NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi!
    ja dit is weer de eerste ronde na een geboorte ;)
    ik had 35,30,30,27,30, zwangerschap--baby--en ga nu weer van voor af aan de volle strijd aan ;)
    maarja.... ik zit op dag 33 na het stoppen met de pil, helaas geen +je en nog steeds niet ongi... gets als dit niets is, laat dan de rode :evil: maar komen, dan kunnen we tenminste door.
    Ik was... hoe dom het ook klinkt nu weer bij ronde 1, toch weer triest dat die test alleen een horizontaal streepje gaf :cry: , maarja ik mag niet klagen eigenlijk :oops:

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Voor alle zwangeren GEFELICITEERD!!

3. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    aan de nieuwe zwangeren : gefeliciteerd !

Hier nog niks, zal dus een cyclus overgeslagen hebben ?! Die van jou natjes is nog veeeel langer, maar ik word hier toch ook al pissed van. Wat een verlies van tijd en kansen !

@ twijfelgevallen : ik duim voor jullie

4. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Lieve dames,

Nou ik heb het gisteravond aan mijn man verteld: Ik had een rompertje gekocht met "the apple of daddy's eye" erop, hij pakte het uit en hij schrok zich echt een ongeluk. "NEE TOCH, DAT MEEEEEEN JE NIET?!?!?!" De rest van de avond had hij mixed feelings, van heeel blij tot heel bang, ongeloof, "IK BEN ZELF NOG EEN KIND", rondrennen met dat rompertje etc. etc. Maar al met al is hij heel blij volgens mij! Ik geef hem maar wat tijd om aan het idee te wennen haha. Maar ik heb hem ook gezegd dat het nog wel heel pril is en dat het misschien al over een paar dagen afgelopen kan zijn met de pret...

@Libra en re81: GEFELICITEERD!

@klingel: wat ontzettend jammer en balen.. De komende dagen even aan wat anders denken en een lekker glaasje wijn drinken, das het voordeel. Maar ik duim voor jou voor de volgende ronde!

Zen

5. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    ik kom hier ff spieken vanuit Juni. Wow zoveel zwangeren, gefeliciteerd dames. En voor de meiden die nog wachten; succes gewenst.

6. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hehe, had het errug druk met werken vandaag en kan eindelijk op het forum. En wat een hoop nieuws weer hier:

@ Libra en Re: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap ladies. Yippie roze!!!

@ Klingel: aaahhh nee he... balen zeg, ik ken het gevoel, ik was je net effe voor! Juni wordt onze maand Klingel! Wel gezellig dat je meegaat naar juni.

@ Vibeke: op hoeveel dagen heb jij je banner-cyclus gezet? Je staat op 40 dagen met 15 dagen overtijd. Maar als ik afga op je laatste twee cycli van 32 dagen dan ben je nog 'maar' 8 dagen overtijd en waarschijnlijk is je cyclus nog van slag? Of denk jij van niet? Succes in elk geval!

@ Hihihi Zen, geinig die reactie van die vent van jou...

Ik mag weer aan de klus vanavond, alhoewel een beetje vroeg waarschijnlijk, maar goed: ya never know...

liefs
    noppie

7. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    @noppie : mijn cyclus banner staat op 32 dagen (afgegaan op de laatste twee; ik had gehoopt dat het deze maand ook zou zijn) De banner gaat maar tot 40 dagen, vandaar dat ie op 40 blijft staan. Ik zit nu op dag 47 (jawel, dat begint al hƩ)

8. natjes

natjes Niet meer actief

hmm heb beetje pijn paar cm onder navel.. Als ik dat aanraak voelt het heel onprettig aan..
    Heb net sensitestje gedaan en natuurlijk (duhhhh), hoe kan het ook anders NEGATIEF.

Maar goed als troost ben ik net naar de supermarkt geraced. Heb dr oetker kleintje chocoladetaart gehaald. Net gemaakt en ga zo een stuk op eten..

En als nog een troost heb ik voor morgen afspraak met kapper gemaakt om haren te knippen er verven...

arme ik :(

9. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Natjes, hoe ver in je cyclus zit je eigenlijk?

10. natjes

natjes Niet meer actief

zit niet in een cyclus? Geen flauw idee meer.. Heb tot 27 feb cyclus van 36 dagen gehad. Na 27 feb niet meer ongi geweest. En zat al paar jaar niet meer aan de pil dus dat is het ook niet...
    Bloedtest 16-4 twijfelachtig
    bloedtest 2-5 negatief
    Vanmiddag getest met sensitest en negatief..

