Nou idd! Ik was er eigenlijk niet mee bezig, want ik dacht dat mijn NOD 2 mei zou zijn (van de langste uitgegaan.. deed maar wat), maar ik heb m'n kaartje vanmorgen ff op het topic temperatuurkaartjes gezet, en die dames vertelde mij dat ik 'm dus al lang gehad had en dus al kan testen! Ik denk dat ik het nog maar ff afwacht (niet tot 2 mei hoor!) maar ik ga proberen tot na het weekend. Tempen is dus zeker een aanrader en idd heel leuk! Suc6!
Hoe kan jij jou bedwingen! Ik zou al aan het lopen zijn om die testen! Thats the spirit zeker? Groetjes
Nou, ik begreep net dat ik waarschijnlijk toch niet zwanger ben, omdat mijn temp niet hoog is gebleven... Misschien toch maar ff testen strax, dan hebben we weer rust en kunnen we wachten op de
Ik moet toch eens weten hoe dat systeem van het tempen werkt, waar moet ik wezen om dat te vinden? of kan iemand mij het principe even uitleggen? (ken de site van ff wel alleen ben slecht in het lezen van de engelse taal...)
ik wil ook graag mee met de hummer ik heb mijn nod op 17mei denk ik want mijn cyclus verschild nogal enkele dagen. Iedereen heel veel succes deze ronde en dat er maar veel zwanger mogen raken
aaaargh... we hebben vandaag heerlijk in het park in Amsterdam rond gehuppeld. Ik kom heerlijk ontspannen op kantoor en ik zag dat mijn hubbie had gebeld. Ik helemaal blij, want zo vroeg terug van zijn examen... dan moet dat vast goed zijn gegaan, maar nee hoor. Het was een heel ander examen dan vorige keren. Balen... Dit is al de vierde keer dat hij dit examen moet doen. Het is dat ik hier vanavond in Amsterdam een vergadering heb anders was ik gelijk naar huis gegaan. Ik ben pas om 11 uur thuis. Nou ik belde hem net nog ff, want ik moest wat dingen regelen. Gelukkig gaat het al wat beter, maar het is wel balen hoor. JedidJah
@tacha1987 : wat erg van je moeder. Ik hoop dat alles vlot verloopt. Mijn mama is zelf ernstig ziek (ongeneeslijk) en dan pas besef je ten volle hoe belangrijk mama's zijn. We hebben een supergoeie band en ze wil zo graag een kleinkindje... Ik ben er zeker van dat de operatie vlot zal verlopen Ze kunnen tegenwoordig al zoveel (werk zelf in medische sector) dus alles komt zeker en vast in orde! @maar29 : heb je al getest Ik zou al zo benieuwd zijn... We hebben dezelfde leeftijd; is dit voor jou ook het eerste ? @iedereen : veel succes met klussen/wachten/... Nog snel iets eten en dan maar bij men ventje gaan liggen (heeft net een operatie aan de voet gehad en ligt nu in de plaaster : handig om te klussen in de vruchtbare dagen)
@ ladybug: ik ben blijd voor je ... succes @ Vibeke & tacha1987: succes in deze moeilijk tijd @ Maar29: wat is dat nou... nu al mogen testen... mmm... we wachten het weer af. Ik merk wel wanneer we de eerste roze op de lijst hebben staan. Ik ben nu lkkr op mijn werk aan het eten... lang leven maaltijdsalades van de AH. Ik heb op het telefoontje van mijn hubbie een lekkere middag gehad vol buitenspeel lol. We hebben echt oud hollandse spelletjes gedaan... zoals spijkerpoepen en zaklopen. Dit doet me terug denken aan onze kinderfeestjes. Voordat iedereen naar de Mac ging en bioscoopjes ging pakken. JedidJah KLINGEL!
@ladybug! Super! Fijn dat je een verwijzing hebt gehad, hoop dat er snel meer duidelijkheid komt! Ik ga straks een avondje heerlijk zingen en zie wel even of ik vanavond nog online kom (meestal is hubby al naar bed als ik thuis kom en dan staat de comp. uit, heb dan nooit zin om m nog weer aan te doen, helemaal niet tijdens de klusdagen.... ) Fijne avond allemaal!
Ik kan het goed begrijpen hoor. Maar zou de stress echt de innesteling dwars kunnen zitten? Ik heb namelijk vandaag behoorlijk stress op mijn werk gehad. Soms heb ik dat veel, soms geen stress. Maar nu vraag ik mij af of die ene dag ook uit kan maken, weten jullie dat? Kan ik een eventuele innesteling tegenwerken doordat ik vandaag stress had? Ik hoop het toch niet, maar wat denken jullie? Ik drink wel al minder koffie. Groetjes Toetje
Haha, hier hetzelfde. Vooral mijn vriend zijn moeder blijft zeuren, ze gaat ook erg ver, een zwanger familielid zeggen dat ze mij maar eens aan moet gaan steken omdat ze langzamerhand wel eens oma wil worden. En dan met de kerst kregen we babykleertjes en sokjes als cadeau, grrr. