Oja... ik ben gister begonnen met etos zwanger worden capsules... Hopen dat me cyclus een beetje korter gaat worden zodat en meer kansen zijn!
Die Etos pillen hoor ik alleen maar goede verhalen over, slik ze zelf ook sinds 't begin van deze maand, en m'n cyclus is inderdaad korter. Weet niet of 't daardoor komt of dat 't gewoon vanzelf weer wat normaler is sinds m'n miskraam. Misschien kun je een dezer dagen testen, want nu zit je op/na je nod..Ik hoop op goed nieuws voor je! Waarom komt die postbode zo laat, ik dacht altijd dat ze in de ochtend kwamen?
... Jeetje... wat maak jij mij nieuwsschierig en ik ga op van de zenuwen...laat die postbode van jou nu maar echt komen...
Oh Nour, wat spannend! Misschien zet het niet door he... toch ff testen strax, als die kl*#$$ postbode is geweest! Cien, van harte!
Uitslag online zwangerschapstest voor xMamaDianax De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats, in jouw geval dus op Dinsdag 13 Mei 2008. Het vruchtbaarst ben je vanaf twee dagen voor deze datum. Jouw aangeven datum lag in deze periode, bovendien heb je aangegeven veel gemeenschap te hebben gehad,de kans voor het ontstaan van een zwangerschap is hierdoor enorm toegenomen. Verder zeg je dat je moe bent of veel wil slapen, wat zwaarder bent geworden, vaker moet plassen, kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap. De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie. Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Dinsdag 29 April 2008, dan ben je uitgerekend op: Dinsdag 3 Februari 2009. Je bent dan nu in week 5 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 252 dagen te gaan. Je hebt 74% kans dat je zwanger bent. Maar goed... zegt dus niets want dit is zo vaak fout gegaan bij anderen.. is wel leuk om even te doen...
Woooooooooow! Nou dan zit er toch wel een grote kans dat je zwanger bent! Kun je hem kopieren voor me kan ik hem lezen
Nou heb net toch maar weer even getest! 't is tenslotte me testdag... maar toch weer negatief... Nou nu is het voor mij dus echt duidelijk adt ik NIET zwanger ben. Helaas...Helaas...Helaas...Helaas! Nou nu moet ik toch echt wachten op de laat het maar snel komen dan! Spanningen zijn nu gelukkig verdwenen! Dus... dan kan ik er wel op rekenen dat ik vandaag of morgen de op bezoek krijg! En dan gauw weer verder! Heb er weer goed zin in!
Wat jammer Diana, maar heel misschien kan 't nog hoor...je kan niks anders doen dan je ongi afwachten nu..Succes!
De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats, in jouw geval dus op Donderdag 15 Mei 2008. Het vruchtbaarst ben je vanaf twee dagen voor deze datum. Een eitje heeft minstens 8 dagen nodig om te rijpen. Dus wanneer je zoals jij binnen 8 dagen (Zondag 27 April 2008) na je laatste menstruatie (Dinsdag 22 April 2008) gemeenschap hebt gehad zal het eitje waarschijnlijk niet bevrucht zijn. Je hebt wel veel gemeenschap gehad maar in een periode waarin je niet vruchtbaar bent. Verder zeg je dat je misselijk bent of overgeeft, moe bent of veel wil slapen, wat zwaarder bent geworden, vaker moet plassen, kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap. Je hebt een positieve zwangerschapstest. De test kan alleen maar positief zijn als je ook daadwerkelijk zwanger bent. De test werkt namelijk op het HCG hormoon. En dit hormoon wordt door jouw lichaam alleen afgescheiden als je zwanger bent. Ook al is het resultaat van de test zeer licht, betekend het dat je zwanger bent. De test kan alleen vals positief zijn als je hormonen gebruikt om een zwangerschap te stimuleren De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie. Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Dinsdag 22 April 2008, dan ben je uitgerekend op: Donderdag 5 Februari 2009. Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 254 dagen te gaan. Je hebt 97% kans dat je zwanger bent.
Nee eigenlijk niet... hoe doen jullie dat trouwens... Als ik dat wel doe dan moet ik nog 6 dagen wachten tot testen zie ik nu aan de banner Maar net zijn de pijnen in me rug en buik begonnen... dus duivels komen snel! denk ik Ik ga ervandoor... moet zo werken! SUCCES ALLEMAAL! Dikke knuffel van mij!
Ik word gek! Waarom komt die postbode niet, ik moet de deur uit, heb afgesproken met een vriendin. Bloeding is inmiddels voorbij...
Lieve meiden, een update... De HA vond het ook allemaal maar vaag en ik heb een bloedtest gedaan... Volgende week heb ik de uitslag... tot die tijd radiosilence... JedidJah
ik denk dat ik ook in het rood gaat helaas... ging net naar de wc en had met afvegen roze slijm en heb ik bijna altijd voordat ik onig gaat worden.. en heb ook alweer buikpijn pfff... nou nog even afwachten dan maar en weer naar de volgende ronde dan.. benieuwd wat me cyclus dan gaat doen hopelijk zet het niet door maar de kans is heeeel klein
De postbode is geweest en heb getest, negatief..Ik neem aan dat de ongi vanzelf wel weer komt..en nu weet ik niet wat ik ga doen, voel me klote en dat is een understatement..
NourElHouda, misschien nog te weinig HCG, wie weet! Zal voor je mee duimen *duim duim* Jedidjah, fijn dat ze het bloed testen, ben eens benieuwd! Alle andere dames, balen zeg, hoop dat de volgende ronde voor jullie roze zal worden!
Oh Nour, dat begrijp ik! Ik had zooo'n goed gevoel bij jou... maar hou nog ff vol, het heeft nog niet doorgezet he! Jedid, fijn dat er nu een bloedtest is gedaan. Hadden ze wel een idee? Je bent inmiddels expert in wachten he... bah. Sterkte meis! Knuf