NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Goodmorning Mei-ladies !

Wauw, weeral een stralend zonnetje \:D/ zou het dan écht lente worden :rolleyes: ?

Ik moet straks gaan werken, nu dus ff snel forummen (hoezo, verslaafd :confused: ?)

Het is hier idd héél druk aan het worden, april heeft niet goed gewerkt vrees ik :cry: Maar er zijn nog 8 dagen te gaan dus we blijven duimen dat de april-meiden roze kleuren!

Bij mij niets speciaals te melden, zere tepels, vanmorgen een ieniminie veegje bruin (echt héél weinig, misschien een halve druppel) bij het afvegen, that's it! De ongi zal nog niet voor deze week zijn denk ik.

Mijn mama moet morgen naar het ziekenhuis, ze wordt donderdag geopereerd aan haar rug :cry: De 7de operatie al! Dit wordt haar laatste kans, ze gaan 8 uur aan haar opereren en haar hele rug vastzetten. Ik ben best wel ongerust over haar :( Ik heb wel vertrouwen in de chirurgen, maar toch, het is zo'n moeilijke ingreep!
    Duimen jullie donderdag allemaal mee voor mn mam?

Voor de dames die thuis zitten: geniet ervan! Voor de werkenden: veel plezier ;) Voor de nieuwe: Welkom, hopelijk brengt mei jullie een bevrucht ei! Voor de klussers: Veel plezier ;) Voor de wachtenden: hou vol, denk positief!

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hihi dat heb ik zelfs ook al gedaan, stofzuigen was echt hard ndoig hier, hubby had belooft het te doen als dochterlief naar bed was maar denk dat ie het vergeten is... nou ja geeft niet is alweer gebeurd en ga nu lekker typen...bleh...

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Tacha, ik ga voor je moeder duimen hoor!

Ik ben zelf behoorlijk close met mn mam, dus ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!

Suc6!

4. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Tacha, ik duim zeker mee! Het klinkt als een behoorlijk heftige ingreep, hopelijk heeft het deze keer wel het gewenste resultaat en heeft ze een goed herstel.

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Dankje meiden! Heel lief van jullie!

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    @ Tacha: Heel veel sterkte! Is vreemd he dat je moeder naar het ziekenhuis moet... We denken toch vaak dat moeders overgeslagen worden... Maar die bklijken dan opeens toch heel 'menselijk' of zo...

@ iedereen... JIPPIE! Mijn vriend komt vannacht weer thuis... Heerlijk! Eindelijk weer samen slapen!
    Verder heb ik weinig te melden, ik ga het huis even op stelten zetten... Ik heb schoonmaakkriebels! Komt vast van het mooie weer.

Liefs Nikki

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ tacha: Veel sterkte gewenst! Hoop dat alles goed gaat, sterkte met het wachten, 8uur durende operatie is wel erg lang lijkt me....

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ nikkijane: Veel plezier ga er een leuke avond van maken! en dat van dat schoonmaken e.d. dat heb ik ook hoor, komt idd vast van het weer

9. Female

Female Niet meer actief

Hallo MEIsjes (grappig gevonden zeg :) )

@ Dancevalley; wat een teleurstelling. Kom deze maand dan maar mee in de ROZE limo! ;)

@ Jedidjah; sooow hardlopen! Goed zeg! Succes vandaag met al die vervelende vergaderingen

@ Spekkie; opzich wel fijn dat het echt doorgebroken is nu, weet je tenminste waar je aan toe bent en des te sneller weer een nieuwe 'vruchtbare periode' ;) . Ook voor jou suc6 met de suffe vergaderingen

@ Nettie; heerlijk is dat he, als je de was weer buiten kunt hangen (én dezelfde dag nog droog! :D ). En veel plezier met je lief vandaag, zet m op! :)

@ Tacha; veel sterkte met de operatie van je moeder, ik duim voor haar hoor! Werkze vandaag.

