ik heb de test ook gedaan, maar ik had maar 61 % kans om zwanger te zijn.... we zien het zaterdag wel... (als ik me zo lang kan inhouden!)
Uitslag online zwangerschapstest voor nicole emmen De eisprong vindt normaal gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats, dat zou in jouw geval zijn op Woensdag 14 Mei 2008. Je hebt echter jouw eisprong gevoeld op Woensdag 14 Mei 2008. Het vruchtbaarst ben je dan vanaf twee dagen voor deze datum. Veel vrouwen hebben op een andere datum in de cyclus hun eisprong. Wanneer je dan zoals jij in die 2 dagen voor je eisprong ook nog veel gemeenschap hebt gehad, wordt de kans wel erg groot dat je zwanger bent. Verder zeg je dat je wat zwaarder bent geworden, vaker moet plassen, pijnlijke of gevoelige borsten hebt, verhoging hebt, kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap. De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie. Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Dinsdag 29 April 2008, dan ben je uitgerekend op: Woensdag 4 Februari 2009. Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 253 dagen te gaan. Je hebt 77% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF nou die van mij was vanmorgen anders harstikke negatief dus ff afwachten maar
Hahahaha grappig die test, bij mij is de kans dat ik zwanger ben 74%.....van mij mag het kloppen hoor! Ik voel ook vandaag weer van allerlei steekjes en krampjes in mijn buik, weet niet goed of ze net zo als andere maanden voelen, vlak voordat mijn ongi komt...KORTOM: Nog even geduld tot zaterdag, dan ga ik testen. Spannend!
Hi dames, nou ik voeg me bij jullie aan. Mijn NOD is op zaterdag/zondag. Hopelijk zal ik dus zwanger zijn ipv ongi zijn. Spannend
01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa & Wendyvanliemde 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & & Truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda & Dayenne & Colly1 & MamaDiana 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 & natasssie&Kartouche&Bloesem 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles &Miez 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo & Daphne1980 184 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 31 Zwanger, 90 Ongesteld , 7 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 26 mei 1. Kellly 29 mei 1. Curly79 2. Miez 31 mei 1. Gepie78 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! @ Maar29 heb je p rood gezet schat... echt balen voor je! Denk dat ik een deze dagen ook op rood ga... maar wacht het dus af!
Even nog een berichtje van mij voordat ik zo even weg ben... lekker bij mijn schoonouders eten Hoop dat er in deze laatste gedeelte van de maand mei... nog heel veel roze mag bij komen! Zelf denk ik niet meer mee te mogen met die mooie hummer! Maar dan hebben we altijd nog de sportwagen die klaar staat in Juni! Dus voor degene die ook niet meer mee mogen in de hummer... We hebben nog altijd de sportwagen klaar staan! Dus geef de moed niet op... we komen allemaal wel een keer aan de beurt! Nou dit was even een PEP-talk voor iedereen... including myzelf! Zie jullie vanavond denk ik nog wel even! Dikke Knuffel van Mij!
Hallo dames, kunnen jullie je dit berichtje nog herinneren? We hadden toen in dat weekend eigenlijk mijn ei maar hebben toen niet geklust ....wel hadden we vlak voor de kontrole een aanloop genomen op het klussen en we zijn na 1 poging meteen gestopt want toen kregen we het nieuws dat ik gelaserd mocht worden .........dus meteen stoppen met klussen. Die ene keer dat we hebben geklust was bijna een week voor mijn ei. En ik denk dat jullie het nu al op jullie klompen aanvoelen.......... IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus het laseren moeten we toch even uitstellen. Maar ik ben gewoon weer zwanger! In een halfomslagtige poging toch zwanger geraakt. Dus ik kom niet meekletsen in de NOD augustus SORRY SORRY SORRY het was niet mijn planning om voor te kruipen.
Jeeeemig Kelly: dat doe je wel weer op een geweldige manier zeg!!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!!! Joehoehoe! Strooi je nog even met HCG-tjes? liefs noppie
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
@Kelly: wat een megagoed nieuws! WAUW! Gefeliciflapsteerd! Tijdens je zwangerschap nog maar eventjes die bril op dan he? Jippie voor jullie! @All: Hier nega getest, maar nog niet rood, dus alles kan nog he