amper gedaan de eerste twee/ drie jaar van ons huwelijk... Nu ik weer beter ben en zonder pil wil ik bijna wel elke dag... En als ik niet wil kijkt mijn hubbie zo zielig dat ik toegeef... Whahaha nu ik dit tik voel ik me echt zo´n seksbeest. JedidJah
nou helaas moet ik nu weg... Ik ga een nachtje met collega´s weg... Ik wens jullie allemaal klusplezier en ik hoop na dit nachtje morgen het klussen weer te kunnen oppakken Groetjes en succes JedidJah
Hoe oud was je toen je trouwde jedidjah..? Zag je trouwfoto's in je album en je spreekt over 2 a 3 jaar..dus toen was je 20 toen je trouwde? maar je zag er toen super volwassen uit! Ik heb nog steeds geen teken gezien van vruchtbaar slijm ofzo maar had wel gister weer een beetje ongie achtige steken.. wat erg he hoe je daar op gaat letten..mijn dochtertje was gewoon zomaar een kadootje. We hadden zoiets van we zien wel hoe het loopt..we doen het er niet voor..maar als we zwanger raken dan zijn we blij natuurlijk. We waren ook net getrouwd hehe..dus ja.. maar nooit mee bezig geweest zeg maar..en deze keer is het toch wl anders hoor..
Hoeft niet hoor, wees blij dat je het zo leuk vind, ik heb een hele tijd depressieve klachten gehad en blijf daar een beetje in hangen en dat is funest voor ons kluspatroon. Zelfs als mijn hubbie zielig kijkt kan ik er niet aan toegeven. Gelukkig was er in de vorige ronde helemaal niets van te herkennen en had ik ook het gevoel dat we enorme seksbeesten waren, hoop dat het deze ronde weer zo gaat, en dat de depressieve klachten zich koest houden....
Wij zijn volop aan de klus! Heb wel sinds gister vruchtbaar slijm, maar heb nog geen steekjes gevoeld. Hoe lang zou je slijm blijven? Dag of 4?
Hoi dames, Voor mij de eerste keer op deze NOD-lijst. Zet mij maar ergens voor in de Hummer op 5 mei. Hopelijk is het echt bevrijdingsdag Het is voor mij ronde 4. Groeten!