NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Spannend Lautjuh!

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoe bedoel je?

3. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    hmmm misschien heb ik net niet goed gelezen! Volgens mij zei je dat je nog testen had liggen van babyboom.......Ik dacht aan dat programma...dat je deelnemer was ofzo?

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve MEIsjes!

@ibb: whioiiii wat giga, zwanger! supergefeliii! wens je een heel blije en gezonde zwangerschap toe! hoera!

hier hetzelfde.. althans.... ik zie dus een heeeeeeeeeeeeeel vaag 2e lijntje. maar wel 3x zo vaag als de jouwe. ik denk niet dat ik het me verbeeld maar misschien is het gewoon het lijntje waar het lijntje zou moeten komen te staan als er een lijntje moet komen te staan zegmaar (mooie zin was dat he :) )

maargoed, temp was weer lager vanmorgen... dus die duivels kunnen tevoorschijnkomen lijkt me en mij niet langer kwellen...

@tezz: ik heb mijn ei op de 6e gevonden, for sure, en 'altijd' een luthale fase van 12. (is dat erg eigenlijk?)

naja, murmel....

ik duik de onwijze werkweek weer in dus ik heb sowieso de komende 13 uur wel wat anders aan mijn hoofd!

wens veeeel zwanger en ander positief spul voor vandaag, bijlezen doe ik vannacht,

veel liefs van tobberige klingel...

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Klingel,

Werkze en nu ophouden met tobben!

liefs
    noppie

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Klingel: dan ben je dus 1 dag overtijd met een heeeeeeeeel vaag lijntje! Overmorgen weer testen dus! Of nee, donderdag pas (Bij Smep hoort een roze donderdag he ;) ).

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Is daar ook een programma van? Haha nee ik doe er niet aan mee. Wat is dat voor een programma? Je kan via babyboomshop.nl ovulatietesten en zwangerschapstesten bestellen. En dat had ik gedaan. Maar de zwtesten heb ik al verbruikt. hihi ongeduldige ik.

8. KLINGEL!
    Wat super nieuws zeg!

Als er een streepje staat ben je gewoon zwanger klaar...
    Doe morgen gewoon nog maar een testje... misschien is ie dan duidelijker!Succes wijffie!

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Dat was een programma op Nederland 1. Caroline Tensen volgde 100 stellen die zwanger wilden worden, ik geloof een jaar lang. Was wel een leuk en informatief programma.

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lautje: succes ik duim voor je :)

@noppie: thanx, niet tobben, ik weet ik weet... (nou de aard van het beestje nog)

@tezz: wat heb jij er toch veel verstand van, respect! (ervaringsdeskundige versus beginnelingetje :) )
    okeeej donderdag wordt testdag, als duivels niet zijn geweest (maar ik verwacht ze wel dus ik heb al een slinger van 'ontzettend niet welkom' voor het raam gehangen ;) )

*zoef wegwezen nu*

x

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Wil iemand mij op rood zetten. Dank je wel!

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hey Tezz,

Effe een duffe vraag misschien: in jouw onderschrift staat 'Smep: en dan al die nummers'. Zijn dat soms de dagen van jouw cyclus dat jullie klussen? En zo ja, waarom dan al op dag 4? Of betekent het iets anders?

liefs
    noppie

13. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    @Lautjuh hihi, laten we elkaar maar zoveel mogelijk proberen te weerhouden van pre-NOD testen, want volgens mij is het alleen maar beter om te wachten.

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Huh, ben je middenin je cyclus ongi geworden dan? Balen!

15. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Heeft er iemand toevallig ervaring met Mat Care Zwangerschapstest Strip 3 stuks voor 3.99?
    (die je dus voor 4 dagen voor NOD kan doen)

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Haha het was toch beter om te wachten en mekaar niet op te jutten?
    :) :) :)

17. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    strip? Weet ik niet, heb wel matcare, geloof 3 voor een 10tje ofzo en die kun je ook 4 dagen voor NOD gebruiken. En misschien zelfs wel 5 dagen voor NOD bij mij...

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

xMamaDianax
    Even over die matcare testen...
    bij mijn vorige zwangerschap (maart) testte ik eerder met CB digital positief dan met die matcare testen... was toen 2 dagen overtijd... en op de dag van mijn NOD was matcare nog negatief...

Deze zwangerschap had ik sensitest extra gevoelig, maar weer vond ik dat CB digital eerder positief (en duidelijker) testte....

Laat je niet gek maken door dat je 4 of 6 dagen voor NOD kan testen, want staat in de bijsluiter ook dat je beter op de dag van je NOD kan testen.... (tja zo hebben ze altijd gelijk)...
    en als je te vroeg test en negatief weet je nog niets.....

Succes,

xxmona

19. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Oh Klingel, nu word ik toch wel heel nieuwschierig hoor.... :) Ik hoop dat de streep duidelijker wordt en de duivels mooi buiten blijven.

Ik voel me echt zo moe, maar ja ik heb ook zo veel stress gehad de laatste tijd dat dat denk ik ook niet zo gek is. Ik voel mn buik alvast alsof ik ongi ga worden maar dan alleen rechts (snapt iemand het nog)? En hoofdpijn, duizelig, heb zin om te huilen. Ik heb me voorgenomen om er maar niet te veel op te letten de komende dagen.

Deel Deze Pagina