Oh fijn dat je naar de gyn mag! Kon je de afspraak niet later zettten, had je kunnen zien wanneer je eitje springt. Overigens, 15 mei is en super dag! Dus wie weet, zal een beetje van mijn gelukspoeder dan naar jou sturen
pff ik ben het allemaal een beetje beu begin me vanales in te beelden dat het nooit gaat lukken enz. heb alles al gedaan: 4 maanden al bezig met temp, elke dag controle van slijm, om de dag klussen, ovulatietesten... ik weet het allemaal ni meer
Hee meiden! Ik zie dat er alweer een aantal zijn bijgekomen? Welkom ! Ik ben niet de enige die flink aan de klus is zie ik Have fun ladies
dank je das lief maar het is zeker en vast niet makkelijk ik zou het liefst naar de gynea gaan, goed of slecht nieuws dat doet er ni tot, maar zo weet ik tenminste iets , maar ik durf ni goe
zo'n follikel meting is niet altijd een garantie, weet ik helaas. ik had de vorige maand zo'n meting om te zien of ik wel een eisprong heb n volgens de meting en berekening van de gyn zou mijn eisprong 2 april zijn en op 2 en 3 april had ik een positive ovulatie test en alle dagen goed geklust, (behalve 1 en 4 april...) en was toch echt niet zwanger... werd zelfs ineens 3 dagen eerder ongesteld...(volgens de berekening dat 2 april mijn eisprong was....)
Ik werd ook een keer een paar dagen eerder ongesteld( 10 dagen na ei) maar dat kan wel normaal zijn. Ik heb ergens gelezen dat een niet bevrucht ei meestal na 11-14 dagen uit je lijf gaat, ongi dus. Maar in de meeste gevallen is het bijna altijd 14 dagen.
Kop op meid! Komt vast allemaal wel goed! Ik denk dat iedereen wel eens met die gedachten speelt. Dat is het fijne aan dit forum, kun je mooi je hart luchten want iedereen die je begrijpt hier.
Hoi goofychick, chips, daar heb ik niet eens aan gedacht. Ik wilde zo graag naar de gynaecoloog dat ik de eerste de beste datum die beschikbaar was, heb genomen. Over mijn eitje zit ik niet super over in, ik heb ongeveer na 14 dagen een poosje buikpijn... ik denk dat dat mijn ei is.... ik ben meer bang voor mijn eileiders. Toen ik namelijk 15 was, ben ik geopereerd aan mijn maagdenvlies. Dit zat namelijk helemaal dicht en daardoor kon de ongesteldheid er niet meer uit. Met gevolg dat het bloed overal zat, dus ook in mijn eileiders, omdat het niet wegkon. Ik ben toen meteen geopereerd, maar de gynaecoloog zei dat het mogelijk was dat de eileiders beschadigd waren... en dat dan bevruchting op de kunstmatige manier zou moeten.. Sinds dat we begonnen zijn, is dit allemaal weer naar boven gekomen en ik wil nu dus mezelf voor mijn eigen geruststelling laten nakijken. Hetzelfde geldt voor mijn vriend, zijn ouders hebben namelijk een hele poos overgedaan om hem te krijgen. Ze hebben overigens daarna wel nog een dochtertje zonder problemen gekregen. Ik moet wel zeggen dat ik aan de andere kant ook wel bang ben voor wat ze eventueel kunnen vinden.... ik zal dus volgende week denk ik wel slecht slapen...
Hallo meiden, Volgens mij gaat het niet lukken om zwanger te worden deze maand. Mijn mannetje moet naar het buitenland voor zijn werk :x . Hij gaat zondag weg en als het goed is heb ik mijn ei op donderdag (ongeveer). Zijn we weer een maand verder Maarja, wie weet (wonder boven wonder) leven de zaadjes misschien tot donderdag We zien het wel, wilde het even kwijt. liefs bahar
wat een rust hier vanavond! nou ik ga mijn bedje op zoeken! mijn zoontje heeft zijn 1e zwemdiploma binnen(geen officieel hoor) slaap lekker allemaal en voor de klussers onder ons zet hem op!
Hé meiden! Helaas net ook ongi geworden, maar ik ga graag mee in die gave hummer! Mijn NOD is op 24 mei als ik uitga van mijn laatste cyclus.
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Danjo & verhip & Maar29 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Sucre & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 17: lb22 18: Jessica83 & Meisje 0123 19: JedidJah 20: Dib 21: noppie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 72 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Kimmmie: je staat erbij! @ LiesEd: je staat erbij! @ mezelf: ik sta er ook bij!
nou volgens mijn banner heb ik vandaag mijn eisprong..maar heb nog geen vruchtbaar slijm gezien hoor..zelfs heel weinig! terwijl ik normaal altijd erg last heb van vloei..het is gewoon waterig zeg maar..niets wat lijkt op iets vruchtbaars.. wel ongie pijntjes gevoeld..maar goed dat zegt blijkbaar niets.. Moet je dat slijm overigens zien?
Gulay Heb geen idee, hoor er ook elke keer iedereen over, maar heb nu ook niets.. had gisteren al wat steekjes rechts boven mn lies.... Vorige keer was ik ook een dagje eerder, maar vond dat ik het vorige maand duidelijker voelde... Weet niet of het per maand kan verschillen? Misschien bij mij door die miskraam van vorige maand? Och het blijft toch afwachten, want ook al voel je en hele duidelijke eisprong, is het toch afwachten of het raak is, toch? Groetjes, Ramona
ja precies..nouja er is om de dag geklust dus dat moet genoeg zijn toch hehe... we zien het vanzelf wel..hehe ik heb ook krampen gehad..maar nu vandaag heb ik niets..ik weet het ook niet..gister toen ik in bed lag snachts had ik wel aan de linker kant wat steken...boven de lies zeg maar...