lieve MEIsjes! @libra: jaaaaaaaaaaaaah gefeliiiiiiiiiiiiiiiii hoera! ik ben heel blij voor je! geniet! hoe voel je je? @miracles: een posi ovu test dat is ook een felicitatie waard! klus ze @jedidjah: pffff ik duim voor je... hoe is het met je symptomi's? en de streep op je buik? dat vind ik zo vreemd, dat kan je lichaam toch niet 'faken'? ik wens je heeeeeeeel veel sterkte geluk enzo! *duim duim* @mezelf: nah, vanmorgen ongi geworden .. balen hoor. maargoed, om het maar van de positieve kant te zien: cyclus weer wat korter, luthale fase weer wat langer (die overtijd was dus gewoon dag 13 en 14 van lf) en weer meer geleerd. deze ronde: écht minder erover stressen. gewoon lekker veel klussen en niet de hele tijd bezig met testjes en ditjes en datjes. over die hele vage 2e streep op mijn mate care ultra? dat is en blijft gewoon letterlijk en figuurlijk heeeeeeeel vaaaaaaaaag... even dagje mokken en dan met vrolijke klingelmoed er weer tegenaan! ik moet jullie gaan verlaten dus wel jammer want ik vond het hier wel erg fijn en gezelli. toch hoop ik jullie niet te zien in de racewagen... heeeeeeeel veel vruchtbaar succes gewenst voor de MEIden op de wachtbank van MEI, hier een hele stapel boekjes en potten thee en sapjes en sandwiches en m&m's en cookies en dekentjes om onder te kruipen als jullie het koud hebben. (en een ventilator voor als het weer hopelijk snel lekker warm wordt) dikke knuffel van sippe klingel *smak*
Klingel, balen dat de zijn gearriveerd... Hoop voor je dat de racewagen je meer geluk zal brengen! suc6 Kan iemand mijn NOD verzetten naar 30 mei?
Het is duidelijk lente, de bevruchte eitjes vliegen je hier om de oren Echt veel zwangeren zeg! GEFELICITEERD dames \/
Dames help mij... Ik snap er niks meer van. Ik heb gister een test gedaan van predictor en die gaf negatief. Nu zat ik in dit forum te lezen dat als je een posi ovutest hebt dat die ook zwanger kan aangeven. Ik had nog een ovutest liggen van babyboomshop.nl en die geeft positief aan. Ik heb zaterdag vanhetzelfde een zwtest gedaan en die was negatief maar toen ik later keek stond er wel een 2e lijntje..... OOoh ik wordt gek hier. Wat moet ik doen? Ik durf niet met die predictor te testen want die gaf gister nog negatief. Of zal ik van de kruidvat halen? Die waren toch ook gevoelig?
lautjuh! onmiddelijk een digi clear blue halen! en meteen testen! [-o< ik duim! (vanuit de racewagen) liefs klingel
@ Klingel: zijn die digitale van CB wel gevoelig? Ik zit nog 1 dag voor mijn NOD....oh ik houd het niet meer hier hahaha.
KLINGEL... NEEEEEEEEEEE........ Nou hier gaat het goed... nog steeds geen ongi... Nou klingel je wilde mijn klachten horen... Hier is mijn lijstje... Hier is een lijstje van mijn klachten: - ik voelde al snel een verandering in mijn boobers op het moment dat kinderen gingen huilen. - ik kreeg een streep over mijn buik lopen van navel tot - ik ben stront misselijk en ben al een paar keer over mijn nek gegaan. - Ik heb zo nu en dan wat krampjes - Ik heb darmproblemen - mijn boobs doen ontzettend pijn en zijn zichtbaar gegroeid - Ik heb regelmatig hoofdpijn (heb ik bijna nooit) - Ik heb moodswings - mijn temp is 0.5 tot 0.7 graden hoger - Ik ben extreem vermoeid, maar ik kan niet slapen - Ik moet enorm veel naar de WC - Ik heb nu overal pukkeltjes wat ik zelfs niet heb als ik ongi moet worden. - Ik had echt al ongi moeten worden/ zijn - mensen zeggen dat ik er goed uit zie en vragen of ik zwanger ben Zo kan ik nog door gaan.Een aantal zijn dingen die ik kan ´maken´, maar zelfs vorige maand (maand na MK) had ik geen streep en niet zo´n pijn aan mijn boobs. Groetjes JedidJah
Oke ik ga nu naar de winkel en ik laat het hier wel weer weten. Ohh ik durf ook niet zo goed....haha bang dat ie negatief is. Bedoelen jullie de digitale die 'zwanger' of 'niet zwanger' aangeeft?
jedid! HA dat is nou net ook zo hoopvol die streep EN die temp! je MOET gewoon zwanger zijn! [-o< hoe zou dat nou anders kunnen? is het een idee even langs je ha te gaan? wens je succes................ lautjuh, als je al een vaag 2e lijntje hebt gezien dan pikt digi CB hem ook wel op hoor, hups naar de winkel jij~! (nee ik dan, met mijn rare matcare test, ik haaaat matcare ) (ohnee dat neem ik terug)
Het 2e lijntje van mijn ovutest spat eraf. Terwijl ik echt geen eisprong kan hebben want die heb ik 2 weken terug toch echt duidelijk gevoeld en toen gaf de ovutest ook positief...ik ga nu naar de winkel. tot straks [-o<
Jedid, zo weinig symptomen maar....? AAAHHH! Als jij niet zwanger bent, dan weet ik het ook niet... Lautjuh, go get that thing, en wij wachten hier rustig af wat 'ie gaat doen..! Suc6!
Ik weet niet wie het zei, maar iemand zou met een schoen op zijn hoofd een foto maken en online zetten... Volgens zijn er al weddenschappen op de vraag of het zo is..
hi hihi geweldig, van die schoen! zeg mevrouw jedid, aan ons ligt het niet hoor je bent al 2 weken gelee zwanger gebombardeerd! nou nog een test die het beaamt! (dat snap ik toch echt niet. ga je vrijdag ook digi CB-en?) (of nu) duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
whahaha ik heb een cb thuis liggen... en ik ga er niet nog meer kopen... Als het nega is dan ga ik naar de dok..