Volgens mij heb je altijd wel een beetje LH in je lichaam maar is het niet altijd te meten. Misschien heb jij wel van nature wat meer in je lichaam en is het wel meetbaar, vandaar dat er ook op die testen staat dat een licht streepje niet geldig is? Is dit de eerste keer dat je met die testen werkt?
hallo meiden, ik ben weer trug van weggeweest. Ik ben heel erg gaar. het was gisteren erg gezelli met collega´s maar we gingen pas om 3 uur slapen... Ik lig dus nu lkkr in mijn bedje en ga een endje slapen... @ gulay... het is was alweer een tijdje terug, maar wij zijn in augustus 5 jaar getrouwd. ik was dus 18 jaar... bedankt voor het compliment... JedidJah
jeetje die klachten zijn echt precies hetzelfde als zwangerschaps symptonen hehe.. jedidjah..wat apart..dat zie je niet veel onder nederlanders. Zijn vanwege religieuze redenen getrouwd? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor je hoeft niet te antwoorden..
Ja, dit is de eerste keer. Ik heb echter ook testen gehad waar hemaal geen streepje op kwam. Maar ik ben ff uitgeraast (heb ff geshopt...hihi) en ik kap met die testen en gedoe. Lekker iedere dag klussen nu en dan zien we wel met mijn (hopelijk bevruchte) ei, in mei!
Nee... mijn hubbie is 9 jaar ouder. Ik ben wel christen, maar dat had er weinig mee te maken JedidJah
ik heb net ff naar de dok, want de klachten voor mijn ongi zijn niet afgenomen en mijn ongi stelt nix voor... hmm zou ik ziek zijn
Ik weet niet precies hoe het werkt dit... *newbie* zou iemand mij op de lijst kunnen zetten bij 16 mei? April is 'm helaas niet geworden... Alvast bedankt.
Hee meiden, Het wordt hier langzaam aan steeds drukker..... jammer voor iedereen. Laten we van mei een ROZE maand gaan maken! Mag ik er bij op de 14e? Ik had het al eerder gevraagd, maar dat is denk ik over het hoofd gezien. Alvast bedankt. groetjes, Angela
hey meiden, Ben even weg geweest van de comp. Was of ben een beetje ziek, van de week koorst en nu een kop vol sn.... Ik moet geloof ik wel aan de klus, maar moet wel eerst even stomen, anders heb ik geen lucht, hihi. Veel succues allemaal. Fio
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Danjo & verhip & Maar29 & Nata 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie 17: lb22 18: Jessica83 & Meisje 0123 19: JedidJah 20: Dib & Sanne 21: noppie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 25: 26: 27:Sucre 28: 29: 30: 31: 72 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Sucre: hij is aangepast van 12 naar 27 @ Anne1982: je staat er bij @ Sanne: je staat er bij @ Linnielinnie: je staat er bij @ Nata: je staat er bij @ Angela21: je staat er bij
groot geijk! klus ze, en je bent een van de eerste in de maand die duidelijkheid gaat hebben zie ik op de lijst!
Gedaan voor vandaag! Nu eventjes een avondje luilekkeren! Hubbie is vanavond niet thuis.Zoontje vroeg in bed, en NIETS DOEN... Groetjes
haha hier ook, precies hetzelfde! heb ook een hele erge baaldag, heb een humeur om te schieten, zoontje is lekker uitdagend en tot overmaat van ramp ben ik onderweg met wandelen mijn armband verloren die ik pas 1 week had.... ga morgen even lang in de bieb en winkels waar ik geweest ben maar vrees het ergste....
lb22 wat vervelend joh! Was het een waardevolle armband? Oh yeah ik geloof dat ik vruchtbaar slijm heb hehe.. komt dat precies op je eisprong of ervoor? Vannochtend is er geklust..maar toen had ik volgens mij nog gewoon..moet er nu nog een keer geklust worden vanavond..of kan dat morgen ook?