NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Ik vind het ook geweldig, jong kinderen ( ik heb er trouwens ook niks op tegen dat mensen 30 zijn voor ze er aan beginnen, mn vriend is ook al 35 haha...) Maar ik vind carriere helemaal niet belangrijk!

Zo he 7 maand lang in de 'rotzooi'dus, of valt dat wel wat mee?

Deze maand wist ik precies wanneer ik mn eisprong had, dus dan ga je toch je best er even voor doen, maar de makkelijktse manier om die miskraam te vergeten, wil je toch het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn! Ik was toen zwanger door de pil heen, dus wat dat betreft.... ( wel buikgriepje gehad toen hoor, dus werkte ie vast niet haha)

ladybug: Dat lijkt me ook erg irri als iedereen vraagt wanneer je eens kinderen krijgt, vooral als het niet echt wil lukken......

2. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    zow ik duik zo mijn nestje in. truste allemaal!

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Dat is idd heel lullig :( Ik snap het echt niet, ik heb nog nooit zo'n persoonlijke dingen gevraagd aan iemand zonder dat zij er zelf over beginnen, dat doe je gewoon niet vind ik. Helaas denken de meeste mensen dat het okee is om iemand je mening te geven zelfs als er niet naar gevraagd wordt :rolleyes: Ik laat maar doen, zij weten niet beter :rolleyes:

@ ikkuh: Mja, we doen het kamer per kamer dus dat valt best mee. Begin juni komen ze een nieuw dak leggen dat zal wel wat stof geven. en dan de maand nadien de badkamer dat zal ook wel wat rommel brengen. En dan nog de leidingen en de verwarming en dan alles schilderen en nieuwe meubels ineenzetten en nog wat opknapwerkjes en dan is het af :D Maar we stressen niet hoor, we hebben een heel plan uitgewerkt waarbij we elke maand iets doen ;)
    Goed voor jou dat je je ei exact weet! Ik hoop echt dat je gauw zwanger bent, en dat het deze keer mooi blijft zitten! Ze zeggen dat vrouwen na een MK vruchtbaarder zijn dus wie weet :D !

Nog 9 daagjes 8)

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Slaapwel ladybug!

ik heb al een uurtje steekjes in de onderbuik, soms links, soms rechts. Ook mn darmen liggen overhoop & rommelen heel erg!
    Maar dat had ik vorige x ook dus ik vrees dat mn duiveltjes eraan komen?!

5. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Dankje! ik hoop het ook echt!

Maar voor jou ook hoor! alleen kan je dan niet meer verfen he hahah!

Nou ik ga ook maar eens op bed, trusten!

nog 9 daagjes!

6. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Oh dat hoop ik niet voor je! hopen dat het meevalt, want het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, het kan ook gewoon bij de symptomen horen he!

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ja, het kan vanalles zijn ;)
    Schilderen mag nog hoor, alleen de ramen heel goed open en hubby mag het schuurwerk doen ;)
    Ik kruip ook mn bedje in, slaapwel !

8. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag

hey ikke22
    toen ik voor het eerst zwanger was (door de pil heen, had geen idee dat ik zwanger was) dacht ik dat ik een goeie griep te pakken had! dat waren de symtomen rond mijn nod, want later toen het grieperige gevoel over was (na een week) begonnen de pijnlijke borsten, misselijkheid, plassen enz...

xxx

9. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag

ik kan begrijpen hoe je je voelt. ik heb in januari ook een miskraam gekregen bij ruim 3mnd zwangerschap :(
    wens je alle sterke toe, en hoop dat dit jouw ronde wordt.

dikke kus

10. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    en zo te zien ben ik t enige nachtbraakstertje hier :p haha...

heerlijk voor alle meiden die van de zon vandaag mochten genieten!

**ik mocht weer lekker gaatjes in mensen prikken en naar buiten staren op t werk :(**

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    gaaaap nodMEIsjes,

hier klingel weer.

geen tijd puf meer om bij te lezen na lange drukke werkdag (12-01) dus snel met koude voetjes tegen warm liefje aan kruipen...

kan pas vrijdag weer actief meekletsen, wegens zo drukke werkweek!

bijlezen en bijreacten doe ik dus dan.

@ jedid: lief dat je me zocht :)
    kwam druk aan de arbeid.. pfff

@ de rest: ROZE ROZE ROZE NU NU NU!

MEIMEIsjes: UNITE! :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby:

LIEFS

klingel

;)

12. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Hallo allemaal, kom me hier ook melden.. Baal behoorlijk.. Had echt goede hoop dat het raak zou wezen maar mijn cyclus is/raakt behoorlijk van slag.. Ben gewoon een week "te vroeg" ongi geworden.. Het wordt steeds onregelmatiger lijkt het wel.. Denk nog even na op wat voor datum ik mijzelf ga (laten) zetten.. Iemand nog tips?

