NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    @princess: :(

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Princess, balen zeg, en hoop inderdaad dat 3 x scheepsrecht is!
    Veel suc6 in de volgende ronde :thumup:

3. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Dit gaat echt de goede kant op ... al 31 zwangere dames in Mei!

Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van, ik heb in tussentijd flink van HCG'tjes ( :oops: :oops: :oops: sorrie dames) binnen gehaald met mijn XXXL schepnet ... Misschien dat het helpt deze maand, 'k weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken, volgens donderdag jl. heb ik last van de rechterkant van mijn onderbuik waar ik ook mijn eisprong gevoeld heb. Volgens mijn kalendertje zou dit de innestelingsdag kunnen zijn. Het voel aan als een soort ongikrampen alleen dan af en toe wat heftiger en uitstralend naar mijn kruis. Ik heb zo af en toe ook last van stemminigswisselingen en kan wel aan het snoepen blijven ... We zijn nu een paar dagen voor mijn NOD en ik moet zeggen dat ik deze symptonen nog nooit zo erg gehad heb een week voordat ik ongi moet worden. 30 Mei a.s. heb ik mijn NOD, dus ben benieuwd ...
    Ik probeer niet te hopen want we zijn al zo lang bezig en verwachten niet dat het nu ineens zo ver zal zijn, maar ja dat dit niet opgaat weten we allemaal. Zou wel een fantastisch kado voor mezelf zijn voor mijn verjaardag in juli a.s.! Daar wil ik wel een borreltje en ook wel meer dan één voor laten staan!

Om teleurstelling te voorkomen (ontkom je niet aan maar toch ...) heb ik besloten pas 1 of 2 dagen na mijn NOD te testen 9 (om zinloos testen te voorkomen enzo), dus jullie mogen mij voor 31 mei en 1 juni op de testmarathon zetten als de :evil: :evil: dan nog niet zijn gearriveerd tenminste ...

Voor alle andere wachtbankers: Lekkere zakken chips en ice-tea voor in de wachtkamer?

Liefs,
    Gepie78

4. Miss Mommy

Nou, Gepie, hoop dat t raak is dan deze keer, zeker na 20 rondes!
    En zou zeker een leuk cadeautje voor je verjaardag zijn!

Enne, geef mij ook maar een paar chippies, kan ik ook wel gebruiken hier nop t bankje!

5. minime25

minime25 Lid

14 mei 2008
    48
    0
    0
    klassenassistente
    Gelderland
    Hoi, ik kom hier niet zo vaak (omdat ik gewoonweg geen tijd heb), maar ik wilde even melden dat ik zoooo overtuigd was dat ik zwanger was.. maar helaas.. op dag 39 ongi geworden (had vorige week maandag een negatieve test. Flink potje gejankt bij mijn man en moeder. A.s. woensdag gaan we naar de ha. Eens kijken wat zij te zeggen heeft..

Allemaal succes met zwanger worden!

xxx

6. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @ lichtje, vandaag de hele dag bezig geweest met Kamiel dus geen tijd gehad om te mailen! Ik weet niet zo goed of ik zaterdag moet gaan testen of dat ik gewoon tot zondag moet wachten. Natuurlijk zal ik me niet in kunnen houden en het toch zaterdag willen doen, maar ik heb zo´n vriend die me er dan van kan overtuigen dat het goed is om een dagje te wachten! :)
    Ik weet het dus eigenlijk nog niet. Ik durf ook niet, maar aan de andere kant weet ik eigenlijk wel of ik wel of niet zwanger ben op het moment dat ik een test gekocht heb. Bij Kamiel wist ik het al 2 weken van tevoren dat ik zwanger was. Ik had gewoon dat gevoel. Nu durf ik niet te zeggen wat ik voel, omdat je lichaam je goed voor de gek kan houden. We wachten dus 'rustig' af....

7. Miss Mommy

Dan ben ik s benieuwd, hoop dat je snel doorverwezen word naar de gyn dan! suc6!

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Jodie & Miracles, thanx! Hou jullie nog wel even in de gaten hoor :p Jullie veel succes nog deze ronde én hopelijk niet tot het Juni-NOD-forum ;)

9. natjes

natjes Niet meer actief

hier misselijk, mega zere tepels, hoofdpijn de hele dag en diarree... Gaat goehoeeeeeddd....

