NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    zo :evil: :evil: die zijn weer weg.......op naar de next turn.......ook ik hoop dat ik niet ongi mijn hunwelijksnacht in ga...ahum.....dat kan je op twee manieren uitleggen 8)

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden :D

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    bannercheck

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    bannercheck!
    En goedemorgen dames :D Heb heerlijk uitgeslapen! Gisteren naar de stad geweest met een goede vriendin die ik al een tijdje niet meer heb gezien, echt gezellig!

Grappig dat zij op een totaal andere golflengte zit dan ik ivm kindjes/gezin/samenwonen/..
    Zij zit nog fulltime op school & is single :) Dus aan babies denkt ze helemaal nog niet!

Maar ze vond het wel leuk voor mij & wil zelfs meter worden later :D Echt lief.

Veel klusplezier dit weekend iedereen!

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Heb nu al twee keer deze week de vraag gekregen of ik zwanger ben.
    Ik zou er volgens mensen zo anders uitzien.....zou stralen :( Ga er zelf bijna van twijfelen, maar ben toch echt net een week van mijn ongi af!

Meer mensen deze ervaring? Ik moest er wel om lachen en heel eerlijk, had er bijna een zwangerschapstest tegenaan gegooid, maar dat is natuurlijk zonde geld. :)

6. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Goedemiddag dames,

ff kijken hoe lang nog voor mijn ei.

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Had ik laatst ook in de bank, schaamde me dood! En die man ook, heb maar verteld dat ik net een miskraam heb gehad.

Maar voor dat ik positief teste vroegen ze het ook aan me. En toen bleek het ook echt zo te zijn. Dus wie weet meid!

8. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Gisteravond ongie geworden. Mijn volgende NOD is op 24 mei. Wil iemand mij op de lijst zetten?

DJW.

9. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Mupkuh,

Mijn vriend roept de hele tijd al dat het de derde ronde raak zou zijn. Ik hoop zo dat hij gelijk heeft!

10. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hoi Ladies,

Ik kom me ook weer eventjes melden. Heb net de keuken en het plafond van de wc een eerste keer geschilderd. Pfff, krijg het er warm van. Verder vandaag van mijn ongi af. Nieuwe ronde nieuwe kansen I guess.
    Komende woensdag komen ze onze nieuwe keuken bezorgen en vrijdag wordt ie gemonteerd. Erg spannend want we hebben erg veel problemen in de communicatie met de Keukenconcurrent. Ze houden zich zo ongeveer aan geen enkele afspraak die we met veel moeite hebben gemaakt. Pas dus op: zodra je daar je handtekening hebt gezet houdt de service direct op. Koop nooit je keuken bij de Keukenconcurrent!

liefs
    noppie

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat hoop ik ook voor je. Mannen hebben stiekem wel eens gelijk ;)

12. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Ik kom hier gezellig meekletsen, en we gaan ronde 1 in.
    Mijn NOD is 16 mei.

13. Niet meer actief

Hey Mupkuh. Gisteren was dus ook de laatste dag van mijn menstruatie en ik voelde ook pijnen. Ik dacht ook huh wat is dit maar dacht toen aan het lijstje en werd weer relaxed. Grappig het lijkt alsof we gelijk lopen he. :)

14. Niet meer actief

@ Noppie Wel heel vervelend hoor. Ik heb net ook een keuken gekocht en vond de onderhandelingen echt heel erg. Maar ik heb wel goeie ervaringen met de KK. Na plaatsing zagen wij een scheurtje in een van de deurtjes. Ik hoefde maar 1 keer te bellen en had binnen 2 weken het nieuwe deurtje.

Maar ik denk dat het per vestiging verschilt? :rolleyes: . Alhoewel het servicecenter is gewoon algemeen. mmm ik denk dat wij misschien gewoon geluk hadden.

Maar heel veel sterkte toegewenst ;)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou dat riep die van mij ook in de 5e ronde, maar helaas...... :D

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Dat word aan mij ook wel eens gevraagd, iedere keer weer pijnlijk.
    Mijn standaard antwoord is dan: Nee niet zwanger ik ben gewoon DIK!
    ( maar valt nog best mee: 80 kg bij 1.78 meter, meer sprake van iets te zwaar!)

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Tischa, we lopen zo goed als gelijk ja. Zal wel heel mooi zijn 2 Tischa die gelijk lopen en dan ook nog eens tegelijk zwanger.

@ Pookie, dat valt idd nog mee. Ik moet wel zeggen dat ik rond mijn buik ook wat dikker ben. Ik ben 1.75 en denk 70 kilo maar vooral dik rond mijn buik.

@ Goofy, nou hopelijk zat hij er maar 1 ronde naast :D

18. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Tischa,

Gelukkig dat jij wel een goede ervaring hebt. Wij hebben allemaal gezeur: - blijkt er in de kleine lettertjes te staan dat ze de apparaten ZONDER snoeren en stekkers afleveren, terwijl we wel laten monteren.Kost achteraf weer 400 euro om dat recht te breien
    - wij hebben een oud huis met scheve wanden. Die moesten we opnieuw laten stuken. Zouden 3 weken van tevoren de definitieve maten van de wanden doorgeven, zodat ze het blad goed op maat zouden laten zagen. maar nee hoor, ze hebben het blad toch al laten zagen. We weten nu al dat het blad dus ruim te groot is. Gaan ze in ons huis, :confused: :confused: , op maat zagen. Als dat maar goed gaat, het is namelijk wel composiet.

Kortom: we krijgen er een punthoofd van. vanavond gaan we welverdiend even lekker uiteten....

liefs noppie

19. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Ooohhh, pijnlijk he. Ik heb het ook al drie keer gehad. Ik ben 1.76 en ongeveer 76 kilo. ook te zwaar dus......

liefs
    noppie

20. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Hahahaha, noppie, pookie en mupkuh,

Ik ben ook te zwaar hoor. Ditmaal werd me ook niet gezegd dat ik te dik ben, maar dat ik zo straal! Tot twee maal toe, door mensen die ik ken (zus en kennis) en die niet weten dat we bezig zijn om zwanger te worden. Ik vond het wel bijzonder.

Maar...voordat ik me ideeën in mijn hoofd haal. Ik ben net pas een week van de ongi af. Zwangerschap zit er nu dus nog niet in. Heb nog niet eens mijn eisprong gehad.

En over mannen die gelijk hebben. Dat zou bij mij dan de eerste keer worden dat hij eens gelijk heeft ;)

Deel Deze Pagina