Hallo ik heb gisteravond en vanmorgen negatief getest helaas, dus ik ben bang dat ik naar de volgende ronde ga. xxxx joyce
01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa & Wendyvanliemde 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & & Truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda & Dayenne & Colly1 & MamaDiana 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 & Natasssie & Kartouche & Bloesem 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miracles & Miez 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo & Daphne1980 & Puck1234 & Minouska 184 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 31 Zwanger, 92 Ongesteld , 8 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 11 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 26 mei 1. Kellly 29 mei 1. Curly79 2. Miez 31 mei 1. Gepie78 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! Ben weer eens ongi..
hoii allemaal hier nog 1 dag en dan is ook me nod weer! voel dat me tempratuur ook nog hoger is dan normaal.. maar ik ga pas een zondag testen (als me dat lukt haha ) liefs gaby
Haha, helaas. Volgens mij had ik mijn ei maandag al, en niet gister. Zondag geklust, dus hoop dat dat voldoende is...
Uhm...ik kon me niet meer inhouden helaas... Ik heb net een zwangerschapstest gedaan. Er staat een heeeel licht streepje.. Ik durf nog niet te geloven dat ik zwanger zou zijn. Ik ben ook helemaal niet blij ofzo nu. Stom he, eerst loop ik mezelf blij te maken dat gisteren mijn ovu-test positief was, en nu geloof ik het niet.... Ik heb mezelf in ieder geval nog niet roze gemaakt. Ik wacht nog even tot morgen of vrijdag en dan test ik nog een keer. Ik hoop dat ie dan wat duidelijker is. Succes allemaal! ps @ xgabyx: Mijn hoge temperatuur was voor mij ook het duidelijkste teken dat ik (nog) niet ongesteld wordt. Succes!
Hoi allemaal...met pijn in m'n hart vertrek ik naar de Juni NOD, ik hoop jullie daar echt niet terug te zien, blijven jullie maar lekker hier roze worden en dan naar de zwanger-fora. Miez, klinkt hoopvol, ik hoop dat je idd zwanger bent! Die temperatuur had mij in ieder geval wel voor de gek gehouden, mijn temp was gister ook nog hoog maar ben toch ongesteld geworden..raar, maar goed.
even een vraagje wat rekenen jullie als de eerste ongi dag ik had bv gisteren avond al een heel klein beetje roze aan mijn tampon zitten en nu zit er al een beetje bruin aan mijn tampon moet ik dan wachten tot het echt veel is wat er aan mijn tampon zit of ben ik nu gewoon ongi? mijn zere borsten zijn nun ook minder aan het worden, alvast bedankt voor het antwoord liefs my
Hoi Dames, Nou ik kon het niet laten ik heb vanochtend maar weer getest en weer posi ik heb de ha gebeld morgen een afspraak. Ga de andere test foto er nu ook bij zetten. Groetjes Cien
heey kei gaaf zeg echt super goed gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. liefs my p.s weet jij misschien een antwoord op mijn vraag de vraag boven jou super goed bericht
hoii Miez gefeliciteerd! denk toch echt dat je wel zwanger ben als ie een streepje aan geef ! dan zit het hormoon toch in je urine! ja ik doe niet tempraturen maar ik voel het gewoon sins een paar dagen dat het wel wat hoger is , vooral s morgens! heb meestal ook 2 weken voor me nod hele gevoelige tepels maar heb ik nu ook niet ? alleen rondom me borsten wat jeuk lijkt wel... mja ik w8 gewoon af tot zondag dan kan ik testen s morgens waar me vriend ook bij is xx gaby
MAG IK AUB EEN REACTIE even een vraagje wat rekenen jullie als de eerste ongi dag ik had bv gisteren avond al een heel klein beetje roze aan mijn tampon zitten en nu zit er al een beetje bruin aan mijn tampon moet ik dan wachten tot het echt veel is wat er aan mijn tampon zit of ben ik nu gewoon ongi? mijn zere borsten zijn nun ook minder aan het worden, O EN HEEFT IEMAND EEN TEMPLIJST VOOR MIJ DIE IK KAN GAAN GEBRUIKEN alvast bedankt voor het antwoord liefs my
Jaaaaa Cien: gefeliciteerd zeg. Das nog eens een goed zichtbare streep!!! Yes: ROZE!!!! @ Miez: stop even een fotootje in je album, dan kijken we met je mee. Maar ik denk toch dat als je een streepje hebt gezien dat het raak is hoor meid. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! liefs noppie
hoii colly1 wil je wel een antwoord geven maar ik weet het ook niet precies? haha mijn ongie is meetal einde van de middag altijd en en brek het meteen helemaal los heb dat nog nooit gehad wat jij heb ! maar als het zo weinig is zoals je zeg dan is het ook niet door gezet en ik denk dat je dat nog niet moet rekenen als ongie ? xxx gaby
Hi Colly, Ik weet het niet goed. Ik doe zelf altijd mijn eerste ongi-dag als het echt is doorgebroken. Afgelopen keer werd ik bijvoorbeeld pas om '14.00 's middags echt ongi. Die dag heb ik als dag 1 gerekend. Sommige meiden rekenen dan volgens mij pas de volgende dag als dag 1. Maar volgens mij maakt het niet heel superveel uit of je vandaag als dag 1 neemt of morgen. TENZIJ: dit een innesteling is en geen ongi. Even afwachten nog I guess? liefs noppie
DANK JE WEL NOPPI ik zet het gewoon op dag 1 want het wordt al wel wat meer mocht het niet zo zijn dan kan ik het altijd nog veranderen maar ik zet het dan liever een dag eerder want dan zit ik zeker goed met mijn eiersprong. liefs my
hoi dames zet mij maar op rood het is er nog wel niet helemaal door maar het begin is er mocht het nou geen ongi zijn maar innesteling dan laat ik het nog wel weten maar nu ga ik eens even bij juni kijken succes allemaal en ik hoop dat jullie mij niet achterna gaan. liefs my
Wie wil mij op roze zetten in de lijst? 29 mei moest ik eigenlijk ongesteld worden. En colly jammer dat toch ongesteld begint te worden. Groetjes Cien