Heej Miracles...bij mij nog geen ongi te bespeuren. Ben met vlagen wat misselijk en heb steeds rare steekjes in mijn onderbuik. Maar ja ik kan mezelf ook gek maken. Gister een test gedaan die was negatief. Dus ik wacht tot vrijdag als er dan nog geen ongi is.
Ik zie dat er weer roze is... gefeliciteerd MEIden... Bij mij is er nog niets verandert... Ik vind het maar gek hoor. Je zou nu toch wel wat moeten weten. Ik ben nu 5 dagen over tijd vorige keer kon ik met 5 dagen echt goed zien dat ik zwanger was... op de test dan... Ik hoop dat dat ook nu geld. Nog 4 dagen testen. Als ik dus zwanger ben dan ben ik al meer dan 5 weken zwanger. Ja zo gaan de maanden snel natuurlijk... Nou ik ga weer hard werken... @ klingel: ik wacht op de donderdag en de vrijdag... JedidJah
Nou MEIden, Dan eindelijk vandaag, na lang wachten, een positieve ovu-test! Joehoe, klustijd! Moet ik alleen mijn banner aanpassen, want dan moeten er wat daagjes achteraangeplakt worden...eigenlijk zou ik morgen al hebben kunnen testen! De laatste paar cyclussen die ik had, was ik na 5 dagen weer ongi, wat denken jullie wat word nu dan mijn nieuwe NOD?
Ik ben nieuw hier! Ben nog druk bezig om alles uit te zoeken, zwanger ben ik nog niet (niet dat ik weet) vandaar dat ik hier maar begin! Zwangeren allemaal gefeliciteerd en de afwachters succes!
Ik begin me wel van alles te verbeelden of mijn lijf houd mij voor de gek...sinds vorige week het gevoel ongesteld te worden, dit komt met vlagen terug, af en toe pijnlijke borsten (verbeelding?) Misselijk bij vlagen, deed laatst de koffiepot over en moest bijna rennen naar de wc haha. Het is echt zuur wat omhoog komt en weinig eetlust...
Joehoe, gefeliciteerd aan alle zwangeren: Clarike, Zen en Libra! Ik word zo vrolijk als ik dat roze nieuws zie, tot nu hebben elke dag er wel een paar goed nieuws voor ons! Fijn, geniet ervan!
Ik ga gewoon de deur uit, heb nog veel teveel te doen, als ik hier blijf ga ik mezelf gek zitten maken. Fijne dag nog dames!
Pff gisteren (tegen beter weten in) een test gekocht en gedaan... en niets Zit op dag 33 en nog geen spoor van een rode duivel.. hoe lang zal deze cyclus nu weer duren ?