Ooo ja wat een gedoe zeg. Bij ons had de afzuigkap geen snoer en de rest wel maar geen stekker. Die heeft me vriend toen gehaald bij de praxis. De heren die het kwamen plaatsen waren wel aardig en hebben de snoer en stekkertjes voor ons gezet EN ook alles aangesloten wat ze eingelijk niet horen te doen. Het blad wordt inderdaad exact op maat gezaagd bij het plaatsen. Wij hebben ook composiet en een jaren 70 huis met buizen en een grote koof haha je weet wel en het ging wel helemaal goed toen ze het hier op maat hadden gezaagd. Gewoon aardig zijn voor de heren die komen plaatsen helpt een hoop. Paar broodjes smeren en wat fris en dan willen ze wel lekker doorwerken. Hoe lekkerder men zich voelt hoe beter zij zich inzetten . En na afloop bij het controleren dan wel weer lekker zakelijk zijn en goed kijken of er geen beschadigingen zijn. Maar alles met een lach natuurlijk. Het komt allemaal wel goed en eet ze vanavond
He dat heb ik ook hoor! En wel posi (maar dan lichter dan de controle streep maar tegelijk met het vermoeden van de gyn, en ik heb na mijn eisprong bloed laten prikken en vanaf 20 heb je een eisprong en ik had 52....dusssss dat wil helemaal niks zeggen als de streep niet donker is.... Overigens lopen wij redelijk gelijk geloof ik 8)
welke ovun testen gebruik je kartouche? ik heb 1 ronde voor ik naar de gyn ging de testen van matcare gebruikt, maar kon daar ook geen ei bij ontdekken... afgelopen maand heb ik die van cleurblue gebruikt en die gaven 2 dagen positief aan! hebben toen wel geklust alleen helaas zonder resultaat! maar goed wij doen deze maand zonder en anders zit ik volgende maand weer bij de gyn!
Ik heb trouwens deze nacht gedroomd dat ik een baby-jongetje had met hele mooie groene oogjes Wie weet is het een voorteken We hebben vanaaf nog even geklust, je weet maar nooit .. Mn slijm is nu overigens wit en kleverig dus niet meer vruchtbaar denk ik. Nu begint het aftellen pas! Terwijl de meeste vrouwen nu al ongi of zwanger zijn ! Echt balen zo'n lange cyclus..
Ken het Laatst vroeg iemand op mijn werk hoelang ik nog moest "rondhobbelen" ik Nee hoor zomaar was het antwoord, later kreeg ik er uit dat ie bedoelde wanneer ik met verlof zou gaan? hahaha kan er nu wel weer om lachen maar hoopte op dat moment op een luik in de vloer dat even open zou gaan en dat ik daarin kon wegzakken voel je je best l**llig (had trouwens even ingebroken hier hoor nog bij april..maar kwam zo bekend voor allemaal hihihi)
ha halloooow daar MEI-NODderella's! hier is uw klingel met een koffer vol koekjes en een tray vol thee! *stapt in de hummer* HUMOR (NOD): ik ging net over een matcare ultraatje én een CBtje plassen in het kader van 'kom maar door met de waarheid'. -kwam er meteen bruin bloed mee in die plas nou das wel het eerlijkse antwoord dat je kan krijgen je MOPPERRR :x ik mag van mezelf vanavond mokken en mopperen, morgen ben ik weer het zonnige glittertje. geleerd: niet meer naar mijn rare lichaam luisteren. zelfs trekkende spierpijn is fake! blehhg! deze maand braaf doorSMEPpen en dan zien we wel. ik weet nu hoe het werkt en ik ga er wat minder mee bezig zijn. wens ons allemaal veeeeeeeeeeeeel ROZE! kom op girls: verse beebs voor 2009 maken! en nou gaak fles wijn open trekken... liefs klingel.
ps NOD is 18 mei (eigenlijk 22 maar ik ga eisprongtechnisch qua banner en calculator even uit van 30) kan een expert me er even bij zetten? dank!
Hi Tischa, Nou dat doet me echt goed dat het bij jullie ook zo is gegaan met dat blad. Ik dacht eigenlijk dat het nooit goed zou kunnen gaan, maar dat er is dus nog goede hoop! Enne, voor die klussers zorg ik ook altijd errug goed: haal altijd lekkere verse appelkanjers en saucijzenbroodjes voor ze bij de bakker bij ons op de hoek. Dank voor al je aanmoediging! Maar van die stekkers blijf ik ECHT belachelijk vinden, maar goed..... @ Klingel: jemig wat een lullige situatie. Heb je zooooo braaf zitten wachten, gaat het PRECIES bij het testen mis . Wel gezellig dat je er weer bij bent deze maand, want jij zorgt altijd voor zo'n gezellige vrolijke noot! Ik ga nu mijn mandje in: moet moregn al om 07.30 op want de hele dag competitie tennissen..... Succes allemaal en tot morgenavond. liefs noppie
@ Klingel WAT DOE JIJ NU HIER?! Had ik niet verwacht eigenlijk. Zouden we dit keer wel mee mogen....? [-o<
@tacha1987 : er is nog hoop! Nadat ik gestopt was met de nuvaring had ik een cyclus van 40 dagen. Ondertussen is die al teruggelopen tot 33 dagen. Ik zie dat jij nog maar in de 2de ronde zit, dus de kans is groot dat je cyclus nog verandert. Ik zal alvast voor je duimen, want ik weet dat het frustrerend is om zoalng te moeten wachten ! Aan alle anderen, veel klusplezier en dat de zwemmertjes ons ei mogen vinden deze maand !
