@ ladybug en Maar29: Bedankt voor het medeleven...Erg appart inderdaad die bobbel die ik in mijn borst heb... Vreemd... maar weet nu in ieder geval wat het is, en maak me er eigenlijk ook niet zo druk om, maar het is wel vreemd... En tsja, voor de verwijsbrief van de psych... tsja, wat heb ik? Ik ben gewoon compleet gestoord haha... Nee ik heb wat moeite met de scheiding van mijn ouders (inmiddels bijna 15 jaar geleden), ben daar nog steeds erg emotioneel over, en volgens mij moet dat na 15 jaar toch wel eens over zijn... Zeker nu ik zelf moeder wil worden roept dat toch wel wat vragen op zeg maar... Dus het lijkt me verstandig om dit nu maar eens te gaan verwerken... Lekker op tijd he?! ben dr verder wel nuchter onder, en schaam me er ook niet echt voor of zo... Tsjemig, zit ik nog steeds achter de PC, en nog geen was gedraait hoor! *sleept zichzelf naar de badkamer om was te sorteren*
@ nikkijane: gek he dat proberen mama worden toch heel veel te boven brengt. Ik ben idd ook met dingen bezig van vroeger... Man ik ben toch in een bui... Ik ben net een paar dagen bezig met klussen en ik heb nu aal moodswings... ik kan wel janken zonder reden... Mijn hoofd denkt te veel en ook te weinig... Man wat voel ik mij K*T. ik heb alleen maar zin in nutteloos computerrommel...
Meiden, jullie hebben gelijk! Er is zeker een kans! Ik ga het forum nu weer even twee weken verlaten om me niet gek te maken met symptomen enzo. Lekker loslaten, ik heb er verder toch geen invloed meer op, behalve dan dat stress nu vermeden moet worden om een eventuele innesteling goed te laten verlopen. Bedankt voor de steun en tegen het einde van mijn cyclus kom ik weer meekletsen!
Helaas dat is niet mogelijk... ik moet over een uur pianolessen, daarna na een vriendin en tussendoor nog huiswerken.... Daarbij komt ook nog dat ik een Josh Groban tik heb vandaag... en die frustreren mij nu een beetje. ach er zijn ergere dingen in de wereld... gelukkig komt mijn hubbie vanmiddag vroeg uit zijn werk en dan spring ik even bovenop hem en dan is alles weer goed bedankt voor de digiknuf... die had ik ff nodig JedidJah [heeft echt nu het gevoel dat ze niet spoort!]
Gewoon lekker aanfrotten jedidjah! Lekker doen waar jez in in hebt, misschien voel je je strax weer wat beter!
zo meiden wat een zalig weer he! ik heb lekker met mijn zoontje buiten gegeten in de zon! daarna nog wat liggen rommelen met zijn zandbak en mijn terras! nu ligt hij er in en ik ga even op de bank! tot later
@ mupkuh: ja wandelen is wel een idee. Ik woon hier 5 minuten lopen van het Amsterdamse bos vandaan (maar dan niet het drukke gedeelte). Vind het eng om in mijn eentje daar te lopen. Stom he
Lol daarom heb ik mijn laatste maar weg gedaan hahaha. Een voordeel: ik zie mwhahahaha in je post, heb ik in ieder geval een lach bij je opgewekt
Hey meiden!Ik meld me hier!Ik moet nog uit zien te vissen wat mijn cyclus is in totaal,want ben begonnen met clomid...Eerst duphatron Ofzoiets en de 18de ongi... Ik moet de 28ste naar de gyn voor een echo om tekijken of ik een voldoende eisprong heb...Deze maand kan ik zoiezo niet klussen mijn vriend gebruikt een anti biotica... Dus is het wachten op mijn bloeduitslag 7 dagen na mijn eisprong...
stom vraagje ik zoek iemand die de libele leest en bewaart want ik zoek een artikel van december vorig jaar iemand?
hahaha vooral als je niet weet hoe ik er uit ziet of mijn hubbie, maar idd het is een beetje vaag snorrie
@puzzcat24: Jemig zeg... dat is balen, nu maar hopen dat de echo's en testen en clomid wat opleveren! Succes! @jedid jah: whaha... heb net even je trouwfoto's bekeken, en nu worden de gedachten al iets minder eng