@ miracles: ja klopt, is ook veel te vroeg, maar kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen bij mijn dochter testte ik toen ook al vet positief voor nod, dus ik dacht kan het altijd proberen, he @ natjes: balen meid!
Natjes, verdorrie! Wel fijn dat je morgen naar de gyn kan. Ben zwaar benieuwd wat die erover zegt en ik denk dat die wel kunnen zien of je idd je ei hebt gehad. Spannund! Ik moet nog een paar dagen wachten... Mijn vriendin trouwt donderdag en ik denk dat ik er dan 's ochtends ff een testje tegenaan gooi...! Zou zo'n leuk cadeau zijn ook (en goedkoop.. geintje!) Eigenlijk heb ik niet echt symptomen, naast gerommel in m'n buik, steken en opgezwollen buik, maar dat zal ook wel door de drukte komen nu.
nou, ik mag weer op rood hoor! getverderrie. Heeft er iemand een pot thee en heel veel chocola in de aanbieding? Succes nog voor alle meiden die nog moeten testen! Ik om stiekum nog wel even gluren. Groetjes, Linda
Wat jammer zeg truus27, maar 't voordeel is dat je ongi wel precies op tijd is en je niet laat wachten. Succes komende maand! Hier is 't wachten op de postbode, die komt vandaag met de testjes. M'n temp is nog steeds hoog dus ik hoop ik hoop ik hoop....! [-o<
Spannend ben benieuwd, wanneer ga je testen? Hoop dat er toch echt nog wat roze bijkomt deze maand! Heb trouwens ook nog steeds een hoge temp, dus heb in elk geval al de eerste 5 dagen overleefd, dus nu word t spannend! Is wel lastig trouwens, als je niet weet of je ongi gaat worden vanaf dag 5 na eisprong. Als ik ga werken en s'nacht, elke keer inlegkruisjes gebruiken, want bloed normaal gelijk heel erg, dus das wel minder, maar hoop natuurlijk dat ik daar de komende 9 maanden nu vanaf ben!
Ik ga testen zodra die postbode komt hahaha, laat 'm opschieten! Ik laat 't gelijk weten.. Zooo, dat klinkt ook al hoopvol toch, je temp hoog en geen ongi, ik hoop dat je lichaam zo verder gaat en dat je zwanger zult zijn. Het is je gegund!
ik heb net heerlijk geplast maar heelaas voor niets want de test geeft heel duidelijk aan dat hij negatief is nu nog wachten op de duivels ik mag weer op groen. liefs my
Thanks, en inderdaad gelijk laten weten! Hoop t voor je, er moet er tenminste eentje naar roze vandaag!
Hallo dames even een vraagje ik heb gister met mijn vriend gevreeen en vanochtend getest en hij was positief kan het zijn omdat we gister hebben gevreeen (vroeg mijn vriend zich af)? Ik zet zo de foto in mijn map hoop dat je hem goed kan zien. Groetjes Cien
Cien, na 1 dag kun je echt niet zien dat je zwanger bent. Waarschijnlijk ben je dan ongeveer 2 weken geleden zwanger geraakt, gefeliciteerd!
Hoi, Ik hoop het nou ik test donderdag nog een keer en dan kijken of het streepje beter is. Wij zijn heel blij. Groetjes Cien Wie wil mij in het roze zetten?
Ja ik snap er ook niks meer van, als het ongi is, waarom was m'n temp dan nog hoog? Als 't wat anders is..
Tjah meis... weet het ook niet Even geduld... wachten tot de post is geweest en dan gelijk testen.. jij bent cker weten zwanger! Kan niet anders... En ik... tjah... nog geen te bekennen. Maar durf niet meer te testen... heb al 3 keer nega getest afgelopen week