Hier precies hetzelfde Kiddo...ik geloof dat wij nog de enige overgebleven NOD'ers van 19 mei zijn. En ik durf ook niet te testen uit angst voor een teleurstelling. Hou vol meid!
Thanks, het is wel een nieuw begin wat lang op zich heeft laten wachten... ik ben benieuwd of ons nieuw begin deze maand eindelijk bij ons mag komen...
Meisje 0123, de test lijkt me nog niet positief. Ik duim dat je snel een mooie posi test in handen krijgt hoor! Succes!
Hier 1tje aan het broekloeren zoals het wordt genoemd haha. Heb al 2 negatieve testen gehad. Het gekke is dat ik net aan de grote schoonmaak was en ineens enorme honger kreeg. Heb een mueslibol voor mezelf gesmeerd ik nam 1 hap en had gelijk geen trek meer. De hele tijd een wat weeig gevoel op de maag. Pff laat dan de ongi maar komen als het zo moet....
Hey Sanne, Jij kan ook testen ja vandaag. Heb je al getest? Ja ik wil ook een posi test. Ik wacht tot na het weekend, als ik dan nog niet ongi ben.
Ik test nu ook nog niet, heb het gevoel ongi te worden maar hoeft niet natuurlijk net nog gecheckt en nog geen bloed
Kan niemand de tijd wat sneller laten gaan? hihi.. er liggen wel al 2 kruidvattestjes te wachten...hmm..
Ik heb tijdens mijn vorige zwangrschap zoveel testen gedaan en vaak negatief heb er toen heel wat geld tegen aan gegooid dat ik nu wel beter weet sorry klinkt mischien negatief maar heb van de vorige keer gleerd
Ha meiden, Contact gehad met ha. Heb doorverwijzing gekregen naar gyn. Kan as woensdag al terecht! (1 dag voor bruiloft, jippie :-S) Maar goed de ha denkt aan een persisterende follikel? Wat houdt dit in? (las het op doorverwijsbrief. Deze info komt niet van ha naar mij toe) Iemand die mij hier meer uitleg over kan geven?
Goed dat je doorverwezen bent natjes, maar weet niet wat het betekent van die follikel, even googlen misschien?
Ik heb dit gevonden: Een persisterende follikel: Wanneer het gele lichaam, dat is ontstaan na de eisprong, niet na twee weken verdwijnt dan zal de menstruatie uitblijven. Wanneer een maand later wel een menstruatie komt dan is die gewoonlijk veel heviger dan normaal.
dan kan ik dus een bloedbad verwachten omdat ik al 86 dagen niet ongi ben geweest... wat een feest als dat op m;n bruiloft komt of op de huwelijksreis.. Ik kan dus m'n lol op