ik heb er bij de eerste juis niet veel aan besteeds nu 19 maanden bezig voor een 2e en moet zeggen dat ik het deze maanden veel erger heb al waren de eerste 10 maanden ook niet zo erg met het testen vaak was het niet eens nodig
Dag Dames, Kom me toch maar eens melden hier. Kijk al een tijdje mee op de site. Wij (en mijn vriendje) zijn 2 maanden geleden gestopt met de pil. ben nu al 2 keer "normaal "ongesteld geworden en het valt me tot nu toe mee. 2 keer een cyclus van 28 dagen. Dan mag ik niet klagen volgens mij. Zit nu weer bijna tegen mijn NOD aan (jaja ik heb me ingelezen) en nu begint het toch wel te kriebelen. Groetjes, Truus Kan ik iemand mij op de 25ste zetten. Dat klopt toch als mijn testdag de 26ste is volgens de calculator?
hoi truus nee je hebt je nod dan 26 mei gelijk met mij namelijk haha gezellig ik zal even de lijst aan passen en je er bij zetten
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17:lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19:Libra & Dancevalley &Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81 & Mikki77&Marb & velissa 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Miracles & lautjuh85 & Nola77 &Loeka 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy & Shannah 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin&mamdiana&truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & mama van Tessa & Danjo 178 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 28 Zwanger, 68 Ongesteld , 7 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 21 mei lautjuh85 23 mei JedidJah Libra 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! je staat er bij truus27
Middag allemaal, @ Natjes: goed zo wijffie, lekker assertief doorgepakt en nu kan je mooi snel terecht. Wel n beetje onhandig zo 1 dag voor je bruiloft, maar goed, het is voor het goede doel niet waar? Fijn dat het nu weer wat beter met je vriend gaat! Aan alle andere wachtenden: veel succes ladies! liefs noppie
Allemaal... Voor degene die zijn schoen op zijn hoofd wilde zetten. Ik verwacht een foto want ik ben ongi geworden... Ik ga naar juni... JedidJah
Wat verschrikkelijk zeg. Wat hebben jouw lijf en jouw gevoel jou enorm voor de gek gehouden. Sterkte!
Hee Mikki77, spannend he? Mijn gevoel was toch goed... ongi is begonnen (met wat oud bloed, zal wel verder doorzetten vandaag). Ik hoop heel erg dat jij wel nog op rose mag! Zal voor je duimen! Kan iemand mij op rood zetten? NOD was op 19 mei, tnx!
Wat klote zeg...ik gun het iedereen hier zo erg... Dankjewel voor het duimen...ik voel nog geen ongipijn, maar mijn temperatuur was vanochtend wel 0,1 graad lager dan gisteren, dus ik zit alweer in de zenuwen dat hij steeds lager gaat worden en dat het weer niks is...maar we zien het wel!
Hallo meiden, Ik zit in mijn huisbroek op de bank, koorts te hebben en me belabberd te voelen oftewel mijn ongi is in aantocht.. Dacht al dat het niet raak was, want had geen zere borsten en dat heb ik wel gelijk. (heb in maart een slechte innesteling gehad d.m.v. bloedverdunners en daardoor weet ik een beetje wat mijn lijf doet) Hoop dat snel doorzet want heb vanavond kinder reanimatie cursus en da's niet leuk als je je beroerd voelt.. bah,bah,bah
Wel toevallig heb je 2 minder gevoelige testen gedaan.. Maar ik hoop dat je nu wel snel positief gaat testen hoor... laat die ongi maar achter . Kruidvat, Sensitest en Matcare zijn allemaal wel een stuk gevoeliger trouwens mocht je nog niet zoveel hcg aanmaken.
@desiree1986: bedankt voor de tip. Misschien haal ik die van kruidvat morgen wel even vanuit mijn werk. Ik hoef maar tot half 12.