Hee hoi, ik heb eigenlijk weinig klachten, wel al een dag of 5 een zeurderig gevoel in mijn buik, voel me enorm opgeblazen en pijnlijke (.)(.). Maar dat heb ik wel vaker voordat ik ongi wordt... Wij hebben de afgelopen maand enorm goed geklust, dus daarom heb ik best wel goede hoop voor deze maand. Maar wil me er ook weer niet teveel op verheugen; dan valt het alleen maar meer tegen mocht het niet raak zijn. Nog 5 dagen wachten, ik ga zaterdag testen. Trouwens, een testmarathon is een dag dat meerdere meiden gaan testen, dus samen testen! Groetjes!
mmm net getest en niks nada noppes.... zal wel een deze dagen ongi worden. Kan iemand mij ook op groen zetten. zag trouwens net bij de kruidvat een nieuw soort test. Met van die pipetjes. Iemand daar ervaring meer. Zijn namelijk een stuk goedkoper! 2 voor 4 euro of zoiets. Groetjes, Linda
@truus27, die testjes heb ik wel eens gebruikt ja, 2 voor 5 euro, iedere drogist heeft ze wel. Ik heb ze gebruikt voor m'n NOD en ze waren negatief dus ik weet niet echt hoe gevoelig ze zijn..
Nou noodzakelijk is het niet, maar als je denkt dat je zwanger bent, zou ik vandaag nog testen. Als ie negatief is, een week wachten of je ongesteld wordt en anders weer een testje doen. succes!
01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa & Wendyvanliemde 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & & Truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda & Dayenne & Colly1 & MamaDiana 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 & natasssie&Kartouche&Bloesem 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles &Miez 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo & Daphne1980 184 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 31 Zwanger, 87 Ongesteld , 7 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 26 mei 1. Kellly 29 mei 1. Curly79 2. Miez Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! Daantje staat op rood en Truus op groen
ik wacht nog een weekje.. Ik wil jullie heel veel succes wensen. Hoop of heel veel streepjes. Dikke kus
Nou net een kruidvat test gedaan. En weer negatief. Ik ga vanavond een borrel drinken en wachten totdat ik weer ongi wordt. *zucht*
Ik ga vrijwillig verhuizen naar juni. Typisch gevalletje cyclus van slag en denk niet dat ik in mei nog ongi ga worden.
Lautjuh, balen zeg! Hoop dat dat borreltje zal smaken, en dat als je ongi moet worden het heeeeeel snel zal komen, want dat wachten is maar nix!
Eigenlijk is mijn NOD officieel zelfs op 4 juni, maar durf t nog niet aan, om ook echt naar juni te "vertrekken", omdat ik gewoon bang ben voor die tijd al weer ongi te zijn! Daarom heb ik voor de zekerheid mijn NOD eerst op 10 dagen na de eisprong gezet, mijn banner klopt wel trouwens... X Miracles
Nou ik hoop 't echt voor je, maar je zit nu al op de 5e dag toch? Hopen dat je nog een paar daagjes door kan en dan positief test!
Wat is het toch wat he! Ik heb morgen mijn NOD, heb wel kramp in mijn onderbuik dus denk dat de ongie wel komt. Heb vanacht gedroomd dat ik zwanger was... Ik heb trouwens als bijna 3 weken kramp (ongie-gevoel...)
Ik moet eerst wachten op de post hihi, weet niet wanneer die komt...maar denk dat ik een potje ochtendurine klaar leg...kan dat eigenlijk wel?
Volgens mij wel ja, kun je meen ik 2 tot 4 uurtjes op kamertemperatuur bewaren en tot 24 uur in de koelkast! Heb ik toevallig laats s een keer in een of andere bijsluiter gelezen van een test! Ik zit nu inderdaad op 5 dagen na mn eisprong, en tot nog toe geen ongi te bekennen gelukkig, heb ook nog geen ongi gevoel, dus ben hier al erg blij mee. Mijn hele cyclus is trouwens anders deze keer (veel langer, kom op 41 dagen uit)
Hoi meiden, Ik kan op rood vandaag ongesteld geworden, dus op naar ronde 3... 3 keer is scheepsrecht toch? En daarbij ga ik 20 juni trouwen, dus hoop op een mooi huwelijkskado [-o< @alle wachtenden: heel veel succes nog! Hopelijk hebben jullie meer geluk!