He meis, jij ook weer hier, vervelend! En dat is zacht uitgedrukt. Ik geniet deze week ook nog lekker van mijn glaasje wijn, osseworst en filet americain.......volgend weekend is het weer voorzichtiger aan doen daarmee.....(voel ik me gewoon prettiger) En dat lichaam vertrouw ik voor geen meter, als ik niks voel, dan moet ik denk ik uitgaan kijken.......hahahahahaha!
Tacha, je weet nog niet wat komen gaat, je gaat je tweede ronde in, ik had de eerste ronde ook een cyclus van 35 dagen en zit nu op 26.....
Dames... Ik ben weer terug van even weg geweest... Ik probeer mijn gedachten allemaal wat opzij te zetten... en aangezien ik er vanuit ga dat het deze maand niks word, lukt dat ook best goed... Mijn vriend zit namelijk 3 dagen in engeland, en je raad het al, net nu ik in mijn vruchtbare dagen zit... Dinsdagavond komt hij weer terug, en dan nog maar een keertje klussen... Maar ga er van uit dat deze ronde ook verkeken is... Maar is ook wel even lekker, dat je even een ronde niet overal aan hoeft te denken... Heerlijk! Hoe is het hier? Ik zie een volle nod lijst! iedereen heel veel succes! Liefs Nikki
Bedankt voor de steun meiden Klingel: welkom hier, al is dat niet echt positief Hopelijk brengt de hummer jou veel HcG! Wow wat een lekker weertje vandaag he ? Echt om van te genieten! Of om lekker te klussen met je hubbie natuurlijk Veel plezier iedereen!
Hallo dames, even een vraagje, Ik heb altijd pijn voor mijn ei. Wie heeft dit ook? Vandaag weer pijn en heb net positief getest met ovulatietest. Ik dacht dat je pijn kon voelen tijdens je eisprong, maar volgens mij voel ik het een paar dagen eerder en de pijn houdt dan echt 4/5 dagen aan.
*klingel komt met slaaphoofd en natte doucheharen de hummer in gestommeld* haai meiNODdinnen! daar wask weer. de traantjes zijn opgedroogd en mijn voeten zijn uitgestampt! ongeveer @ noppie: heb je weer de hele dag getenniscompetietied? respect! goed gespeeld? mensen van de baan geveegd? @ karina: ik hier? ja stom he :x ! nou nee hoor, 3e ronde is nog te overzien he. eigenlijk vind ik dat de langst klussenden het eerste mogen (maar dat had je me gisteravond met een mopperfles wijn op de bank niet horen zeggen nog ) of we deze maand mogen? ik [-o< met je mee! goed klussen/SMEPpen en duimen, meer kunnen we niet doen @ goofy: tja lekker weer aan de kaasjes/osseworst/filet americain/WIJN! heerlijk he! jij mag ook nog even en dan inderdaad voor de zekerheid maar niet; lijkt mij ook beter! ook dom trouwens, gisteren uit eten in *restaurant, alles wat ik normaal laat aanrukken voorbij laten gaan dus... zelfs het kaasplankje =P~ ! (dat mijn vrienden dat niet is opgevallen snap ik nog steeds niet) trouwens, ik heb wel geleerd hoe je de hele avond kan doen met een vol glas wijn dat DAT mijn vrienden niet is opgevallen neem ik ze eigenlijk gewoon KWALIJK hoe goed kennen ze mij nou *wijnverslaafde* .. en dan word je 2 uur later ongi als je &^*@#^#^@!#% over een (twee ) zwangerschapstesten aan het heen piesen bent met je goeie gedrag! #-o DE IRONIE! past wel weer bij me trouwens, ik kan er wel om lachen eigenlijk een beetje @ nikkijane: man in buitenland tijdens je vruchtbare dagen? het zou verboden moeten worden! vanaf nu: alle mannen OPHOKKEN als vrouwtjes vruchtbaar zijn! kom, we richten een politieke partij op! dat zou een boel meer opleveren denk ik heheh @f emale: welkom in dit kippenhok! het is er warm en cosy en gezellig. je zal er veel info en steun kunnen vinden! en hier en daar een vleugje HCG hopen we! @ iedereen: vandaag serveer ik koffie verkeerd en vanille-thee en frambozensap. de appeltaart moet nog even in de oven die is bijna klaar. @ de hummer: versnelling hoger graag! WROEMMMMMMM liefs van klingel.
Bahar, yep heb ik ook. Nooit last van gehad maar sinds het stoppen met de pil wel. Dus buikpijn is aan de orde van de dag bij mij, wel prettig om te weten dat er tenminste iets gebeurt in het lichaam 8)
@klingel: Ik ga voor de appeltaart... issie al klaar? Ik doe mee voor de politieke partij... De AMOTVDVJV Partij... (Alle Mannen Ophokken Tijdens Vruchtbare Dagen Van Je Vrouw Partij dus...) Vanochtend geklust (sorry voor de details...) en dinsdagavond maar weer even 'productief-klussen'. @Tacha: Hier is het helemaal geen mooi weer, zwaar bewolkt... belachelijk. Ik zag mezelf al helemaal zitten: tuinstoel, drankje, boekje, broekspijpen omhoog... Maar helaas... Kunnen we hier ook nog een Partij voor oprichten? De 'Het Moet Mooi Weer Worden Als Dat Beloofd Word Partij' of zo? Iemand nog suggesties?