Aan mijn slijm te zien is vandaag vruchtbaar slijm! En nou is vriendjelief verkouden en niet lekker....dat wordt ENORME charmes in de strijd gooien vanavond!
Jeetje je zou verwachten na al meer dan een jaar dat die lijst wel kleiner werd maar hij blijft zo groot Nou dames Mei moet em worden he (heb niet voor niks een mooie grote rose hummer besteld)
Goedemorgen dames, Allemaal goed klussen he! Net wat Danjo zegt, niet voor niks een grote hummer. Ik hoop dat mei veel roze wordt. liefs bahar
Hallo meiden! Ik kom nu definitief met jullie meekletsen. Mijn nod wordt 27 mei. Ik sta ook al op 12 mei, dus als iemand dit wil aanpassen? Iedereen heel erg veel succes he en lekker veel roze!
Hej sucre! Spijtig dat je niet zwanger bent, maar je hebt wél een kortere cyclus gekregen, da's wel fijn dan, niet? Welkom in de hummer & hopelijk brengt de vruchtbaarste maand vh jaar jou ook geluk!
Kimmmie en Kartouche, ik geef jullie een dikke knuffel! En ik hoop dat het voor jullie en voor de rest allemaal snel mag lukken. In mei willen wij een bevrucht ei!
Ja ik ben erg blij dat mijn cyclus veel korter al is dan de vorige en dat ik niet ongi zal zijn op de bruiloft volgende week. Hoe is het bij jou? Vol goede moed deze ronde?
Bwa bij mij gaat het wel, we hebben wel wat geklust maar ik weet echt niet of ik mn ei al heb gehad ! Soms heb ik goede moed, soms weer niet Ik wit nu al op dag 31 en dan zegt de banner nog 12 dagen dan pas einde cyclus dat is laaaang ! Hopelijk wordt ie iets korter Maar het hoeft nog niet deze maand hoor, heb geen haast Wauw, echt super voor je dat je bijna in het huwelijksbootje stapt ! Geniet er maar lekker van en wie weet is het tijdens de huwelijksnacht(-en) wel raak!
Shit, nog geen positieve ovutest! Wordt er een beetje moedeloos van... Weet iemand hoe lang je een licht steepje kan hebben voor je steepje ook donker is? Hij is nu al 4 dagen licht!
Tascha, gelukkig dat je het gevoel hebt geen haast te hebben. Dat hebben velen van ons wel denk ik. En mijn aanstaande en ik ook. Toen we eenmaal bedachten dat we er nu wel voor wilden gaan, wilden we ook heel snel. Maar ja, dat verrekte ontpillen he, duurt gewoon ff voordat mijn lichaam het snapt. Het lijkt me een goed plan om een kindje in een van de huwelijksnachten te verwekken haha. Of tijdens de honeymoon, een klein Balineesje maken. Heerlijke vooruitzichten! Maar, ik heb geen verstand van ovutesten. Ik wil gewoon zwanger worden zoals men het in de prehistorie ook deed. En zoals het al onze moeders ook is gelukt .
Waar is dat eigenlijk goed voor die ovutesten? Met om de dag klussen moet het toch ook lukken? Dan zit je toch altijd wel goed eigenlijk? Of heb ik het nu mis. Ik kan niet zeggen dat ik haast heb..maar ik wil het wel heel graag..ik hoop echt dat het geen maanden duurt. Bij mijn dochtertje was het zo raak..maar toen waren we er dus ook niet mee bezig. Nu is het zo anders als je het echt in je hoofd hebt zitten dat je het graag wilt.
Ik weet er eigenlijk niks van. Ik zag laatst wel een berichtje van iemand dat2x op een dag zo'n test deed, omdat het nogal een momentopname schijnt te zjn. Ik ben ook een beetje moedeloos: ben zooooo moe 's ochtends en ben ook een beetje misselijk. Terwijl het nergens op slaat want ben gewoon nog ongi.... Heb vanmiddag nog een duffe vergadering die ik moet voorbereiden. Beeeehhhhh.
Wat zijn de belangrijkste lichamelijke klachten van het premenstrueel syndroom? De belangrijkste lichamelijke klachten van PMS zijn: - hoofdpijn; - een opgeblazen gevoel; - pijnlijk gespannen borsten * - misselijkheid* - buikpijn* - gewichtstoename; - vochtophoping. Hierbij komen vaak ook nog psychische klachten zoals: - prikkelbaarheid* - stemmingsveranderingen* - depressiviteit; - hopeloosheid* - angst; - concentratiemoeilijkheden; - huilerigheid* - agressie; - slaapproblemen* - vermoeidheid* - veranderde eetlust* klachten met een * erachter worden hier vaak genoemd in zwanger worden forum. Deze klachten duiden dus niet perse op een zwangerschap. Dus dames het klopt wel als je bepaalde dingen voelt. Heeft allemaal te maken met de Ik wil niet negatief doen hoor maar we zitten onszelf zo gek te maken Het lijkt mij dat het hele proces van zwanger worden op een gegeven moment dan niet meer leuk is. Vandaag is de laatste dag van mijn ongesteldheid. Ik ga echt hard mijn best doen om een beetje relaxed te blijven 8)
@ Tischa, goed van je om dit even te posten. Want je hebt helemaal gelijk. Ik heb vandaag ook de laatste dag van mijn ongi. En zat vanmorgen al oh jee is dat nou ovaluatie pijn wat ik voel. Maar daar is het natuurlijk nog veelste vroeg door. Heet je toevallig in het echt ook Patricia. Ik duim voor je (en de rest).
Hallo, Ik wil me graag op de NOD lijst zetten. Mijn NOD dag is 14 mei. Ik weet alleen niet precies hoe dit werkt. Iemand tips? Groetjes
Tischa, goed dat je dit even post. PMS lijkt verdraaid veel op zss. Je haalt ze zo door elkaar, vooral als je over tijd bent. Het lichaam van een vrouw is zo complex!
hey meisjes! net gedaan met werken! al veel geklust deze week en sinds gisteren serieus wat vruchtbaar slijm vandaag zelfs vloedgevoel maar van een eisprong nog niks gevoeld laat staan een donkerdere streep op een ovu test raar zenne, het slijm is er maar geen eisprong?
ja helaas he heb soms echt het idee dat mijn lichaam me flink in de maling neemt.... maar goed wij doen deze ronde zonder hulp van de gyn, zonder ovulatietesten... gewoon zwangerworden pillen van de etos, vanaf nu om de dag klussen en rond de vermoedelijke eisprong elke dag...
Ik heb de ene keer wel vruchtbaar slijm, de andere keer valt er niets te bespreuren terwijl ik wel een ei heb. Dat ei voel ik de ene keer wel en de andere keer weer niet... De ene keer hoeft dus de ander keer niet te zijn. Gewoon klussen om de dag, dan maak je de meeste kans