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo MEIsjes (das een leuke klingel)

het is weer dag en ik kom er weer achter dat mijn lichaam niet spoort. Ik had gister spotting en vandaag rekbaar slijm :oops: toch is mijn temp niet omhoog gegaan. Mwhahaha ik spoor nog steeds niet

@ dancevalley: balen meis, maar je bent welkom en bij deze *digiknuf*...

Ik dacht gisteren online te komen, maar na een heerlijke dag kom ik het niet laten om heerlijk te gaan hardlopen. om daarna op de bank neer te storten. 8) voelt wel goed.

Vandaag heb ik echt een vergaderdag. als ik op mijn werk kom dan gaan we vergaderen, in de avond gaan we weer vergaderen. LOL :(

Nou ik ga me aankleden, onbijtmaken en een plant uit mijn huis gooien, want ik kan niet tegen de hysint :cry:

JedidJah

14. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Lekker een vergaderdag haha... bah he! Ik zal even in de administratie duiken, ach heb ik ook wat te doen, beter dan de hele dag aan baby's denken! haha!

En ga natuurlijk vanmiddag ook even genieten van het mooie weer, daar is het voor toch!

15. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Passagierslijst Mei 2008

01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22
    02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & verhip & Maar29 & Nata
    03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77
    04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo
    05: Jes1 & Moontje & manon1979
    06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie
    07: Miranke & Mammie Paticia
    08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81
    09: goofychick & FairyTale & Melanietje
    10: Stoetel
    11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81
    12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey
    13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi
    14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female
    15: Yippieajee & Kimmmie
    16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim
    17: lb22
    18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel
    19: JedidJah & Libra
    20: Dib & Sanne
    21: noppie & Spekkie
    22: FreeWilly8 & Liesed
    23:
    24: Re81 & Pearl29
    25:
    26:
    27:Sucre
    28:
    29:
    30:
    31:

87 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen ;)

Even een poging doen, om te zien of ik dit snap :p

@ Ikkuh22: je staat er bij op de 1e!
    @ Libra: je staat er bij op de 19e!

16. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    He dankjewel! Dit is in ieder geval een stuk beter gelukt dan de mijne gister! haha

17. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Woei! Hij doet 't! Jemig, al die codes... :(

En hier is het nu echt goed raak met de :evil: :evil:
    Gelukkig, ergens, want ik liep al vijf dagen met bruin/rode rommel in mijn broek dus ik ben blij dat ik nu echt goed duidelijk een nieuwe ronde in ga, in plaats van dat halve gekwakkel. Nu nog even opzoeken wat mijn vorige cycli waren, ik heb geen flauw idee meer.

Zo, ik ga even genieten van het zonnetje hier! Ik mag deze week ook aan de vergaderingen, bluh. Op zich niet zo erg, maar ik word altijd zo suf als ik er meerdere op een dag heb...

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ha MEIden,

Hier eindelijk ook weer eens reactie van mij. Heb gelukkig gister wel bijgelezen anders is het niet te doen, word hier steeds drukker das natuurlijk niet echt de bedoeling....betekend dat april niet zo roze is als we hadden gehoopt.....
    Goed daar moet dan maar verandering in komen lijkt me....laten we deze maand dan maar gaan voor een compleet roze lijst..... Helaas ben ik bang dat we daar alleen maar van kunnen dromen maar we kunnen het proberen natuurlijk.

Hier heerlijk weer, lekker bedden verschonen, dekbed buiten hangen en als de wasmachine klaar is lekker het dekbedhoes aan de lijn kan ie er vanavond zo weer op....FIJN!
    Verder rustig dagje computeren hier, allerlei dingen regelen voor het koor waar ik op zit (en waar ik secretaresse van ben...)

Kom straks wel weer ff kijken, vanaf nu probeer ik weer mee te kletsen, had niet echt een goed overzicht om op iedereen te reageren maar dat komt dus vanaf nu hopelijk wel weer.

Fijne dag vandaag, succes voor de meiden die werken moeten en voor degene die vrij zijn: geniet van het fijne weer!

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Oeioeioei! Zie net dat het tijd is om te klussen, zal zo hubby ff bellen om hem blij te maken!

20. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Succes deze ronde Nettie! :thumup:
    Ik heb hier ook al het beddengoed buiten hangen en de was aan de lijn, dat heb ik echt gemist hoor, de laatste maanden! Ik ben geen huishoudwonder, maar een fris bed vind ik toch wel lekker.

En dat herinnert me eraan dat ik nog moet stofzuigen, bluh! Maar even snel doen voor zoonlief weer bij de peuterspeelzaal opgehaald moet worden...

Deel Deze Pagina