Ah meid, wat is er toch allemaal met je aan de hand? Ik zag eerst je banner en dacht: shit, die is weer ongi, ik snap er niets meer van... Maar nu misschien toch wel zwanger? Verstandig dat je nog ff een paar daagjes wacht... Ben heel benieuwd en laat ff weten hoe het is afgelopen he? Sterkte en ik denk aan je!
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & MamaDiana & Truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo 179 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 30 Zwanger, 78 Ongesteld , 3 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 23 mei 1. Libra 26 mei 1. Kellly 29 mei 1. Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! Dizzy, ik heb 't voor je aangepast.
@ Jodie; thanx! Ik kan alle hulp gebruiken had gisteren al getest (CB), maar die was negatief dus heb nog maar een klein beetje hoop...
Ik was idd ongi geworden, maar dat heeft nog geen 24 uur aangehouden en nu heb ik last van spotting... Ik vind het wel allemaal gek hoor... Nou ja ik merk het wel... ik ga maandag of dinsdag testen. Dus... JedidJah
Jeeeee Jedidjah, wat een spanning en sensatie! Op het januari mama's forum wordt je dus nog steeds in de gaten gehouden. Het is algemeen bekend dat er voor jou nog een plek open moet blijven Veel sterkte en rust voor dit weekend! God gaat een bijzondere weg met je he, xcobi
Echt wel ihihihihihihi! Er zijn niet zoveel meer over in de maand mei he... Wat heb ik vandaag een slecht humeur, dit is overigens wel goed voor het huis want dat wordt al blinkend schoon!
Foei ook te vroeg getest dus.....ik heb die neiging ook en dan vooral de gedachte: misschien ben ik wel 1 van de weinigen die positief test voor de NOD...haha. Nou ja ik ga me beheersen en rustig afwachten, het zal wel niks zijn, zolang zijn we ook nog niet bezig.
@ JedidJah: Jemig meid, je houd de spanning er wel in, zeg. Houd je het zelf nog wel een beetje vol? @ jodie: NIET TESTEN! Probeer het volg te houden, meid. @ Shannah: nog even meid. Geduld is een schone zaak .
Vanmorgen weer negatief getest met ochtendurine. Ook nog steeds geen bloed te bekennen. Wel heb ik veel afscheiding met afvegen Ik denk dat dit een voorteken is voor de ongi. Nou ik wacht wel af. Voor mij voorlopig geen test meer....
Ik snap er bij mezelf ook niks van. Vanochtend vroeg 1 keer roze. Tampontest gedaan vanochtend en ook net weer. Nou geen roze te bekennen. Heb dat nooit eerder gehad, hoor. Lichaam...Raar iets M'n nod staat op 27 mei, maar ik geloof het wel, hoor. Ga dan echt nog niet testen. Denk volgend weekend als ik tenminste nog geen ongi heb gezien.
Jammer lautje... Nou dan hopen dat het de volgende ronde wel raak is.... maarrrrrrrr.... eerst nog ongie! En toch stiekem hopen dat die niet komt en dat je toch zwanger bent!
@xMamaDianax: ik zag net dat je dochter op 9 maart jarig is... Als dat klopt zijn wij tegelijk jarig... Ik namelijk ook op 9 maart...
Ja, dat afwachten geeft niet, hoor. Ik heb het druk genoeg. Komende week eerst afstuderen en dan zien we wel verder. Had me afgelopen week ook even in m'n nod vergist. Ik dacht dat het eind volgende week pas zou zijn . Heb deze keer alle geduld van de wereld.
Ik ken het meis! Idd goed voor je huis... hihi. Ik ga me strax ff kwaad maken en dan vanavond lekker naar Blof met de meiden. Zooo'n zin in! Kom later nog ff spieken.