Ik ben bang dat het toch een ongesteldheid is. Om maar niet te veel in smerige details te treden zal ik het maar omschrijven als "grote stukken" die er op mijn tampon zaten nu. Ik heb de indruk dat mijn baarmoeder nu wel leeg is als je zou zien wat eruit gekomen is... Kortom, zet mij maar op rood... Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hoewel wij na 10 vruchteloze jaren en vele vele veeeele ziekenhuis bezoeken ('99 tot 2002) de moed wel gaan opgeven nu. Wij zullen wel adopteren
Al 39 zwangere dames inmiddels! Van harte bijna de 20% gehaald, geloof ik .... Voor de dames met neg. testen en hoopvol wachtenden hier nog wat extra HCG'tjes: HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG Vang ze en succes ermee, stop ze in je volgende test en wie weet het heeft mij ook geholpen .... Voor de dames in het rood jaag ze weg die en veel plezier en succes met het klussen Liefs, Gepie78
Hoi allemaal, Ben ik afgestudeerd, heb ik het nogsteeds druk . Ik kwam weer even de mei-nod checken. Toch weer veel zwangeren zo te zien. Meiden GEFELICITEERD!!! @ derest: Succes met wachten of in de nieuwe ronde. Groetjes, Maine
Goedemorgen, @zwangeren: gefeliciteerd! Na 5 dagen roze/bruin vegen is de ongi nu echt losgebarsten . Ik ga door naar juli, snap echt helemaal niks meer van mijn cyclus . Heel veel suc6 allemaal! Liefs Meis1984
Hallo Lieve dames! Hier weer een berichtje van zieke mamadiana Ben nog steeds super ziek... mijn keel ooooh wat doet die pijn ben vandaag weer bij de dokter geweest die heeft bloed afgenomen en mij een peniciline (of hoe je dat ook schijft) kuur gegeven. Ik mag geen antibiotica of iets dergelijks i.v.m eventueel zwanger worden! Ook heb ik zeeeeeeer slecht nieuws! ja... jullie raden het al! De zijn er! Grrrrrrrrr Wordt hier echt niet goed van! Gister ongie geworden dus ik Mag op rood.. En ik ga door naar JULI pfff... dan pas! Nou... @ alle zwanger: VAN HARTE! HET IS JULIE GEGUNT! BEN SUPER TROTS OP JULLIE! @ alle wachtende: Succes! @ alle : pfff erg he... ik baal net zo hard mee! grrrrr
Nou steeds overtijd en nu dus al 15 dagen heb gister een testje gedaan en die gaf negatief aan E n heb vanmorgen de dokter gebeld en die zei dat ik nog 2 weken moet wachten en dan een testje doen en als ik dan nog niet ongesteld word moet ik een afspraak maken en langskomen Waarom het nou niet kon: was omdat ik nog maar 2 weken overtijd was en hun gebruiken de zelfde testen zei ze Dus nog 2 weken in spanning zitten
Ik hoop voor je Senna dat je gauw wat duidelijkheid krijgt, zolang wachten is ook niet niks. Ik hoop voor je dat er goed nieuws komt. Gr knuf Knorretjuh
Ik wacht met je mee hoor Senna helaas. Ik mag volgende week langskomen als er dan nog niets van nieuws is. Heel spannend allemaal maar ik heb gewoon graag zekerheid wel of niet dan kan je door. Kom op meid even 2 weken verstand op nul en hopelijk zijn ze snel voorbij!
@ilona85 Ja erg is dat wachten he al zie ik dat al wat dagen langer dan mij wacht...en ik word al knetter Zeker weten het verstand op nul
heb nu sinds een paar dagen heel veel last van afscheiding en heb echt het gevoel als ik in mijn broek geplast heb Maar mijn broek is gewoon helemaal droog Ga nu ook vaker naar de wc toen om te "checken" En af en toe voelt het alsof alles er in een keer uit komt ofzo Het voelt echt heel apart Heb ook weer krampen...maar er is helemaal niks te zien
Hi Senna, Nou, het lijkt wel bijna alsof jij het helemaal in je eentje nog moet doen daar in het mei-nod-forum. En dat terwijl je zo'n spannende tijd doormaakt! Hoe vaak heb je al negatief getest? Vorige week ofzo hadden we nog een Lautje die had ook pas bij 11 dagen overtijd haar eerste posi-test inhanden. Ik hoop voor jou dus dat dit allemaal positief is. Toegegeven: we hadden ook natjes die volgens mij al wel 3 maanden niet meer ongi was geweest. Zij werd uiteindelijk na veel aandringen doorverwezen naar de gyn en ze bleek een persisterend follikel te hebben. Ze kreeg medicatie om ongi op te wekken en dan zal alles als het goed is weer normaal functioneren. Kortom: wel erop staan binnenkort dat je een doorverwijzing krijgt hoor, tenzij je natuurlijk roze blijkt te zijn. Ik duim voor je. liefs noppie
Hier meld natjes zich met persisterende follikel Senna ik zie dat je al flink wat dagen overtijd bent. Had hetzelfde als jouw, uiteindelijk na 100 dagen nu nog niet ongi. Ben doorverwezen naar gyn voor inwendige echo, daar bleek dus die follikel (cyste) te zitten. Dit hield de menstruatie dus tegen. Desondanks heb ik ook tig zss gehad. Is het niet een idee om ieder geval bloedtest te laten doen? Dan heb je ieder geval zekerheid. (ik heb er inmiddels ook al 2 achter de rug) Hou je ons op de hoogte? Ben wel benieuwd!
Nee dat hoeft niet meer Want ik begon gister met bloeden en dat is vandaag doorgezet Maar ik maak evengoed nog een afsrpaak met de Ha voor de zekerheid dus ik ga door naar de volgende maand
pfff Senna balen maar je hebt gelukkig iets van zekerheid. Ik ben nog steeds niet ongi maar ook geen positieve test :thumbdown: Morgen ga ik naar de dokter en dan maar hopen op goed nieuws haha en anders ga ik voor de zekerheid dat is ook wat waard. Wel spannend hoor ben niet zo'n held
Het NOD topic van mei staat nog open zie ik. Aangezien ik een MEI-meisje was en ik eind deze maand op roze kwam, heb ik afgelopen maandag afscheid moeten nemen van mijn prille zwangerschap. Helaas heeft het voor ons niet zo mogen zijn en ga ik even afstand nemen van het forum...Succes iedereen.