Ooooh lautje... wat erg wijffie! We waren allemaal zo heel erg blij voor je. Heel veel sterkte toegewenst mop! Dikke Knuf
Hallo dames, Wat leuk zo'n forum... Ik ben dus ook in mei gestopt met de pil, was 5 mei voor het laatst ongesteld en inmiddels 10 dagen over tijd. Ik word gek..want de test blijft maar negatief! Bij mijn eerste zwangerschap had ik altijd een keurige cyclus van 29 dagen,dus nu ging ik er van uit dat dat nu ook zo zou zijn... Ik word gek..iemand ervaring hiermee?
Je kan beter naar het topic NOD Juni gaan... Daar is het wat drukker en aangezien het vandaag de 13e is zou jij je NOD hebben op 2 of 3 juni... dus je kan je zelf daar aanmelden... wel erg gezellig!
Dank je wel, ik zat inderdaad verkeerd....ik dacht dat het de stopdatum was en dat was in mei Thanks!
Hey meid, Wat lees ik nu? Dat is knap k**te! Heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat je snel opnieuw zwanger mag raken! Liefs en dikke knuffel, Gepie78
Ik moet morgen naar de dokter toe vind het ook super spannend weet totaal niet wat me te wachten staat En hoe gaat het met jou?
Ik heb bloed geprikt en mijn hcg was 16. Dan ben je bio chemisch zwanger maar het is nog heel licht dus dan kan het nog alle kanten op. Dan kan het nog misgaan of verdubbelen en dan is het goed nieuws. Ik ga donderdag weer bloed prikken en dan hopen op veel meer hcg. Hoe was het bij jou bij de dokter?
Toch nog even hier laten weten. Ik ben zwanger van 16 naar 538 hcg in mijn bloed! Ik ben niet 10 weken zwanger maar korter maar dat maakt niets uit!
Dames we zitten al richtinh eind juni. Ik ga deze dicht doen. Sterkte voor de meiden die nog niet zwanger zijn en voor de nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd. Kwebbel