Dag dames, Was ik net nog zo blij na een posi test, begin ik nu te bloeden, niet veel maar een klein beetje. Betekend dit nu dat ik toch ongi ben geworden? Liefs Amanda
Hey lautjuh, Ik had net hetzelfde voor vorige cyclus Ik dacht ook dat ik een cyclus zou overslaan , maar ben uiteindelijk na 19 dagen overtijd toch ongi geworden ! Ik weet hoe rot het is om maar te blijven wachten en ik hoop dat de duivels ook bij jou snel komen. In elk geval is er een collega van mij die ook plots een zeer lange cyclus had (9weken !) en die is vlak erna zwanger geworden Laat ons hopen dat dit voor ons beiden ook het geval is ! Aan de mensen die nog moeten testen : veel succes !
Vandaag nod, maar nog geen te bespeuren. Heb wel het gevoel dat het elk moment kan komen. Had vandaag nog een test gedaan, maar amper een streepje te zien, alleen in fel daglicht, dus ik ga er maar vanuit dat het niks is. @ de zwangeren: gefeli @ de testers: toi,toi, toi @ de meiden die ongi zijn geworden: veel succes in de volgende ronde, hopelijk dan wel op roze
Vanavond naar de wc geweest en met afvegen helderrood bloed aan het papiertje. Net naar de wc geweest en helemaal niks Wat is dit toch? Anders als ik ongesteld moet worden dan is het er meteen...
thanks meid ! ik had echt het gevoel dat het dit keer echt raak was , mja dussss niet we gaan weer verder in ronde nr 5 ... xx gaby
Even een vraagje: heeft iemand ervaring met plus eigen merk testen? Ik geloof dat het dezelfde test is als DA eigen merk. Krijgen deze testen altijd een indrooglijn? en zo ja, is dit dan al binnen 15 a 30 minuten?
ik zie dat we ineens een kleur hebben voor miskramen. jammer dat het nodig is. Tom78 heel veel sterkte gewenst! ik weet helaas wat het is; had de 12e mijn NOD, en was zwanger, maar het is ook heel snel fout gegaan. bij deze mijn verzoek: mag ik terug op de lijst, in dezelfde kleur als Tom78? op de 12e dus. dan staat ze er niet alleen voor in die nieuwe kleur....
Uw wens is mij een bevel. Heb kunnen wachten met testen tot vanmorgen en zie hier: 2 vette strepen IK BEN ZWANGER !!! Ik zal snel lijst even weer up-daten en mijn banner aanpassen. In de 20e ronde, mijn vriend en ik hebben samen de test gedaan vanochtend en we konden het na de eerste test niet geloven, dus gelijk maar weer eentje gedaan en weer vet positief! Morgen maar even naar de winkel voor een andere test .... Zal proberen de foto in mijn album te krijgen .... Liefs, Gepie78
@Jodie, kan je niet vinden op de lijst wat is je NOD zetten we je er gelijk even op met test twijfelachtig Groet, Gepie78
Hallo Amanda, Eerst maar even afwachten of het doorzet of niet. Kan ook een innestelingsbloeding zijn. Veel sterkte en als de bloeding niet doorzet met een paar dagen een nieuwe test doen. Ik zet je eerst op een voorzichtige ROZE! Voorzichtig gefeliciteerd dus! Dikke knuf, Gepie78
hallo meiden, gefeliciteerd gepie! ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief maar nog geen ongi, dus wij blijven toch een beetje hopen.....
01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 & Lien78 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola 19: Libra & Dancevalley & Femmmy & Marriedgirl & Kiddo81& Mikki77 & Marb & Velissa & Wendyvanliemde 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Lautjuh85 & Nola77 & Loeka & Ads 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Caro1978 & Dizzy 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin & & Truus27 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda & Dayenne & Colly1 & MamaDiana 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 & Debbie82 & Natasssie & Kartouche & Bloesem & Cien & xgabyx 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 & Miez 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & Mama van Tessa & Danjo & Daphne1980 & Puck1234 194 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 37 Zwanger, 121 Ongesteld , 3 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 9 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag , 2 Miskraam, 16 wachtbankers Testmarathon: 29 mei 1. Curly79 2. Miez 1 juni 1. Gepie78 @ Jodie, kon je niet vinden op de lijst, wanneer is/was je NOD? @ Lien78, ik heb je helaas aangepast op de lijst, heel veel sterkte de komende tijd! @ xgabyx ik heb je op rood gezet @ Amanda23 en mezelf op ROZE gezet @ Danjo en Xanado83, ik heb jullie op rood gezet @ Jent ik heb je spijtig genoeg op rood gezet @ Meisje84, ik heb je op twijfeltest gezet! Hierbij een beetje HCG'tjes van mij (nog niet teveel want ik moet eerst de 13 weken maar halen ...) HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Iedereen veel sterkte met het verlies, de , de wachtbankers (heb lekkere boterkoek bij jullie achtergelaten in de wachtkamer ...) en of natuurlijk genieten van de ROZE WOLK De dames in het rood, veel klusplezier gewenst de volgende ronde!!! Liefs, dikke knuf, Gepie78 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen!
Gister helderrood bloed met afvegen en daarna weer helemaal niks. Vanmorgen ook niks. Ben toch niet ongesteld. Ik vind dit wel raar. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik heb er ook niet veel verstand van voor mij is dit ook nog allemaal nieuw maar kan het mss een innestelingsbloeding zijn? Als het niet doorzet misschien er een testje aan wagen? Groet, Gepie78
@ Meisje1984, bedankt mijn vriend en ik konden het ook echt niet geloven na zo'n lange tijd proberen, maar het is toch zo twee duidelijke testen ... Jij veel sterkte de komende dagen, mss maakt je lichaam nog wel niet zo snel HCG aan en is een test over een weekje wel positief. Ik ga je wel even op de lijst zetten met een negatieve test, o.k.? Groeten, Gepie78
Gefeliciteerd! Er schoot een traantje in mijn ogen bij het idee dat jullie het zolang willen en dat het nu dan echt zo is! Heel veel plezier en sterkte ermee.