En nog geen tekenen van ongi, ik weet het niet meer hoor :(

11. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Wat gek, je lichaam is ergens mee bezig, maar wat?
    Wens je veel geduld, moet wel goedkomen hoor meis!

12. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Ik ga toch maar richting het januari forum. Sjansie28 merkte terecht op dat je er toch niets aan kan veranderen als het mis gaat. En ik moet natuurlijk een positieve instelling hebben! Zwanger is zwanger, dus ik ga jullie verlaten. Maar, ik blijf natuurlijk af en toe spieken en.... ik ga natuurlijk niet weg voordat ik jullie allemaal VEEL HCG toewens in deze of voor de juni gangers de volgende ronde!

Heel veel liefs,

Zen

13. natjes

natjes Niet meer actief

wil gewoon nu of posi test of ongi worden maar niet dit.. ben gewoon bijna 3 maanden niet meer ongi geweest. Das toch niet gezond?

Ga volgende week weer naar de ha als ik het nog niet ben..

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Lautjuh, balen van je negatieve test :( ... maar nog steeds geen ongi, das t belangrijkste, van de week nog maar s een testje wagen!

Zen, leuke reactie van je mannetje, moet gewoon ff aan t idee wennen denk ik! :)

Mijn hubbie was vandaag een uurtje eerder klaar met werken, kwam wel goed uit, had vanmorgen positieve ovu-test, dus konden lekker op tijd klussen vandaag :oops:

15. natjes

natjes Niet meer actief

miracles: daar moet je inderdaad gebruik van maken! :)

16. Miss Mommy

Inderdaad! :D

Natjes, was net je verhaaltje aan t lezen, das ook nix he,als je ongi moet worden, dan maar zo snel mogelijk...
    Zou volgens mij helemaal gek worden als mijn ongi zolang weg bleef, was nu al helemaal teleurgesteld, omdat ik mn eitje zo laat heb! (moet je nagaan :oops: )

Zei de HA niet waar t van kon komen dat je ongi nu ineens wegblijft?

17. natjes

natjes Niet meer actief

Ha gaf alleen maar aan dat het kwestie van afwachten is...

Heb zelf het vermoeden dat ik wel zwanger ben geweest maar dat het gestopt is en dat ik nog geen mk heb gehad (of niks van gemerkt heb) Het schijnt ook vanzelf te kunnen 'oplossen'.

Heb namelijk wel alle zss gehad. Vandaar dat ik daar overtuigd van ben.

Maar goed ik ga volgende week maar een afspraak maken voor doorverwijzing naar gyn oid..

Over wat je zei over dat gek worden.. Had ik ook, maar heb het een beetje van mij af kunnen zetten. Zal wel moeten anders ga ik er aan onderdoor

18. Miss Mommy

Dat kan best inderdaad, zeker als je alle zss hebt gehad, maar je zou toch zeggen dat t weer eens op gang moet komen eigenlijk...

Ben eens benieuwd wat HA nu te zeggen heeft dan, zou me wel echt doorlaten sturen als ik jou was hoor! Ze hebben toch ook medicijnen voor een menstruatie op te wekken!

En met zoiets moet je er inderdaad afstand van nemen, maar lijkt me wel errug moeilijk.
    Hoeveelste ronde is dit?

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    @miracles; je had toch je ei gehad of nog niet? Ik dacht dat te lezen?

Lijkt me echt irri als je ongi uitblijft. Hier ook zoiets:
    Ik test al vanaf dag 9 en nog steeds geen positieve test. Ik ben 's ochtends echt even chago als ik weer geen positieve test heb gehad. Soms wel iets van cervixslijm, maar het zet maar niet door lijkt wel. Dit is echt een vervelend psychisch iets, maar ik kan het nu helemaal niet meer loslaten! Dat ei moet toch een keer komen, en hoe langer het duurt, des te groter de kans dattie komt!

Pfff wat een gedoe...

20. Miss Mommy

Ik heb vandaag een positieve ovu-test inderdaad! :D

Eindelijk, op dag 26! Was ook al vanaf dag 12 aan t testen, dacht eigenlijk dat ik een cyclus over zou slaan en dat ie niet meer zou komen, had me dr eigenlijk vanmorgen bij neer gelegd en een paar uur later, jawel, een positieve test!

Deel Deze Pagina