Desiree1986, ik sta 2 keer op 25 mei. Zou je mij er een keer af willen halen? Ik snap er zelf niet zo veel van hoe dat moet. Alvast dank. Groet, Shannah
Ik zie dat ik niet in de lijst ben op genomen... maar ik heb 2 posi testen... hoewel ik even wacht met juichen omdat het eerder mis is gegaan schijnt het toch weer echt een posi test te zijn...
Pff ik ben iedere keer met vlagen wat misselijk...zo gek. Vanavond even een heerlijk buitenritje gemaakt met mijn paardje, maar van dat gehobbel kreeg ik toch wel last van mijn buik. Of houd mijn lichaam me voor de gek : : :
Ik ben ongie geworden eergisteren en mag dus in 't rood, helaas. Morgen mag ik naar de gynaecoloog. Hopelijk mogen wij dan toch ook over niet al te lange tijd een kindje verwachten.
Nieuwbegin je mag juichen je bent gewoon zwanger en zeker als er 2posi testen zijn, probeer ervan te genieten. Ads ook gefeliciteerd en alle andere die zwanger zijnde rest succes en dikke knuf. xxxx joyce
Bah. Kan op dit moment niets hebben van mijn man. Hij is erg vervelend en ik wordt er opstandig van. Misschien word ik toch wel ongesteld. Tepels worden wel wat gevoeliger. Nu lekker even rust op mijn pc kamertje. S6 allen en slaapse voor straks.
Ik kruip ook mijn bed in. Morgen maar even test halen van de kruidvat. Misschien dat die wat gevoeliger is. Welterusten allemaal en tot morgen.
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & Mamdiana & Truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo 179 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 29 Zwanger, 79 Ongesteld , 3 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 23 mei 1. Libra 26 mei 1. Kellly 29 mei 1. Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! Shannah je staat nu 1 x erop! Freewilly8, balen, veel succes bij de gynaecoloog! Nieuwbegin gefeliciteerd alvast, ik hoop dat het goed blijft gaan!
Hoi hoi Ik kom hier even een zwerm ooievaars uitzetten. Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Ooievaar Hopelijk helpt 't net zo goed als de HCG'tjes .
Thanx Libra, Ik hoop dat ik een ooievaar hier mag verwelkomen! * hangt een groot net op het dak om er een te strikken *
Hallo meiden! Wederom bedankt voor jullie duimen! Heb vannacht om 05.45 uur getest met een CB. Het resultaat is hetzelfde als die van gister, kan er dus geen touw aan vast knopen (misschien is het lijntje zelfs lichter?!). Heb een uur geleden nog een test gedaan van het Kruidvat. Tot mijn verbazing zag ik daar na een paar minuten een duidelijke maar hele lichte tweede streep veschijnen. Ik heb het op de foto proberen te zetten maar (echt waar) hier op de test is het stukken duidelijker te zien dan op de foto. Maar goed, het feit dat het er niet vanaf spat (en met name de wazige test van CB) houdt mij nog erg voorzichtig. Overigens moest ik voor die Kruidvat test urine opvangen. Nou, er dreef voor mijn gevoel een hele vijver in rond, jeetje zeg, wat een troebele troep! In de wc zie je dat niet blijkt wel, maar in zo'n doorzichtig potje maar al te beter! Maar goed, morgen wéér testen. Enige angst die ik heb is dat ik een vroege miskraam zou kunnen hebben, ben namelijk al lang overtijd nu (weet ik zeker n.a.v. de FM's die ik gehad heb) omdat de testen zo wazig zijn c.q. blijven, en dat ik gewoon nog ongesteld ga worden... We wachten het maar af. Oja, die kruidvat test staat in mijn album maar nogmaals: hij is waziger dan in het echt! _________________
@ meisje: Zo'n test van cb heb ik ook gehad en was niet zwanger. Maar op die andere? Tja je ziet wel wat. Als ik jou was zou ik 2 a 3 dagen wachten met testen. Stel je bent zwanger dan is dan hcg verdubbeld. Geeft je gelijk stuk meer duidelijkheid. Een andere optie is om dan elijk de cb digitale te doen. Daar staat zwanger of niet zwanger op, is een stuk duidelijker!
ik zie de streep ook hoor en natjes die cb digitaal zal dan ws aan geven niet zwanger door dat hij een groot aantal hcg nodig heeft
daarom is het ook slim als ze over 2 of 3 dagen weer test. Of even bloed laten prikken bij de ha. Weet je het nog sneller