Goedemorgen allemaal, Bij mij zijn vandaag de gekomen, helaas. Ik schuif door naar juni. Op naar ronde vier. Meiden die nog wachten: Heel veel succes . Groetjes, Maine
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa & Wendyvanliemde 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & MamaDiana & Truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda & Dayenne & Colly1 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 & natasssie 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles &Miez 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo & Daphne1980 183 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 31 Zwanger, 79 Ongesteld , 5 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 9 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 26 mei 1. Kellly 29 mei 1. Curly79 2. Miez Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! @ maine .. helaas..ik heb je in het rood gezet. heel veel succes de volgende ronde!
Hier nog géén ongi dus vanmorgen hoopvol getest... maar helaas negatief. Laat de maar komen Ohw. haha, mijn banner gaat niet over in 'overtijd' maar begint gewoon opnieuw pfff ga ik vanmiddag wel weer aanpassen (of niet )
Ik ging normaal seffens bloed laten nemen, maar toen ik vanmorgen opstond ja kan het al raden ) ongi . Ik kom dan op een cyclus van 51 dagen ! Hoeveel dagen moet ik nu nemen voor mijn volgende cyclus ? Ik hoop dat ie toch terug wat korter wordt. Nu kan ik woensdag ook niet naar de gyn, want dan is mijn ongi nog niet verdwenen. Zal morgen dan maar een nieuwe afspraak maken. Ik ben wel blij dat ik eindelijk weet waar ik aan toe ben ! Ik mag dus op rood (stond op 6 mei)
bij 2 weken overtijd naar ha geweest voor bloedtest. Deze was twijfelachtig. (had cyclus 36 dagen) en toen bij 6 weken overtijd. Weer bloedtest. Deze was negatief. En als ik voor eind deze maand niet ongi was, mocht ik door naar de gyn. (vond het vorige week al wel genoeg, ha was gelukkig met mij eens!
@ vibeke: wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Misschien optie om ovu-testen te gebruiken of temp? Kan je daar op richten!
Bah, net een test gedaan (cb digi) en gaf niet zwanger aan, dus waarschijnlijk komt vandaag mijn ongi door...... ik hoopte zo dat ik op roze mocht deze maand maarja ik heb ook geen ei gevonden deze maand, maar je weet maar nooit, dus wordt vervolgt
Fijn dat je al wat eerder doormocht! Had je toen je die 2 weken overtijd was al wel een eisprong gehad? En wanneer mag je nu naar de gyn? Hopelijk is er snel plaats !
heb vanmorgen getest was helaas negatief, maar ben ook niet ongi en voelt ook niet dat ze komen wachten maar
@ Dayenne: gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig! @ alle ongi-meiden: jammer dames. C ya all in Juni... @ Kartouche: als je op de algemene pagina 'Zwangerschapspagina Forum Index" zit, dan een flink eind naar beneden scrollen en dan vindt je " vraag het de verloskundige". Daar lees ik wel eens om extra info op te doen. liefs noppie
Dayenne, GEFELIIIIII De ongi-meiden, balen zeg! Misschien dat die mooie sport-auto jullie meer geluk brengt! Mezelf, ben benieuwd, de vorige 2 cyclussen werd ik dag 4/5 na eisprong ongi, zit nu ook weer op dag 4 na de eisprong, dus ben s benieuwd, word spannend vandaag en morgen, hoop dat mijn LF nu wat langer is, zodat een evt bevrucht eitje, tenminste de kans krijgt om zich in te nestellen! *Dus ga nu duimpjedraaien*
Bedankt voor mijn naam op de lijst te zetten! Nog geen verschijnselen (behalve veel slijm ) dus het is afwachten maar! Spannend hier hoor! En trouwens ook superleuk om te zien hoe zo'n lijst verkleurd!
Dank jullie wel allemaal! En Maine, he gatsie zeg wat jammer . Veel succes in de volgende ronde! Liefs Dayenne
@ Dayenne: gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan @ de meiden die ongi geworden zijn: veel succes in de volgende ronde. Ik heb al dagen last van mijn onderbuik, voelt erg gespannen aan. Heb last van mijn borsten en ben bij vlagen misselijk. Normaal heb ik daar eigenlijk nooit last van, maar het lijkt me een beetje vroeg voor symptomen. Vind het wel spannend worden nu, dat laatste weekje tot nod.
Heb geen ovu testen gebruikt. Dacht wel een eisprong gehad te hebben adhv slijm en krampjes.. Maar goed blijkt dus waarschijnlijk geen ei geweest te zijn of een ei die niet doorgezet heeft en niet gesprongen is! Woensdag as mag ik al naar de gyn toe! supersnel dus!