haaaay meisjes, Nog steeds geen ongi hier, hmmmm bizar hoor. Duurt nu wel erg lang! (al richting 90 dagen cyclus) Gisteravond tijdens sex met hubbie erge last van onderbuik, beetje aan de linkerkant. Voelde erg onprettig en kan niet plaatsten wat dat was. (deden niks geks namelijk) Nog een paar dagen aftellen en dan naar de gyn, hopen dat die het verlossende antwoord heeft voor me! Heb druk weekend voor de boeg! Vanavond concert, morgen vrijgezellenfeest van mij en zondag verjaardag.. En dan is je weekend weer voorbij! Maar gelukkig kan ik er dan niet teveel mee bezig zijn dat scheelt Zo heb me hart weer gelucht, kan weer verder! Toedels!
Mikki, welkom in de hummer Voor alle andere meiden. Kom op! d'r is plek genoeg! en 't zit erg fijn. Zal nog wat HCG strooien. Het helpt echt om de HCG in je zwangerschapstest te stoppen hoor! kijk maar naar mijn HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Ja, kom erbij kom erbij! Hier ook nog wat HCG van mij: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Ik ben gisteravond ongie geworden dus ik mag op rood. Ik sta op de 24e. Alle zwangeren feli. S6 allemaal nog en ik ga naar juni toe. Dag
Mikki van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik kreeg net een ongi-gevoel, dus ben alvast aan het wennen aan het idee dat het ongi wordt...... Groet, Shannah
Mikki, van harte meid! Helemaal leuk en ben benieuwd hoe je kerel reageerde...! Natjes, ik had dat van de week ook, die pijn tijdens het stoeien. Ik kon het wel uitschreeuwen van de pijn! Bij mij was het dan aan de rechterkant, maar was heel apart. Alle standjes geprobeerd , maar het bleef super gevoelig... Vreemd he?
Hey Mikki, Gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws zeg! @ de meiden die ongi zijn geworden: Weer balen, zeg. Het is misschien cliché, maar heel veel succes in de nieuwe ronde. Ik vang ook een beetje HCG. Vanochtend zag ik een klein beetje roze , maar toen ik net even een tampontest (snappie ) deed, was er niets te zien. Vaag is dat. Vond het sowieso vreemd, aangezien ik de klok op m'n cyclus gelijk kan zetten. We zullen zien. Ik heb alleen deze keer niet zoiets van 'balen als ik nu ongi word'. Ik heb nu meer zoiets van we zien wel en anders gewoon weer op naar de volgende ronde. Lees steeds bij iedereen dat het toch wel weer balen is als men ongi wordt. En ik ben deze ronde zo laconiek . Voel me daar wel een beetje schuldig over, hoor.
Hi Mikkie, Geweldig! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Vertel nog effe hoe je vent reageerde.... liefs noppie
@ maine: Hoef je je helemaal niet schuldig over te voel... Ik ben ook wat laconieker... wil het wel heel graag... maar is het niet gelukt jammer... volgende ronde nieuwe kansen Verder nog geen ongi sporen bij mij... en de andere sporen: krampjes, rommelende darmen... verdwenen! Dus het is gewoon maar afwachten... ik kan me goed beheersen tegen de zw-test.
Hoi xMamaDianax, Bij mij zijn inmiddels de krampjes en de rommelende darmen ook verdwenen. Had hier vorige week nogal last van. Voel me nu eigenlijk top. Overigens is het niet zo dat ik niet meer wil, hoor, maar gewoon zo'n houding van is het nu zo dan is het zo en anders dan ben ik vast de volgende keer wel aan de beurt (of die keer erop ofzo... ) Ach we zullen zien. Groetjes, Maine
Dankjewel voor de felicitaties meiden Manlief zit momenteel ergens heel hoog op een roze wolk, compleet overgelukkig Toen ik het vertelde begon hij spontaan te huilen. Ik moest gek genoeg niet meehuilen, ik kon alleen maar lachen. Wat een supergevoel is dit zeg! Nu maar hopen dat het wel blijft zitten natuurlijk...het is nog wel erg pril allemaal. Ik stort hier nog even een vrachtlading HCG voor jullie. Hou vol dames!!
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & MamaDiana & Truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo 179 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 30 Zwanger, 79 Ongesteld , 3 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 23 mei 1. Libra 26 mei 1. Kellly 29 mei 1. Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! Ik heb mezelf even roze gemaakt...