@ Nikkijane; Is je vriend weg voor werk oid? iig fijn dat hij weer thuis komt!
    Goed dat je bij de HA bent geweest, en dat je je geen zorgen hoeft te maken. Is toch een geruster gevoel he.
    Succes met de schoonmaak!

@ Claire24; Je woont in Den Haag zie ik, leuk! Heb ik ook een paar jaar gewoond voordat we hier naartoe verhuisden. En gewerkt ook, nou ja op Scheveningen dan. Vind het een heerlijke stad!
    Ps we hebben NOD op dezelfde dag! Spannend!

Weer een prachtige dag vandaag! [​IMG]
    Een vriendinnetje komt zo met hun kindje van bijna 5 maanden oud, gezellig dus.

10. fio

fio Actief lid

26 jan 2008
    204
    0
    0
    he hoe is het hier dames?
    Aan de klus of op de wachtbank?
    Ik ga even kijken hoever ik ben.
    doeii

11. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    pff is mijn ongi voorbij begin ik volgens mij buikgriep te krijgen! wat een ellende zeg...

12. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Nou dat is idd elende ja... Snel beter worden!

13. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    hy hallo

weten jullie soms dat als je geen eisprong gehad hebt dat je dan toch ongesteld wordt?

14. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey meiden,
    Weer een stralende dag heerlijk ook hier hangt het beddegoed buiten aaahhh wat zal ik lekker slapen vanacht hihihi.
    Hier is ook het wachten begonnen laat het maar gauw mei zijn!
    Ik ga mijn zoon weer naar school brengen de tijd vliegt vandaag...
    Liefs Chantal.

15. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Kartouche
    Lijkt me wel dat je dan toch gewoon ongi wordt... anders hoeven ze bij sommige vrouwen ook niet te controleren of er wel een eitje vrij komt, toch?

Sjansie28
    hier is het wachten ook begonnen...
    en het vreemde is... ik heb nu al wat pijnlijke borsten en een bh die niet lekker zit?!
    Vorige maand met die MK had ik dat ook gelijk en dacht toen.... dat kan nog helemaal niet...?! Toen bleek ik toch zwanger, jammer genoeg niet voor lang...

We wachten af...

xxmona

16. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Is eigenlijk ook wanneer je de pil slikt, word je wel ongesteld maar heb je geen eisprong

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey MEIsjes,

Vanmorgen heb ik mijn tempkaartje eens ff digitaal gemaakt en daaruit blijkt dat ik (waarschijnlijk) mijn ei al op 7 april heb gehad, waardoor mijn NOD gister was!

Het gaat mij ff allemaal te snel en durf nog echt niet te testen. Heb wel veel last van krampjes, steekjes en lucht :oops: , dus waarschijnlijk dat de :evil: :evil: :evil: nog gaan komen...

Hoop het niet, want we hebben onwijs geklust die periode... hihi.

18. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Mijn klus periode is ook weer van start gegaan!...ben benieuwd of mei me een nieuw wondertje kan geven! ;)

Wie nog in afwachting is voor de nod of ook nog bezig is met klussen suc6 :)

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    maar wat spannend!
    Mocht het deze maand niet lukken wil ik volgende maand ook gaan temperaturen..is gratis.en een kleine moeite..en wel handig en leuk om het bij te houden..ik ga nu namelijk uit van een zogenaamd gemiddelde maar je weet het nooit zeker natuurlijk..

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    man man man, wat een geklets zeg... Niet te geloven zelf ik houd het niet meer bij. Dat kan komen door de vergadering van net.

Ik heb mijn handen ff kapot getikt. Ik heb ff genotuleerd. Het is niet zo vervelend vergaderen, maar ik heb niet zo een grote concentratie vermogen ;)

Ik ben dus weer hard aan het werk en we moeten nu al nadenken over volgend jaar... Nee niet volgens schooljaar, maar 2009. Dan hoop ik toch echt een :baby: te hebben hoor. Nou ik heb nog wel ff ;)

Nou ik gaat ff tieners ophalen bij school bijbij

JedidjJah

Deel Deze Pagina