NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hey is mijn NOD er weer af, ik ben nog een beetje stilletjes, misschien daarom eraf gehaald?

2. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Hallo allemaal,
    eventjes een weekendje er tussenuit geweest. Heeft goed gedaan.
    Denk echt wel dat de klusdagen hier achter de rug zijn. (ventje mag weer wat gaan rusten (alhoewel... :oops: )

Nog enkele dagen en mei kan beginnen,..
    Groetjes

3. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Sorryuk80! mijn schuld dat het eraf is... heb het dus niet goed gedaan haha :rolleyes: Misschien kan iemand anders het even goed doen, mijn nod is 1 mei!

4. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey,
    Hahaha ik heb het niet 6 keer in een week gedaan hoor?
    Was het maar waar hihihi maar nee dat is me echt teveel hoor als ik vandaag mijn ei heb gehad die ik ook gevoeld heb dan komt 2 keer eerst!
    Kan me ook niet herrinneren dat ik dat geschreven heb,wel dat ik mijn best heb gedaan?
    Liefs Chantal.

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is minder meid. Ik ook 6 maart. Ik moet woensdag op controle.

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Buuuh kzie het ff allemaal niet meer zitten :( Dat wachten duurt zolang :( Morgen al op dag 35 en geen ongi en wss ook geen posi test :(

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hallooo! Ik kom me bij jullie voegen geloof ik. :D
    Is d'r nog plaats op 19 mei?

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hey meiden,

Ik heb een vraagje..
    Mijn ovulatie zou 18 april zijn..(heb een cyclus van 25 dagen) maar ik heb vandaag echt last links onder in mijn buik echt krampen en steken zeg maar.
    kan het zijn dat mijn ovulatie gewoon veel later is dan dat ie zou moeten zijn?

Kan me overigens niet herinneren dat ik dit elke maand heb maar misschien let ik er nu gewoon meer op. Maar het is echt een blijvende krampachtige pijn..het is niet dat ik het me inbeeld ofzo..

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    @ Gulay: Ik heb gehoord dat je ovulatie nog best wel eens van dag kan varieren.

PS: heb je je avatar weg gehaald? Ik vond dat zo'n mooi plaatje he.

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    dus dat ze zeggen dat je ongesteldheid 14 dagen na de ovulatie begint is gewoon gemiddeld genomen?
    Of ik zal deze keer wat later ongesteld worden.. :S

Ps. Kijk eens..plaatje is terug :p:p mijn schatje :D

11. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    ik werd dit keer zo 10/11 dagen na mijn ovulatie ongesteld, dus het kan varieren...

nou meiden ben dit keer toch echt goed ongi geweest 6 dagen, dus de vorige keer was dus zoals we vermoedde geen ongi...
    maar hier kunnen we al vast met het warm lopen beginnen voor het klussen... :)

12. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Houd moed meis!

*stuur interknuf jouw kant op!

13. Female

Female Niet meer actief

@ Sjansie; je hebt gelijk, heb even teruggelezen en het was Toetje :oops:
    Sorry! Hihi
    PS 6 x ga ik ook niet redden hoor, mijn man zou gek worden! :)

@ ikkuh; Welkom! Wat zonde dat het mis is gegaan, hoop dat het snel (goed) raak is!

@ Libra; Welkom ook!

@ Gulay; ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Maar volgens mij kan je ei altijd wel iets later zijn toch? Volgens mij is de periode NA je ei nooit korter dan 12 dagen en nooit langer dan 18 dagen, maar de periode VOOR je ei kan langer of korter zijn.
    Corrigeer me maar als ik fout zit ;)

@ Merelrosie; lekker, weekend weggeweest. Waar zijn jullie geweest?

@ Tascha; succes met wachten, waarschijnlijk zul je nu snel duidelijkheid hebben. Wachten is niet leuk :cry:

Was echt een mooie dag vandaag, we hebben heel veel rotzooi opgeruimd in de tuin, en de kleine man heeft super lief op het kleed in de tuin zitten spelen.

14. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Het was idd erg mooi weer vandaag, lekker buiten zijn, zulke dagen!

