hallo dames, nou ik klets gezelli op twee NOD lijsten mee. Ik weet dus nog net zo weinig als gisteren. Wat mij opvalt is dat ik absoluut geen krampen voel. Opmerkelijk want dat heb ik altijd als ik ongi ben... Nou nog een paar dagen en dan ben ik uit mijn onzekerheid verlost... JedidJah
ik ben zo jaloers op jullie allemaal ik wou dat ik ook kon zeggen dat er een beebietje in mij groeide het lijkt gewoon maar niet te willen lukken bij ons!
@ kartouche: Ik ben er ook nog niet helemaal gerust op hoor... Ik bid voor je dat het snel mag komen... JedidJah
01:Tacha1987,Jent,Xanado83,Maria79 02: Marieke11 03: Ellen1983,pregnantlady 04: 05: Jes1,Moontje 06: Mouse 07: 08: 09: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: mama van naomy 29: 30: 31:
Hi Kartouche, Daar was ik weer, . Heb een keer gelezen op het verloskundigen-topic van dit forum dat vruchtbaar slijm een redelijk onbetrouwbare methode is om ei-sprong vast te stellen. Maar als je het hebt zou ik flink aan de klus gaan! liefs noppie
Hoi allemaal, Vandaag de hele dag gewerkt...tussendoor veel broekloeren haha. Voor de zekerheid een inlegkruisje in en tampons op zak. You never know. Succes voor iedereen....ik wacht nog even verder.
He meiden, hier nog geen ongi, maar al wel 3 dagen krampjes helaas.... Jedidjah, ik hoop het zo voor je! Ik duim heel hard hoor
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa & Wendyvanliemde 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & MamaDiana & Truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda & Dayenne 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 & natasssie 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles &Miez 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo 182 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 30 Zwanger, 79 Ongesteld , 4 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 9 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 23 mei 1. Libra 26 mei 1. Kellly 29 mei 1. Curly79 2. Miez Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! Ik heb mezelf erbij gezet op 30 mei, maar ik doe mee met de testmarathon op de 29e! Succes allemaal!
Hai, Zou iemand mij groen willen maken? Ik had 22e mijn NOD. Ik heb die ochtend ook getest. Maar helaas 'negatief'. Verder is er nog geen teken van 'duiveltjes', maar ook nog geen teken van zss. Het enige wat ik heb gehad deze maand was onwijs gevoelige boobs en ik huil ontzettend snel. Elk vrij moment die ik heb op mijn werk ga ik snel broekloeren om te kijken of ik ongesteld bent. Als ik geen positest heb, dan graag 'duiveltjes' want dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik heb al vaak gelezen 'geen bloed geeft moed'. Ik wacht af.....
He Lies is dit pas je tweede cyclus na stoppen pil? Weet je wanneer je je ei hebt gehad? Het kan namelijk bij sommige wel een tijdje duren dat je cyclus weer regelmatig is. xxx Joyce
Haai meisjes! Ben er weer eventjes. Ben helemaal gesloopt, gisteravond concert gehad en lag pas 3 uur in bed en vandaag vrijgezellenfeestje.. ben echt gebroken! Gisteravond tijdens concert ineens een gigantische kramp/steek in onderbuik/doos ( ) Vlak erna naar de wc gegaan want za de bui al hangen.. Enige wat ik ontdekte was flink wat transparant slijm bij afvegen! Vanochtend en vanmiddag ook weer beetje... Wie weet een eisprong? Heb geen flauw idee meer op dit moment! Scheelt wel dat we nog elke dag klussen dus ach... Wie weet wat de gyn kan zien woensdag met een echo oid.. Zal ieder geval woensdagochtend nog ff testen voor de zekerheid..
Dat transparante slijm is denk ik je cervixslijm, wat inderdaad je ei aankondigt. Hier wat info: Hoe verandert het slijm tijdens de cyclus? Elke vrouw kan rond de eisprong een duidelijk omslagpunt van de eigenschappen en hoeveelheid van het slijm vaststellen. Het omslagpunt is op de slijmpiekdag. Het slijm kan gedurende de cyclus ongeveer zo veranderen: Droog of geen gevoel Slijm niet zichtbaar Vochtig gevoel Slijm zichtbaar (troebel, wit, gelig; niet-rekbaar en dik, romig, brokkelig, kleverig of taai-elastisch) Meer slijm Slijm zichtbaar (glashelder, doorzichtig, licht-gelig, met witte slierten; rekbaar, glad, glibberig) Soms: Nat gevoel - Slijm zo vloeibaar als water en niet zichtbaar Minder tot geen slijm Slijm zichtbaar (troebel, klonterig; niet-rekbaar) Droog gevoel Geen slijm zichtbaar Eisprong rond slijmpiekdag De slijmpiekdag is belangrijk omdat die aangeeft wanneer de eisprong is. De slijmpiekdag komt er aan, als je bij het afvegen slijm in je vagina voelt. De vagina-ingang voelt dan slijmerig en glibberig. Als je je afveegt, zit er op het wcpapier elastisch slijm waar je draden van kunt trekken. Op de slijmpiekdag is het slijm op zijn rekbaarst. Dat weet je pas de volgende dag, als je ziet dat het slijm minder rekbaar is. In de periode 2 dagen voor tot 2 dagen na de slijmpiekdag heb je normaalgesproken een eisprong. Na de slijmpiekdag moet je dus nog 3 dagen wachten met geslachtsgemeenschap om een zwangerschap te voorkomen.