Ik heb gisteravond een ovu test gedaan. Had in het test vakje een duidelijke streep. Dat betekent toch een eisprong? Ik heb hem ook gevoeld vanmiddag... dus we hebben al ff geklust... Spannend!
Ja, eisprong volgt bij een positieve test binnen 24/ 48 uur! Heb ook al de hele dag krampen in mn onderbuik, is bij mij echt een teken van de eisprong.
Ik ben benieuwd hoe het met mijn mede-NOD'ders van 25 mei a.s. gaat; Anouk, Carol1978 en Dizzy. Worden jullie al zenuwachtig? De tijd kruipt bij mij. Groetjes Shannah. PS Ik sta twee keer op 25 mei a.s.. Zou iemand mij er een keer af willen halen?
Hoi hoi Allemaal, Heb niet actief meegekletst deze ronde, maar wil voor de volledigheid wel even melden dat ik op rood kan. Geheel naar alle verwachting heeft ongi zich vandaag aangediend. We zijn deze maand niet zo fanatiek geweest, dus de kans was nihil. Maar volgende maand wordt er weer flink gewerkt voor een brusje. Gefeliciteerd aan alle zwangeren van deze maand en voor alle anderen: veel succes! Grt. Nola
hey mede-NODer, ik heb een beetje gemengde gevoelens over mijn nod...heb volgens mij geen ei gehad deze maand, wel 14 dagn na mijn ongi wat bloedverlies.....dus jaaaah mega-zenuwachtig! en het wachten wordt elke maand weer langer lijkt wel jij iig veel succes met wachten en hoop op roze! wel laten weten he? groetjes caro
Hier gaat het goed! GEFELICITEERD MEIDEN! Ik ben naar juni, ga me daar maar eens aanmelden..... Iedereen die nog aan het wachten is: heel veel succes en veel ROZE! Groetjes, Angela
Zo er zijn weer veel mensen online... whahaha ik ben nu zwaar aan het vergaderen. We zijn dus als vanaf half 8 bezig en het eind is nog niet in zicht. We zijn een tienerkamp aan het in elkaar draaien... Dit is echt vet leuk. Gekke dingen doen met de tieners en vooral weinig slapen... Jedidja
@ Natjes: je moet je per direct laten doorverwijzen naar een gyn en een echo laten maken! Die huisarts van je is wat mij betreft niet wijs! Even assertief doorpakken hoor! Hey, hoe gaat het inmiddels met je vriend? Is de rust al wat meer teruggekeerd? liefs noppie
Halloooo meiden Jeeetje. Ik kan 't nog niet helemaal bevatten hoor Vriend reageerde superpositief. Begint steeds een beetje meer te glunderen Bedankt voor de felicitaties! Ik voel me supergoed, word wel erg misselijk van bepaalde etensgeuren, regelmatig erg moe, vaak naar 't toilet en rommelende darmen... maar verder ... never better!
*klingel komt uit automatisme na het werk het MEInod binnen om het hek open en dicht te doen... klingel hoort hier niet meer natuurlijk... maar voelde me er zo thuis! slaap zacht MEIsjes, en blijf/word/wees zwanger! liefs*
Dag dames, Heb vannacht om 04.00 uur getest! Was klaarwakker en kon niet meer wachten. Het was een niet digitale CB. Heb er overheen geplast, en de eerste minuut was ie nog negatief. Toen na ongeveer 1,5 minuut kwam er een heeeeeeel licht tweede streepje (maar wel breed, niet zo'n dun lijntje). Heb mijn vriend wakker gemaakt en die zag het ook. Had natuurlijk gehoopt dat de test hartstikke positief zou zijn, maar ik denk dat ik gewoon nog wat geduld moet hebben. Toen ik zwanger was testte ik 2 dagen voor NOD al licht positief, maar nu is dat dus nog niet het geval. Omdat ik al vaker een 'valse' test heb gehad, hang ik dus de vlag nog niet uit, want ik twijfel nog heel erg of het wel echt positief is. Ik zal 't straks op de foto proberen te zetten, die zet ik dan rond 11.00 uur online denk ik. Pfffff...... Niet goed voor mijn hart dit hoor! Ik mag dus nog even op 'twijfel'! Laat morgen weer wat van me horen.
Goeiemorgen MEIden Heb vandaag weer een positieve ovu-test, dus dat houdt in dat mijn eitje gisteren niet gesprongen is, toch? (wel erg veel last van krampen gehad in mn onderbuik) Als dat zo is, zijn we wel lekker op tijd geweest met klusserdeklussen dan! Kunnen we vandaag weer vrolijk verder gaan... Ga nu werken, kom vanmiddag nog ff kijken! Voor de testers vandaag, suc6!
Hoi Noppie: Heb vanochtend weer getest, deze was (hoe kan het ook weer anders) negatief.Denk dat ik inderdaad maar om een doorverwijzing ga vragen. Dit lijkt mij namelijk niet gezond 3 maanden ineens niet meer ongi. En of ik hem nog deze week bel of volgende week maakt ook niet meer uit lijkt mij. Voel me ondertussen wel een zeur worden hoor. Kom nooit bij de arts. Maar goed dit begint wel een beetje op te breken en helemaal omdat ik mij niet fit voel de laatste tijd!
oh en over mijn vriend: rust ik al weer beetje terug. Ontzettend veel begrip van werkgever en arbo arts. Dit is natuurlijk ontzettend fijn. Doen tot eind juni niet meer dan halve dagen werken. In juni is hij ook bijna 4 weken vrij dus dat ik ook lekker voor hem!
zo en nu net ff ha gebeld.. hij beld mij terug tijdens telefonisch spreekuur.. Hij kan lullen wat ie wil maar er is 1 ding wat ik nu wil en dat is een doorverwijzing.. Zo en nu hou ik even me giegel, zit een hele pagina in me eentje te vullen..
Das toch logisch meis. Er zijn heel weinig meiden die gelijk de eerste keer zwanger zijn, maar toch hoop je altijd dat jij een uitzondering op de regel bent...! Ik hoop heel hard voor je dat jij wel in 1x zwanger bent of dat de snel komen, dan kun je verder. Good luck!
Natjes, thats the spirit! Laat je niet met een kluitje het riet in sturen, want ik vind het persoonlijk ook niet normaal. Logisch dat je rust en zekerheid wilt en vooral: DUIDELIJKHEID!