Hihihi blijft lachen met jou Klingel, en het is zoooo herkenbaar.....net terug van laatste check bij onze feestlokatie (na ceremonie tot snachts) voor onze bruiloft. Super lekker restaurant, we kwamen al likkebaardend binnen.....dus we zijn in de zevende hemel....zat me wel te bedenken dat er ook aan de zwangeren gedacht moet worden met het uitkiezen van het menu, dan heb ik er misschien vier.....het leuke is dat ik mezelf daar niet bij reken maar het wel heeeeeeel goed kan.
@ nikkijane: de taart moet nog een half uurtje! trouwens dat hebben wij natuurlijk weer hier in het noorden: geen zon, wel heel veel wolken en wind brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! ik ga zometeen wel eens even wat scharrelen in onze tuin. vriend had het briljante idee dat 'onkruid wieden goed zou zijn voor ongestelde moppermeisjes' blughh al genoeg onkruid is mijn lichaam aan het wieden ik voel me net een afgedankte compost-hoop (? waar haal ik dat nu weer vandaan raar kind) @ goofy: ja jeee, je moet ook aan de zwangeren (jezelf ) denken voor je bruiloft: heerlijke vega hapjes en doorbakken vleesjes! domme gepasturiseerde kaasjes en lekkere alcoholvrije cocktails! gister trouwens wel een lekkere gehad: iets van crodino (ja het kan lekker zijn let maar op) met verse jus, een drupje creme de cassis (okee dan zit er dus 0,00003 % alcohol in) en een partje sinaasappel dat uit de vriezer kwam: ik werd er bijna tipsy van over onze op te richten politieke partij: - alle mannen ophokken 3 dagen voor tot 3 dagen na ei - alle vrouwen verplicht gratis warme kruiken, chocolade en HCG-therapie van dag 7 - ovulatietesten gratis thuisbezorgd driemaaldaags - een verbod op negatieve zwangerschapstesten - .. nog meer programmapunten? ik zeg: nu nog een pakkende goede afkorting (hoewel ik het helemaal eens ben met de naam AMOTVDVJV ) en nu gaak maar even onkruid wieden dan!
Nou meissie, mijn ei is pas volgende week zondag en ik voel nu al weer dat ie dit keer links zit. Steken zullen wel gaan toenemen naarmate de week vordert.
@nikijane: Hie ris het ook juist beginnen regenen, maar wij hebben de hele dag super mooi weer gehad! Lekker terrasje gedaan was echt lekker warm in de zon we hebben enkel een shirt aangedaan (en een broek uiteraard, hihi) Hopelijk komt de zon morgen jullie kant op! Hahhaha ja een pol partij oprichten lijkt me wel wat
He bug , bij mij zit ie rechts.....vorige keer links....dus wie weet, ik ben ook rechtshandig....hehehehehe.
over links en rechts gesproken he, als je rechts steken voelt, spring je ei dan ook rechts? en moet je dus maar hopen dat niet alle zaadjes de linker eileider inzwemmen?
hey ik heb ergens gelezen, weet ni meer waar, maar als je ei gesprongen is komen er bepaalde stoffen vrij die het zaad alshetware "aantrekt" dus echt "verkeerd" zwemmen zullen ze ni doen zenne moeder natuur heeft dat goed uitgekiend!
Hey meiden, ja hier in het oosten is het weer super vandaag hahaha lekker van genoten. En ja ook hier al een paar dagen voor ei rechts onderin vage pijntjes? Wel handig weet ik in ieder geval dat ie eraan komt. nou ga de kindjes douchen en dan lekker naar bed doen en ga dan zelf lekker bank hangen! liefs Chantal.
heeft er iemand al ervaring met de persona test en wat test die dan precies en kan je die verschillende keren gebruiken
@ klingel: Hoe staat het met de appeltaart? Ik heb nu wel trek in een stukje eigenlijk @tacha: Bij ons begint het nu onbewolkt te worden Lekker dan... Hopelijk is de zon bij ons morgen te zien... Ik heb even een vraagje... Ik doe steeds borstonderzoek en nu heb ik de laatste paar dagen een 'verdikking' gevonden, net naast mijn tepel. Ik durf het geen knobbeltje te noemen... Zou dit kunnen komen omdat ik rond mijn vruchtbare dagen zit? Ik heb eerder eens een ontsteking achter mijn tepel gehad, en dat wil ik eigenlijk voorkomen... Wat zouden jullie doen, Morgen HA bellen? Of wachten tot de vruchtbare dagen afgelopen zijn?
nou meiden.. wil jullie even succes wensen met klussen :Wink: ik weet hoe frustrend het kan zijn.. maar geef de moed niet op hoor.. ik heb makkelijk praten ik ben beide keren makkelijk zwanger geworden.. maar heb vriendinnen die er wel lang over deden... en denk positief ga dr vanuit dat je gewoon zwanger wordt dan lukt het ook allemaal beter dan dat je bang bent dat het niet lukt vind leuk hier af en toe mee te lezen.. ookal be ik nu dus totaal niet bezig om zwanger te worden zie banner :Wink:
Geen persona-lijke ervaring, wel een collega die zijn vriendin daarmee bezwangerd heeft ( bij oranje)!
Ik zie het al voor me: alle zaadjes zwemmen de verkeerde kant op en dan ineens: dju mannen omdraaiuuuuuuuuh!lol
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & verhip & Maar29 & Nata 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 17: lb22 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah 20: Dib & Sanne 21: noppie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 & Pearl29 25: 26: 27:Sucre 28: 29: 30: 31: 87 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Klingel, ik heb je op de 18de gezet, of was 22 ste de bedoeling? (ps ik heb even een koekje uit je koffer genomen) @ Female: je staat er bij Ik heb even gekeken vanaf de laatste lijst dus als ik iemnd vergeten ben dan gol maar!
Hier een bijna posi ovu test! Gelukkig vanmiddag goed geklust. Nu mannetje zover krijgen dat hij dat de komende dagen ook nog even vol gaat houden. Gelukkig doet hij daar nooit zo moeilijk over Enneh Ladybug...heb ik ff mazzel met mijn mannetje....hij draagt zoals het hem uitkomt. De ene keer links, andere keer rechts. Hahahaha
Ik weet niet of het met vruchtbare dagen te maken heeft, ik heb het zelf nog nooit gehad maar als je het niet vertrouwt dan kan een bezoekje aan de huisarts nooit kwaad lijkt me. Je kunt beter 10 keer voor nix gaan als een keer te laat lijkt me. Succes ermee in ieder geval!
Thanx! Ik denk dat ik inderdaad maar even een afspraakje maak voor morgen! ik ben in het 1,5 jaar dat we hier wonen nog nooit naar de huisarts hier geweest, dus dan mag het nu wel een keertje, toch