Ben benieuwd welke verklaringen de gyn hierop gaat geven woensdag..

10. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Minime en Gepie, ik leef met jullie mee.
    Hopelijk snel positief nieuws zodat je je weer wat beter voelt!

Alle andere meiden veel succes met wachten en klussen!

11. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hee, Jedid! waar blijf je meid!

12. Hey meiden!

Wat een lekker gespannen sfeertje hier zeg... :oops:
    Nou bij mij ook hoor... heb dan al een paar negatieve tests gehad maar ben nog steeds niet ongie... Morgen mijn NOD... spannend... en denk dat ik morgen nog maar een testje er tegen aan gooi... want tja... dan weet je het pas echt cker he?
    En misschien ook niet... en wacht ik wel gewoon op ongie... voel denk ik wel dat die er aan komt... last van me buik.
    Maar ook wel erg last van me blaas :( eigenlijk nooit als ik ongie moet worden... alleen dat ik wat vaker naar de w.c moet.
    Maar niet dat gezwollen gevoel... kennen jullie dat?
    Het gevoel alsof je blaas heel erg opgezet is?

@ zwangeren... HEEL VEEL GELUK TOEGEWENST BEN SUPER BLIJ VOOR JULLIE!!GEFELICITEERD!!!

@ wachtende... IK WACHT NOG EVEN GEZELLIG MEE! (Koekje erbij?)

@ de meiden die ongie zijn geworden: Ik jaag de :evil: :evil: wel even weg!

@ de :evil: :evil: ... Ksssssssst weg wezen... we willen roze!

Nou weltrusten allemaal!
    Dikke Knuf van MIJ!

13. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0

01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22
    02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu
    03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77
    04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979
    05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13
    06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger
    07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss
    08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia
    09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA
    10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick
    11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13
    12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24
    13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78
    14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj
    15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah
    16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24
    17: lb22 & Minimuis & Clarike
    18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola
    19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa & Wendyvanliemde
    20: Dib & Sanne & Dinkie1982
    21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads
    22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83
    23: Marina71 & Minime25
    24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81
    25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy
    26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & & Truus27
    27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda & Dayenne & Colly1 & MamaDiana
    28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76
    29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 & natasssie&Kartouche&Bloesem
    30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles &Miez
    31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo & Daphne1980

184 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    31 Zwanger, 90 Ongesteld , 7 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Testmarathon:

26 mei
    1. Kellly

29 mei
    1. Curly79
    2. Miez

31 mei
    1. Gepie78

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen!

@Gepie op de 31e was nog geen testmarathon maar je staat erop!

14. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal ik ben vandaag een beetje vroeg wakker. Ik heb de lijst even aangepast want ik telde (ja ik had tijd over) 90 die ongesteld zijn geworden.
    Mijn temp is vandaag nog steeds hoog dus vandaag wordt ik hoogstwaarschijnlijk (nog) niet ongi. Wel steeds last van menstruatiekrampen.

Succes allemaal ik hoop dat er vandaag niemand bezoek krijgt van de :evil: :evil: :evil:

15. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Hoe is het hier?

@ de nieuwe zwangeren: gefeli en geniet ervan!
    @ de testers: veel succes!
    @ de meiden die de :evil: hebben gekregen: balen zeg, hopelijk de volgende ronde op roze.

Ik ben zo onwijs misselijk, bleh. Heb last van mij borsten en buik. Ik zou haast denken.... maar goed test was negatief gisteren, dus ik zal het me allemaal wel verbeelden,denk ik.

16. natjes

natjes Niet meer actief

mogguhhh!

Nou net sensitestje gedaan, negatief!

17. Miss Mommy

Mama van Tessa, vervelend die negatieve test, maar is misschien ook nog wel een beetje vroeg!

En alle andere meiden, suc6 met testen, wil nog wat roze zien de komende dagen...

18. Miss Mommy

Balen Natjes, morgen naar de gyn?

19. natjes

natjes Niet meer actief

jep morgen naar de gyn, ben benieuwd of er 'iets' te zien is waardoor ongi niet komt.
    Heb zelf toch nog steeds vermoeden dat ik afgelopen vrijdag eisprong heb gehad. Zou hij dat kunnen nagaan/zien?

20. natjes

natjes Niet meer actief

ik ga werken! bye bye!

Deel Deze Pagina