Vanmorgen getest en meende toch echt iets heeeeeeeeeeeeeeel lichts te ontdekken. Na een paar minuten heb ik het plastic er om weg gehaald en zag ik de blauwe streep toch duidelijker...ik twijfel echter nog steeds... Ik heb na een uur een test van een ander merk gedaan en daar is niks op te zien.
haaai meisjes van mei, ik ben woensdag naar gyn geweest, heeft inwendige echo gemaakt. Had toch echt duidelijk een persisterende follikel. Had zo'n 3 cm doorsnee en was goed te zien. Moet nu vanaf morgen kuurtje primolut slikken om ongi op gang te brengen! Gelukkig kunnen we dan weer een nieuwe ronde in! Moet over 3 weken terug komen voor controle om te kijken of hij weg is getrokken. Anders moeten ze wat anders verzinnen... Eindelijk wat duidelijkheid dus!
@natjes: Wat fijn om te horen zeg! Op naar de volgende ronde meid! Ik ga superhard voor je duimen iig
misschien een stomme vraag, maar wat is een persisterende follikel? Betekent dat dat hij op springen staat, maar het niet doet? Ja, de zon schijnt *rent naar buiten*
hihi ja dat geloof ik dat je zo blij ben ben ook blij voor jou ! dat hoor wel vaker ja dat die duren testen minder werken dan die goedkopen. heb je al wel zwangerschaps kwaaltjes ? nee morgen ga ik niet testen ik ga zondag pas testen ........nog langer wachten haha liefs gaby
jeetje meid wat SPANNEND! nu zit je zeker wel in de zenuwen hihi als ik jou was zo ik morgen of ovenmorgen nog een testje gaan doen! ik duim voor je ! liefs gaby
Hey Natjes, Gelukkig eindelijk duidelijkheid zeg! Goed dat je erop hebt gestaan dat je doorverwezen zou worden. Zo zie je maar, stel dat ha je nog langer had willen laten wachten, had je nog maanden met dat rare follikeltje rondgelopen ! liefs noppie
@Natjes: wat fijn dat je eindelijk weet wat er in je buik gebeurd! Ik hoop dat dat ei nou gauw verschrompeld en plaats maakt voor een gezond bevruchtbaar eitje!
@ Natjes; Eindelijk duidelijkheid en iets waar je mee verder kan! Ik hoop dat het snel wegtrekt en je weer een normale cyclus met een bevrucht eitje hebt Hoe was het gister trouwens? Gefeliciteerd! Knuf, Giegel
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier en zie dat dit forum wel iets voor mij is. In het kort mijn verhaal..... Vorig jaar september zwanger geraakt, helaas in december curretage gehad. Nu weer volop aan de bak! Zit nu op poging 5 en gisteren getest met Matcare Ultra (kan 6 dagen voor NOD). Ik zat overigens op 5 voor NOD. Eerst dacht ik niks te zien, maar toen ik het in het licht hield en de test een beetje heen en weer bewoog zag ik een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht, vaag en ienieminie streepje? Ik dacht eigenlijk dat ik mezelf weer eens voor de gek aan het houden was (je weet wat je elke maand kunt voelen, zonder zwanger te zijn he ). Gewacht tot manlief thuis was (30 minuten na de test) en die zag ook een heel vaag streepje. Het was ietsiepietsie duidelijker geworden, maar dat had ik bij mijn vorige positieve test ook (heeft misschien met het opdrogen te maken ofzo?). Mijn vraag aan jullie....heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Alvast bedankt!
Dag meiden, Sorry dat ik zo lang niet geweest ben, maar ik was zo obsessief bezig met zwanger worden, dat ik even wat afstand van dit forum heb genomen, maar nu ben ik er weer! Liefs, Amanda
na 5 dagen hoopvol over tijd te zijn geweest, ga ik nu balend naar juni en er weer vol tegenaan wil iemand mij op rood zetten (m'n nod was 25 mei) de rest nog veel succes hier (roze, roze, roze)
@ giegel: gisteren heerlijke dag gehad! is echt voorbij gevlogen! Morgen weekje op huwelijksreis dus jullie gaan mij voorlopig niet zien! @ iemand die vroeg wat persisterend follikel is: Is een ei die maar door groeit en wel hormonaal werkt maar net niet genoeg het sein krijgt dat ie moet 'springen' dus groeit ie maar door. Hij was op dit moment dus 3 cm en had erg dik baarmoederslijmvlies. Tijd om ongi te worden dus. Ga vandaag beginnen met kuurtje voor 10 dagen!