NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    geen idee, sorry!

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @NourElHouda: Wat ik zo op dit forum lees, kun je best nog afscheiding hebben ná je eisprong. Dus: hou hoop! :D

3. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Ok, dank jullie wel dames!

4. Female

Female Niet meer actief

@ Klingel; oh wat balen zeg nega :cry:
    Maar geen bloed geeft nog moed!
    Ik duim nog steeds voor je!

Nog testers vandaag?

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    ik nog niet hoor, eerst maar eens die nod voorbij!

6. ik heb het juist altijd tijdens en naar mijn eisprong tot aan de ongi

@Re81
    meid ik zou een gat in de lucht springen met zo`n test meis

ik feliciteer je gewoon hoor

gefeliciteerd meis

7. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hey meiden.

ook ik nog geen idee, durf niet te testen. Vorige week mega kramp woensdag en donderdag en toen dacht ik..daar komen de duivels. vrijdag verloor ik wat "slijm" sorry :) roze/bruin en toen was alles weer weg... nu al weer 3 dagen niets bijzonders.... ik durf niet te testen, ik voel dan de teleurstelling al meteen weer in mijn lijf en dat trek ik niet :(

8. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    nee meiden, was al ongi geworden weleens waar veel te laat, maar het is nog niet aangepast op de lijst... sta op 7 mei

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Mensen mensen mensen... wat is er toch met mij aan de hand... Ik ben vandaag alles zat... ik loop met mijn ziel onder de armen. Ik kan me niet concentreren en ik ga van de ene humeur naar de andere humeur... Ik loop te janken en twee seconden later denk ik "zit niet zo stom te doen" en dan sta ik op en begin een heerlijke musical nummer te zingen... Twee minuten later ben ik weer boos en gefrustreerd en weer andere momenten ben ik bang om nixs... Ik wordt gek van mijzelf.

@ klingel: ik duim voor je...

Als ik vrijdag overigens niet posi test ga ik naar de dokter. Ik had vandaag al gebeld en die ass deed een beetje moeilijk om een bloedtest, maar die krijg ik er wel uit getrokken...

Nou ik ga nu naar pianoles...
    Bijbij
    JedidJah

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey Jedidjah,

Ik heb me al even niet laten zien, maar kijk af en toe ff hoe het iedereen vergaat.

Sterkte met je hormoontjes en laat je niet afwimpelen! Alles komt goed, heb vertrouwen!

Liefs, Maar

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Nou Jedidjah, wat een vervelende ass, keep the faith girl.

Ik heb ook even een vraagje (misschien vinden jullie het heel erg dom, maar ja jammer): als je lichaam echt verandert, dus bijv donkerder gebied rondom je tepels (echt alleen een klein kringetje eromheen) dan gebeurt dat toch onder invloed van hcg of niet? Ik kan me voorstellen dat moeheid, krampjes ect nog fantomen kunnen zijn. Maar zoiets lichamelijks? De vraag is nu dus eigenlijk, als je dus verandert onder invloed van hcg, dan zou het toch ook op een test moeten uitkomen?

Ik heb overigens nog niet getest hoor, ik wil echt wachten tot de nod.

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ib & Velissa, Gefeliciteerd en geniet ervan

Re81, ook voor jou alvast een voorzichtige felicitatie!

Jedidjah, heel veel suc6, kan me voorstellen dat je er ondertussen knettergek gek van word!

Ook ik weet t ff niet meer, eerst die rare ongi de afgelopen keer, nu nog steeds geen eisprong gehad, en nu al een dag of 4/5 last van rommelende darmen, hoofdpijn, ineens puistjes in m'n gezicht (heb ik nooit!), mn (.)(.) voelen anders aan dan normaal (lijken ook wel groter trouwens, zelfs mn hubbie viel t op ) en een raar gevoel onder in mn buik (lijkt op ongi-krampjes, maar minder sterk).

Pfff.........

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Volgens ff heb ik pas op 15 mei mn ei gehad, ik dacht zelf echt dat het 4 dagen daarvoor was... ik weet het nu dus ook echt niet meer, mn temp lijkt net een berglandschap :) hoog, laag, hoog, laag. Maar gelukkig nog niet onder de lijn.

14. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

HI,

Heb ff de foto bekeken hoor!.
    Wat zeur je nou vage test...... ;) hij is gewoon positief!
    Gefeliciteerd hoor... en zeg ff tegen de tandarts dat je zwanger bent!

xxmona

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Herkenbaar...dit heb ik ook al de hele dag. Ik voel me zo raar...zo afwezig. En het ene moment ben ik superrrrrrrchagrijnig en maak ik me overal zorgen om, en het volgende moment ben ik weer blij. Volgens mij zit ik mezelf helemaal gek te maken en verbeeld ik me alles. Is echt niks voor mij dit, ik ben normaal heel nuchter :oops:
    En dan ligt internet er op het werk ook nog continu uit en kan ik niet eens rustig zwangerschapspagina'en in mijn baas z'n tijd...grrrr... :)

Maar een vraagje...misschien weten jullie dat: kan je met de testen van tegenwoordig (ik heb er 2 van Kruitvat liggen, die goedkope) ook 's avonds testen? En zo ja, moet je dan de uren daarvoor heel weinig gedronken hebben, of maakt dat niet uit?

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik kwam even spieken op dit forum om meer nieuwbakken zwangeren te ontdekken, maar volgens jou banner heb jij toch wel een olifantendracht....of niet? Zie ik dat verkeerd?
    In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap.

Net als voor alle anderen, ook gefeliciteerd! Geniet ervan en ik hoop op allemaal goede zwangerschappen en gezonde baby's in jan. en feb!
    en ik heb even gekeken naar de foto van jou test RE81, maar zo duidelijk was mijn test de eerste keer ook, gewoon over drie daagjes nog eens testen en nu lekker beduusd gaan zitten wezen dat het toch echt waar is! Fijne zwangerschap gewenst eneh...hoor je nog bij de januari mamma's? Dan zie ik je daar wel.
    En aan alle wachters: heel veel succes hoop dat jullie geduld beloont mag worden.

@Jedidja: Tjonge meid wat een onzekerheid zeg! Sterkte ermee hoop dat je die bloedtest snel krijgt en daarmee ook meer duidelijkheid...

Aan alle meiden die weer ongi zijn geworden, hoop voor jullie op meer succes in de volgende ronde!

Groetjes nettie

17. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Hai
    Ben vanmiddag bji de dokter geweest en heb me zorgen lopen maken om niets!
    Van de dokter moet ik gewoon lekker foliumzuur blijven slikken en veel klussen en afwachten maar. Over 3 dagen testen...ik ben benieuwd. Heb onwijs gevoelige (.)(.). Manlief mocht er gister nog geen eens naar wijzen of ik voelde het al!

Die drie dagen...zijn vol te houden!

Gefeli aan alle zwangeren! Ik hoop dat ik ook binnenkort mag vertellen dat ik in het roze mag!

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mikki..

Kruidvattesten staan ook een beetje bekend als gevoelig...
    Tja geconcentreerde urine net als ochtendurine is beter,... ik testte ook gewoon 'smiddags 4 dagen voor mijn NOD (dacht ik) postief.... dus ligt er ook aan hoeveel hcg je lichaam aanmaakt.....

succes,
    xxmona

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    dankjewel :) ik bewaar ze voor de zekerheid toch maar voor een ochtend.

20. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    ja, maar volgens testhandleiding moet je hem na 3 minuten aflezen en toen zag ik een heel vaag "baantje" waarin het lijntje zou moeten komen staan (iemand had dat nog meer hier vandaag) en pas een paar uur later toen ik de test uit de prullenbak viste, stond de lijn er die in mijn album staat, daarom denk ik dat het een indrooglijntje is ofzo omdat ie niet meteen kwam. Maar goed, aan de andere kant: zonder HCG zou er helemaal niks mogen komen denk ik dan, dus aanstaande woensdag nog maar eens testen.

Deel Deze Pagina