Heeft iemand van jullie ook ideen/ervaringen met dingen die je kan voelen een week voor de NOD, ben toch wel erg benieuwd... Ik moet erg vaak plassen, maarja dat kan ook gewoon tussen de oren zitten natuurlijk... Ook al is dit de eerste ronde, toch ben ik er erg mee bezig door de miskraam. ( Miskraam is toch ergens goed voor geweest, weet ik tenminste dat we vruchtbaar zijn! nou ja goed voor geweest....) Maar zoals last van je borsten enzo, dat komt pas rond de NOD toch( niet bij iedereen natuurlijk) Ik weet eigenlijk zelf ook niet meer wat ik bij mn vorige zwangerschap voelde, ja grieperig, mar geen idee wanneer precies!

15. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ Ladybug & Female: Bedankt! Heel lief van jullie :)

@ikkuh: Ik voel ook vanalles, vorige ronde ook: zere tepels, soms misselijk, krampjes, vaker plassen,.. Maar dat zat idd enkel in mn hoofd.

Nu heb ik enkel zere tepels, soms wat erger dan anders. Voor de rest helemaal niets dus ik vrees er voor :) Heb ook het gevoel dat het niet raak is, of dat ik zelfs mn ei nog niet heb gehad!
    We lopen ongeveer gelijk op zie ik! Wanneer ga jij testen? Ik op 1 mei.. En heel mss zaterdag al! Ik heb er toch genoeg op voorraad (9!)

16. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Jeetje wat veel! Ik moet nog halen, ik ken mezelf, dan ga ik direct testen en dan staat er toch negatief! maar ik ben van plan 1 mei te testen, maar moet ze dus wel eerder halen ( ja vrije dag he... winkels dicht, maar was wel beter voor mij geweest!) Grappig dat we gelijk lopen, kan ik jou ook mooi in de gaten houden, vind ik wel leuk! en dan moeten we allebei net zolang wacten.

Maar je had het over zaterdag al testen, denk je dat het dan al duidelijk is? Dan doe ik dat natuurlijk ook liever.... Maar ik zie dat jou cyclus veel langer is... zit daar dan het verschil in?

Wat leuk dat je zo jong al zo graag moeder wil worden! ( net als ik eigenlijk een beetje) want krijg toch wel rare reacties eigenlijk ( op die miskraam toen dan, zo van ben jij NU al toe aan kinderen)

17. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Hier is het net het omgekeerde. Bij ons lopen mensen al jaren te vissen of we geen kinderen willen. Pfff waar moeien ze zich mee zeg!

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ja, ik heb ze besteld via internet, was een actie, 9 testen voor 16 euro (matcare) !

Ik ga zaterdag mss testen omdat ik niet weet hoelang mn cyclus duurt, het kan mss zijn dat ie deze keer een weekje korter is ofzo :D *hoop hoop* ! Dus daarom voor de gein een test :) Hij zal wel nega zijn, maar je weet nooit :D

Ja, ik wilde altijd al jong mama worden! Ik heb zelf ook een jonge mama en onze band is super. Dat wil ik ook met mijn kind :) Voor mij moet het trouwens niet super snel gaan want we zijn nog bezig met ons huisje te moderniseren dat zou nog een 7 tal maand duren en dan is het helemaal af. Nu is het ook oké hoor, maar niet echt mijn smaak ;)

Wat anderen zeggen dat trek ik me niet aan. Alleen voor de reactie van mn ouders ben ik 'bang'. Toen mijn zus vorig jaar zwanger werd (ze was ook 20) waren ze ook in het begin een beetje gechoqueerd, maar na een paar maanden helemaal blij. dus hopelijk is dat bij mij ook zo :)

Maar ik denk nog niet dat het voor nu is hoor, we kijken niet echt naar wanneer ik mss vruchtbaar ben, we vrijen alleen als we zin hebben ;) dus niet echt klussen nog niet..

van de reacties moet je je niets aantrekken, het is jouw leven en vroeger kregen alle vrouwen een kind op 17-20j dat was de norm nu komt de carrière zogezegd eerst en beginnen vrouwen veel later aan kids maar daar heb ik gewoon geen zin in ;) Ik heb altijd een sterk moedergevoel en kinderwens gehad en dan moet je ervoor gaan geloof ik ;)

Sorry voor het lange antwoord trouwens :D

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Idd! ik snap niet waarom mensen zich met zoiets willen bemoeien! Iedereen mag toch zelf beslissen wanneer ze er klaar voor zijn!

20. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Stel je voor zeg dat mensen al jaren aan het proberen zijn zwanger te raken en het lukt niet en het daar emotioneel heel moeilijk mee hebben, nou mooi lullig als anderen zich daar dan ook nog mee gaan bemoeien gewoon om dat ze hun eigen nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen....

Deel Deze Pagina