NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Nog steeds geen :evil: te bespeuren.... Toch nog maar weer een testje wagen? Misschien sla ik wel een cyclus over....*zucht*

2. Wat duurt wachten toch lang he?

Hmz... volgens mij al eens eerder gezegd... ik val in de herhaling :(
    Kan ook niet anders he als je zolang moet wachten... ik wacht op ongie... heb al wat verschillende tests gedaan... allemaal negatief!

1e test: cb-digital
    2e test: cb-digital
    3e test: mat care ultra

Alle 3 NEGATIEF!
    Nou... dan ben ik nu dus klaar met testen... ik leg me erbij neer en ik ga lekker mee naar juni!
    Hoe eerder ik me erbij neerleg hoe eerder de :evil: :evil: komen... hoop ik dan maar!
    Kunnen we gauw weer verder ;)

Voor alle Zwangeren: GEFELICITEERD! GENIET ERVAN!!!

Voor alle Wachtende: ik leg lekkere broodjes gezond op de lunchtafel!

Voor alle :evil: : Helaas... op naar de volgende maand! hopen op meer geluk!

Dikke Knuffels... Diana

3. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Dayenne, gefeliciteerd met je zwangerschap!
    De ongi dames, jammer, hoop dat de volgende ronde vruchtbaarder zal zijn.

Hier nog heel eventjes wachten, heb geen ongi gevoel, ik heb dezelfde krampjes als die ik vorige keer had toen ik zwanger bleek dus ik heb sterk het gevoel dat 't raak is..Verder ook best moe, heb zaterdag zelfs een middagdutje gedaan..En ben heel emo, huil om de haverklap...
    Maar goed, het blijft afwachten..

4. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

en ja hoor, het is weer zover.....

een paar dagen voor mn NOD (31 mei) en ik begin weer van alles te voelen...

Vooral s'avonds erg misselijk.

maar heb eigelijk al het gevoel dat het niks word (misschien ook een beetje zelfbescherming...)

5. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Hai,
    Sorry dat ik nu pas reageer. Ik heb geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad. Heb de eerste maand dat ik gestopt was met de pil zoveel gevoeld in mijn lichaam. Nadat ik ongesteld ben geweest was dat gelukkig een stuk minder. Ik wacht rustig af. Ik weet dat het maar zelden voorkomt dat je zo snel zwanger kan zijn. Ben wel van plan als ik nu mijn menstruatie heb gehad, om mijn temperatuur bij te gaan houden.

xx Liesed

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113

Haha ik heb ook al getest met cb-digital 3x (zitten 3 in een doosje)
    2x predictor en 2x kruidvat.
    Allemaal negatief. Ik test vandaag voor de laatste keer....is ie weer negatief dan ga ik vanavond een borrel drinken. We gaan naar de A'dam arena voor dat concert van Hazes.

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Wachten duurt inderdaad lang!

Ik ben nu de hele tijd zenuwachtig naar de plee aan t lopen om te broekloeren!
    De vorige keer was ik al na 4/5 dagen na eisprong ongi en vandaag zit ik op die beruchte dag 5, dus ben s benieuwd!
    Ook spannend, hoop dat ik ook s over die 10 dagen LF heen kom, en dan misschien zelfs zwanger ben *hoop, hoop* :)

Ben s benieuwd, of er in de laatste paar dagen wel nog een paar dames op roze mogen, want de laatste paar dagen gaat t wat minder hard, ik wil ROZE...

8. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    en wat voelde je dan precies

9. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Wil iemand mij op groen zetten, dank je!
    x Liesed

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hallo Allemaal

Ik had een vraagje, misschien stom vraagje.
    Maar moet je nou elke maand op dezelfde datum ongeveer weer ongesteld worden of heb ik dat nou verkeerd gedacht?

Heb sinds de geboorte van mijn dochter geen anticonceptie gebrukt. Alleen vorige maand. Maar de pleister beviel niet. Ik ben toen ongesteld geworden en ik wist dat ik rond de week van 24 april ongesteld moest worden.

Klopt het dan dat ik deze maand ook rond de 24e ongesteld moet worden of niet..

Sorry hoor, ben een beetje in de war!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Begin nu zenuwachtig te worden namelijk omdat ik al 2 weken het gevoel heb ongesteld te worden, maar het zet niet door en wel hevig buikpijn gehad 2 weken geleden en zo nu en dan kramp maar nog niet doorgezet

XX

11. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0

01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22
    02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu
    03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77
    04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979
    05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13
    06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger
    07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss
    08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia
    09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA
    10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick
    11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13
    12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24
    13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78
    14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj
    15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah
    16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24
    17: lb22 & Minimuis & Clarike
    18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola
    19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa & Wendyvanliemde
    20: Dib & Sanne & Dinkie1982
    21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads
    22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83
    23: Marina71 & Minime25
    24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81
    25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy
    26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & & Truus27
    27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda & Dayenne & Colly1 & MamaDiana
    28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76
    29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 & natasssie&Kartouche&Bloesem
    30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles &Miez
    31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo & Daphne1980

184 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    31 Zwanger, 86 Ongesteld , 6 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Testmarathon:

26 mei
    1. Kellly

29 mei
    1. Curly79
    2. Miez

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen!

LiesEd staat op groen

12. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ligt eraan hoe lang je cyclus normaal is. Maar je wordt eigenlijk nooit op dezelfde datum ongesteld want de ene maand heeft 30 dagen en de andere maand 31.

Stel dat je cyclus 28 dagen is dan zou je ongeveer de 22e ongesteld geworden moeten zijn, maar je cyclus kan gerust langer dan dat zijn.
    Dat weet ik niet.
    En trouwens als je vorige maand anticonceptie hebt gebruikt in de vorm van hormonen dan kan je cyclus nu zowiezo wat van slag zijn.

Succes!

13. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Bedankt, wacht het af.. Wanneer is het noodzakelijk denken jullie om te testen?

14. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    He meiden, bedankt voor alle lieve woordjes! Ik ben ondertussen wel weer over mijn dipje heen..(mjaa voor zover het kan dan!)
    Ik verhuis naar Juni!

Iedereen nog heel veel succes en ik hoop op heeeeel veel roze

xxx

15. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Kartouche, ik had gewoon regelmatig van die zeurderige krampjes in mijn onderbuik, veel minder heftig dan ongi-pijn, maar zette wel langer door. Bij ongi is het bij mij meestal even veel pijn, en dan volgt de ongi. Maar toen ik zwanger was had ik dagen achtereen dus dat zeurderige gevoel.

Miracles, dat klinkt goed. Ik hoop ook dat je luteale fase wat langer gaat duren, zodat je eitje zich in kan nestelen hopelijk!

16. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0

17. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    @ Miez, nou wie weet is het dit keer wel raak, ik hoop 't voor je!

18. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Bedankt NourElHouda, ik zie dat jij ook bijna mag testen....
    Succes!

19. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Ja klopt en ik vind 't zo spannend maar hou me nog even in. Dank je wel, jij ook succes!

20. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    hai meiden helaas ben ik vandaag ongi geworden,
    ik ga door naar de 6ronde in juni.
    wachtende meiden veel suc6
    wil iemand mij rood maken ik sta op 24 mei