NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @Ib, Velissa, Re81 en Clarike: GEFELICITEERD! Op 4 supergoede zwangerschappen!

Begin al ongeduldig te worden, maar hee, look at the bright side; vorige ronde had ik nu al getest en tot nog toe heb ik me weten te bedwingen haha. Heb geen zss, heb alleen last van obstipatie en rommelende darmen, maar dat is niet zo abnormaal voor mij; heb ik vaker wel dan niet eigenlijk... Kortom, heb niet zo heel veel hoop.

Zen

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hey Clarike en Velissa: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden! Geniet ervan!

liefs
    noppie

3. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    Aan de nieuwe zwangeren : van harte gefeliciteerd en laat het genieten beginne ! (vergeet ons ook niet af en toe wat hcg toe te stoppen)

@klingel : ik duim voor je !

@jedidjah : ook voor jou thumbs up !

Hier nog steeds geen ongi. Als er tegen woensdag nog niets is, dan laat ik toch effie bloed nemen op het werk en dan ga ik zelf mijn hcg op bloed ies bepalen (wel makkelijk als je in een labo werkt !) Hoewel ik geen hoop op een positief resultaat heb, want helemaal geen zss (buiten het feit dat ik maar niet ongesteld wordt!) en wel al enkele negatieve testen !
    Ben het wachten nu echt strontbeu. Als ik dan toch niet zwanger ben, laat de ongi dan nu eindelijk komen !
    Ik hou jullie op de hoogte

4. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik heb me niet kunnen bedwingen en heb een test gedaan. Licht, maar vrij duidelijk roze lijntje dat al binnen een minuut in beeld kwam. Ik zit te trillen...

Zen

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

alvast een felicitatie.. Zen

6. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0

Hey zen : dat is super nieuws ! Stop maar met trillen en spring gauw in de limo !

7. GEFELICITEERD!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zen, gefeliciteerd meid.

9. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reacties, maar het is nog ZO pril, doordat ik zo vroeg heb getest.. Ik maakte net een proefbanner en ben pas 3 weken en 2 dagen zwanger... Kan nog vanalles gebeuren, zoals wij helaas eerder hebben gezien op het forum. Als jullie het goed vinden meld ik mij nog even niet bij de januari mama's. Kijk even de kat uit de boom...

Ik kan nauwelijks typen. Wat nu? Man bellen? Of wachten tot hij thuis is?

Zen

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zen, ik heb toen gewacht tot hij thuis was. Durfde het niet via de foon te vertellen.

11. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Denk inderdaad dat ik maar even "rustig" wacht...

12. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Super Zen! Gefeliciteerd! Hoe laat komt je man thuis? Ben benieuwd hoe hij reageert!

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zen, spannend hoor. Ik zat toen met mijn hand voor mijn mond. Vroeg mijn schat waarom doe je dat wat is er aan de hand. Hij heeft een half uur staan dansen.

14. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    @ Zen: Van harte en nu snel maar een foto toevoegen kunnen wij allen even met je meekijken.

Ook voor de andere ROZE dames: GEFELIIIIIIII!

Voor de wachtbankers including me: Geduld met wachten en veel succes .....

Voor de rode dames, sterkte en op de sportwagen misschien zie ik jullie daar dan ook wel weer ...

Groet,
    Gepie78

15. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Krijg het niet voor elkaar, die foto. Zal het vanavond proberen. Ja, dat is het punt dames, bij mij is het pas ochtend, woon aan de andere kant van de wereld. Mijn man zie ik dan ook pas over 8 uur ofzo...

Zenuwachtige Zen

16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Gefeliciteerd Zen! Echt geweldig voor je!

(Ben maar een klein beetje jaloers ;) )

17. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zen, GEFELICITEERD meid!!!

Ben benieuwd hoe je mannetje reageerd...

18. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Oh jongens, Zen heeft er natuurlijk weer een potje van gemaakt. Ik heb ter controle een ovulatietest gedaan omdat ik geen zw.test meer in huis had en ik wel eens had gehoord dat een ovutest ook positief reageert als je in verwachting bent. Wat denken jullie: hartstikke negatief natuurlijk. Ga er maar vanuit dat dat verhaal dus niet altijd op gaat, want mijn roze streepje op de zw.test staat er toch echt. Wat denken jullie?

Zen

19. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey meiden hoe is het met jullie ?
    Ben even ontsnapt uit Juni :p
    Heb vandaag weer een posi ovu test en heb t afgelopen weekend flink geklust
    mannetje is nu weer werken...
    Dus hoop t beste maar

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Heej meid,

Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, t KAN dat de ovu-test positief is als je zwanger bent, maar t hoeft niet...

x Miracles

Deel Deze Pagina