Meiden, ik duim heel hard van je. Ga jullie langzaam verlaten. Want juni komt steeds dichterbij. Ik kom af en toe nog wel even kijken naar het roze.
Hmm net getest. Negatief natuurlijk. Ik wacht nu niet eerder tot aankomend weekend als de ongi dan nog niet is gekomen.
Hallo allemaal! Daar ben ik weer terug van me werk! Pff... gelukkig heb ik me 3 uur met wat anders bezig kunnen houden... Maar helaas op de terug weg kwam ik DA tegen... jullie snappen hem vast al... Heb tests gekocht... nog niet gedaan natuurlijk want 7 dagen voor NOD is wel erg vroeg. Heb dit keer gekozen voor de digitale! Als het goed is komen morgen ook nog 2 tests binnen... dus voorlopig liggen ze lekker voor me klaar. Als het deze maand weer niet gelukt is ga ik toch ook maar temperen om te kijken of ik er zo achter kan komen wanneer me eitje springt. Wie wil me daarover wat meer info geven?
Ahhh lautje... vet jammer! En idd nog even wachten... misschien is het nog te vroeg Dikke Kussss voor jou!
Heb al de hele dag het gevoel dat ik ongi ga worden.. maar tot nu toe nog geen Ben benieuwd.. denk dat het er nog wel aan komt.. ga dan de derde ronde in en begin dan met ovutesten. Wat wel weer positief is, is dat mijn cyclus tot nu toe echt regelmatig is. Steeds precies 4 weken, vind ik wel verbazend na zo“n dikke tien jaar pilgebruik. Toch heb ik steeds een bepaald gevoel dat mijn eisprong niet goed is.. weet niet waarom, daarom maar eens gaan testen met ovutesten, dan weet ik waarschijnlijk meer. Maar voor nu is het nog even afwachten!
Ik kan je wel helpen. Wat wil je precies allemaal weten. Je moet iig iedere ochtend op ongeveer hetzelfde tijdstip voordat je uit bed gaat temperaturen. Je kan dit bijvoorbeeld bijhouden via de site www.fertilityfriends.com
hai meisjes! Hier nog in geen velden of wegen ongi te bekennen! Wel sinds paar dagen misselijk smorgens en afgelopen 3 dagen hoofdpijn... Borsten mag hubbie niet aankomen zijn me echt tƩ gevoelig! Voel me niet echt fit en mijn buik zit mij in de weg.. Maar goed.. nog 1 week en dan kan ik testen. heb weer testjes besteld via internet dus ik ben benieuwd! Ondertussen verheug ik me nog nergens op, vertrouw mijn lijf niet meer na 3 maanden niet meer ongi! Zolang ik maar niet ongi wordt op de dag van m'n bruiloft... en ook niet de maand erna zit ik nu te bedenken.. haha Moet maar gewoon zwanger worden (zijn).. hihi
heb ff geen tijd om bij te lezen, maar ik mag ook op roze! Vannacht getest, kon niet meer slapen, dus om drie uur getest en tadaaaaaa Groetjes Clarike
Alle kersverse zwangeren van harte gefeliciteerd! Ik ga langzaamaan ook naar juni, aangezien er nog steeds geen ovulatie heeft plaatsgevonden (bij mijn weten dan tenminste)
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17:lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley &Femmy & Marriedgirl & Kiddo81 & Mikki77&Marb & velissa 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Miracles & lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy & Shannah 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin&mamdiana 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & mama van Tessa 170 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 25 Zwanger, 63 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 21 mei lautjuh85 23 mei JedidJah Libra 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! Zo heb even tig pagina's doorgenomen om de lijst weer te updaten
anders moet je even komen kijken bij het onderdeel temperatuurkaartjes, daar zitten de temperatuurexperts, om het zo te zeggen. Je moet 's ochtends vroeg iedere ochtend dus tempen en dat kan je dan invullen op fertilityfriend, samen met slijmwaarnemingen, ovulatietest, bmm..
hey hey ik ben 28 april gestopt met pil ben nep ongi geworden en ben nu behoorlijk misselijk etc ben niet meer ongi geworden ben benieuwd