tuurlijk heb ik dat al geprobeerd, zoals ik al eerder zei, maar ik heb nooit een echt duidelijke streep de streep is alleen maar lichtjes das al, maar rond mijn eisprong voel ik vaak wat steekjes
Middag dames! Ik kom me eventjes melden vandaag, had het zowaar druk vanmorgen op mijn werk. Ik heb nu dat Persona-apparaat ingesteld, dat gaat de komende maand zowel mijn oestrogeen-levels en ook een ander hormoon in kaart brengen. Als het goed is kom ik er dan eindelijk achter of ik ooit nog eens een ei heb. Ook ben ik begonnen met de 'zwanger worden multivitamines' van de ETOS. Ik ben benieuwd. Beeehh, ik baal er wel van dat we nu WEER opnieuw moeten deze maand. het duurt allemaal nog zo lang en wat als het nou nooit gaat lukken?!?! Jullie allemaal veel succes in iedergeval! liefs noppie
Dan heb je denk ik toch wel gewoon een ei. Maar misschien niet zo'n hoge piek. Ik ga iig heel hard voor je duimen.
Hoi dames, ik kom van de april NOD lijst mij nu ook hier even melden! Vandaag zit de ongi eraan te komen maar met de cyclus die ik nu heb gehad zit ik op 45 dagen! Ja echt 45 dagen! Dus wil dat eigenlijk zeggen dat ik pas 2 juni mijn NOD zou hebben. Maar omdat ik een beetje gemiddelde wil behouden (en geen zin heb om juni NOD in mijn eentje te openen en te bezoeken zou een beetje zielig zijn) zou ik graag hier een beetje meekleppen! Ik hoop dat we er een gezellige boel van kunnen maken en we heel veel roze mogen krijgen deze maand! Veel klusplezier en succes iedereen!
Hoi Kartouche, Geen idee, heb het bij mezelf nog nooit weten te ontdekken, maar ik weet dus ook eigenlijk niet of ik wel een eisprong heb. @ Indira: join the club! Volgens mij ben jij gewoon aan het ontpillen en heb je daarom zo'n gekke cyclus. ik heb hetzelfde . liefs noppie
Hallo allemaal, ik kom net bij de HA vandaan. Ik ben doorverwezen naar een gynaecoloog en ik heb een afspraak gemaakt bij een gyn op 22 mei. Nog een maandje wachten dus. Ik hoop daarna wat meer duidelijkheid te krijgen.
Hallo allemaal, Mag ik me bij jullie voegen? Mijn NOD is 3 mei, maar dat is eigenlijk niet helemaal zeker omdat mijn cyclus wisselt tussen 25 en 35 dagen. Ik ben er dus maar ergens tussenin gaan zitten en hou mijn NOD op 3 mei, testen zou ik dan wel pas later doen (mocht het nodig zijn ) Ik weet alleen niet hoe ik dat aan moet passen in dat plaatje, kan iemand van jullie me daarbij helpen? Hopelijk wordt dit een mooie maand voor velen van ons. Groetjes Toetje
Hallo weer, Nog even dit: ik heb bij het maken van mijn banner een cyclusduur van 29 dagen aangegeven, gemiddeld moet de eisprong toch op dag 14 en bij mij dus 1 dag later, dus op dag 15 plaastvinden? Bij mijn banner staat namelijk dat mijn eisprong pas over 2 dagen is, dus op dag 16, klopt dit wel? Groetjes Toetje
Hier hetzelfde. Misschien komt het omdat je weet wat er gebeuren gaat en hoe het is om zo'n ukkie in de armen te mogen houden....Bij ons ging het precies zo, na pilstop hadden we zoiets van...t zal nog wel een paar maand duren maar na een maand was het al zover. Nu ben ik in mei 2007 al gestopt met de pil (moet toegeven dat er weinig werd geklust door mijn depressieve klachten) en er is nog steeds niets.....is ook erg frustie.....Maar goed we gaan gewoon vrolijk verder proberen, Ik ga nu beginnen aan ovulatie testen...nog nooit gedaan omdat het niet nodig was. Nu we toch wel steeds meer verlangen naar een tweede wil ik toch eens zien waarneer mijn ei er is....Ben erg benieuwd
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Danjo & verhip & Maar29 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Sucre & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 15: Yippieajee 16: Karina82 17: lb22 18: Jessica83 & Meisje 0123 19: JedidJah 20: Dib 21: noppie 22: FreeWilly8 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 69 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Evitaaa1983: Je staat erop! @ Roosje 75: Je staat erop! @ Toetje77: Je staat erop! @ Vera77: Je staat erop! @ Dib: Je staat erop! En ik heb mezelf er ook maar even opgezet....
Dames, mag ik erook bij. Ik voel me heel zielig vandaag, want ik ben ongesteld geworden. Ik was 1 dag overtijd, dat had ergens stiekeme hoop dat het desondanks twee weken lang buikpijn toch raak zou zijn, maar helaas. We gaan nu ronde 7 in, mijn NOD is 15 mei. Volgende week mogen we naar de gynaecoloog, dus kijken wat hij zegt.
Hee, een paar meiden op 6 mei! Dat is mijn verjaardag.....een mooie dag dus om te weten of je zwanger bent, ik ben 3 dagen later op NOD maar wellicht ga ik stiekem testen als ik wat dingen voel....idd leuk verjaardags kado.