NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Nikkijanne.. ik zou ook zeker ever de huisarts bellen. Dit zijn toch dingen waar je niet aan voorbij moet lopen, ookal kan het inderdaad met je vruchtbare dagen te maken hebben. Beter het zekere voor het onzekere! Succes meid!

2. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben nieuw hier, maar wil graag meerijden in de limo. Zit nu in mijn 1e ronde. Mag testen op 11 mei! Heel spannend allemaal. Succes iedereen. :)
    Liefs Rima

3. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hallo dames!

Wat een heerlijke dag vandaag! De hele dag heerlijk met mijn mannetje in de zon gehangen! We hebben weer eens lekker met elkaar gekletst met wat diepgang enzo. Als we zo door de week thuis komen van werk en school dan komt het "lekker" kletsen niet echt aan bod. Terwijl we dat in het begin van onze relatie zo vaak deden!

Morgen een proefdag mee draaien om de school waar ik (hopelijk) aangenomen ben! RETE SPANNEND! :oops:

Wish me luck tomorrow!

4. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    yeah! PSV KAMPIOEN :whistle:

Hubby is voor PSV, die komt straks heeeeel vrolijk thuis.
    Zal ik een goede avond hebben, hihi. ;)

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @ nikkijane: ik denk dat het een gezwollen melkkliertje is, heb je vaak zo rond ongi.
    maar even ha informeren kan geen kwaad natuurlijk! beter tevaak dan teweinig he...

@ ladybug: dank voor op lijst zetten, 18e =goed. als ei later komt verhuis ik wel naar latere NOD. lekker koekie gehad? tast toe!

@ karina: whieiw succes morgen! wees gewoon je beste zelf dan komt het helemaal goed! weet ik zeker!

nu gaak op de bank met wijntje en lief en katjes en kaarsjes en open haard HOOG!

tot later deze week...

liefs
    klingel.

ps jedid waar ben je nou?!

6. Female

Female Niet meer actief

Hoi meiden,

@ Klingel; dankje voor je lieve welkom!

@ Ladybug; super dat je me al op de lijst hebt gezet, lief dat je er aan denkt! PS stoer die roze bak! ;)

@ Kartouche; nee ik heb geen ervaring met de persona testen, kan je dus helaas niet helpen.

@ Ladybug
    :) :) :)

@ Miranke; goed zeg, posi test! Gelukkig op tijd geklust, spannend!

@ Nikkijane; Wat goed dat je steeds borstonderzoek doet. (Ik zou het ook moeten doen maar vergeet het altijd :oops: ). Als je dit heel regelmatig doet is het voordeel dat je je borsten goed leert kennen zeg maar. Dus als je een verandering voelt zou ik wel even langs de HA gaan. Waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken maar beter 1 x teveel als te weinig gaan. Veel succes, en laat je weten hoe het ging?

@ RiMa81; ook al kom ik zelf ook nog maar net kijken hier: Welkom!

@ Karina; dat is leuk zo'n spontaan gesprek met je lief, geeft je altijd een goed gevoel. Tenminste, mij wel. (Mijn man is niet zo'n kletskous dus ALS we lekker kletsen of ergens uitgebreid over praten is het extra leuk ;) )
    Verder succes morgen!

@ Stoetel; Van profiteren zou ik zeggen! :)

Heb ik zelf nog een klein vraagje, hoop dat jullie even mee willen rekenen. Ik heb gisteren ovu-testen besteld. 1e keer, nog nooit eerder gedaan.
    We zitten pas in ronde 2, dus het is niet nodig, maar ik vind het gewoon leuk en ben wel benieuwd wanneer mijn eisprong is :D .

Ik ben al een paar maanden gestopt met de pil, maar heb in het begin niet op de cyclusduur gelet (wel steeds ongeveer hetzelfde).
    De laatste 3 cyclussen waren zo: 30-31-28 (De eerste 2 rondes gebruikten we nog condooms)

Op welke dag kan ik nu het beste beginnen met testen? (er zitten er wel maar 5 in ;) )
    Ik dacht zelf dag 8 of 9?
    En maakt het uit of ik 's morgens test met ochtendurine (net als met zw.test) of kan het de hele dag door?

Thanks!

Liefs

7. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    @Female: ik zou nog niet op dag 8 of 9 doen. Je hebt meestal je ei 14 dagen voor je menstruatie begint en als je kortste cyclus 28 dagen is zou dat op dag 14 zijn. Dus als ik jou was zou ik op dag 12 of 13 beginnen of zo.

Op de gebruksaanwijzing van mijn ovu testen staat uitdrukkelijk dat het niet met ochtendurine mag! Maar je mag ook niet teveel drinken en dan minimaal 4 uur best niet plassen. Maar kijk ff jouw gebruiksaanwijzingen na, misschien werken die van jou anders dat weet ik niet.

8. Female

Female Niet meer actief

@ Ladybug; dankje voor je antwoord! Dan begin ik dus wat later met ovu-testen. Zal de grbuiksaanwijzing ook even goed lezen als ik ze binnenheb (heb die van matcare besteld.)

9. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Hahaha ladybug....hmmmm, moet ik eens testen of hij op commando links/rechts kan dragen! hahahaha

Meesleuren? Nee hoor, mijn mannetje kan (vrijwel) altijd. Lucky me!

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    @ female... Bedankt, morgenvroeg gelijk maar even bellen. Ik ben benieuwd... Ik doe vrij regelmatig zo'n onderzoek, omdat ik in het verleden een keer een ontsteking in mijn borst heb gehad, en das echt geen pretje! Toen heeft de huisarts me gezegt dit met regelmaat te doen... Dus nu doe ik dat heel braaf O:)

@ miranke... Handig he, van die mannen die op commando parraat kunnen staan... Ideaal... ;)

@ kartouche: Die persona is volgens mij bedoelt als anti-conceptie middel. Je moet daar mee dan testen en dan geeft hij aan of je wel of niet vruchtbaar bent... Officieel moet je dan dus niet klussen als je vruchtbaar bent, maar als een soort van 'ovu testen' moet je natuurlijk wél klussen als je vruchtbaar bent... Misschien verder even Googelen?

@ allemaal: Mijn mannetje belde net :D
    Hij zit in een super de luxe hotel, met een bad en open haard... Jammer dat ik niet mee mocht op dit 'zakenreisje'. Hij komt dinsdagavond gelukkig weer thuis, kunnen we op de valreep nog even klussen ;)

Liefs

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    oh wish u some luck!
    welke richting ga je studeren? of ga je lesgeven?

xx

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    weer tijdelijk terug van weg zijn...

Whahaha ik ben weer even terug... De klusdagen zijn nog niet begonnen, maar hubbie had er al weer zin in. Dus gisteren even dubbel geklust.

@ Klingel: hier ben ik dan... ;)

Ik heb een drukke week en weekend gehad, maar ben weer heel hard aanwezig op het forum. Mijn hubbie stormt binnen en stormt weer naar de slaapkamer met de mededeling dat hij naar bed gaat. aargh hij is ff heel hard aan het mopperen. :rolleyes: hij is best lief hoor, maar na een hele dag studeren is het toch wel op met lief zijn. :oops:

ik heb flink moeten bijlezen zeg, maar ik ben nu weer helemaal bij en ben toch van plan er een goed NOD lijst lengte van te maken. Het is nog niet gelukt, maar we moeten nog even doorschrijven ;) En ik ben er weer en samen met klingel moet het toch wel lukken.

ik heb overigens de middag lekker doorgebracht met hubbie en vriendin op het strand en ik vind mijzelf al erg bruin geworden. Het was echt gezelli met die vriendin. We hebben daarna lkkr shoarma gegeten... Tijdens het klaar maken was ik met een cd aan het mee brullen... Whahaha mijn vriendin zei maar dat ik een duet met die gast moet gaan opnemen. Leuk idee, maar ik vrees niet dat ik ooit in de buurt van Josh Groban ga komen. Niet omdat ik dat niet wil, maar omdat dat toch niet lukt... Toch was het wel lief van haar :)

Ik ga nu ff de keuken opruimen en dan lkkr naar bed... Morgen een drukke dag. Ik moet ff hard piano oefenen, boodschappen doen voor deze week en voor het weekje weg, andere vriendin opzoeken en nog ergens tijd vinden om op het forum te verschijnen...

Mensen succes met klussen en ik gaat...

JedidJah

13. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    oww en dames!

vraagje; ik heb nu 3 zwangerschapstests van SENSITEST besteld (5,49 eurie incl. verz.k.), en ook de 'supergevoelige' ovulatietesten (6stuks 14.49 incl. verz.k.) iemand hier ervaring mee?

vond t zelf namelijk een beetje goedkoop, maar na 3 keer negatief te testen van de kruidvat (21 eurie) dacht van nou, doe t maar een keer online!

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hoi clair24

Ik heb er geen ervaring mee. Na een aantal testen met goedkope testen en uit verhalen ga ik nu altijd voor CB. als je de digitale koopt lijk je duurder uit te zijn, maar in verhouding is het net zo duur. Per stuk zijn ze wel duurder...

Ik heb steken in mijn linkerzij... Echt vaag... net of iemand me met een naaldje prikt. Tevens heb ik het gevoel dat ik ongi moet worden... Zou dat een ei zijn... Dat is wel erg vroeg dan...

JedidJah

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    oke dat laatste lijkt me een beetje stug, maar ik ben wel blij dat we gisteren al aan de klus zijn gegaan ;) ik weet dat ik een kort lang cyclus heb, maar na 7 dagen ei is er kort.

JedidJah

- nog steeds niet begonnen aan de keuken -

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    oke nu wel klaar met de keuken... oke ik zal toegeven ik heb nog niet afgewassen. Ik zal morgen netjes alles af wassen...

Ik gaat nu naar bedje toe... Trusten allemaal...

JedidJah

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep ik gebruik ook sensitest en doen het prima hoor, de streep is bij mij alleen wat lichter maar wel donkerder dan de niet vruchtbare dagen.

@ Ladybug......mijn mannetje....ehhhh fff vragen.......oh hij zegt: hangt van het weer af :confused: .........mannen!.....ga hem eens flink te grazen nemen zo.......veel te brutaal voor een vrijgezel...

18. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    thnx voor t reageren iig!
    wou dat mijn budgetje ook die dure testjes kon veroorloven :(
    maar ja! proberen op deze manier dan, laat vanzelf wel weten of t werkt of nie :(

enne tis wel vroeg voor je ei idd?

xx

19. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    thnx! wacht met smart vooral op de ovulatietesten, t is nu mn 3e ronde, dus dacht, ach maar ns proberen met ovulatietest :)
    en tegen die prijs is t moeilijk nee zeggen!

20. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Die van Matcare heb ik ook

Deel Deze Pagina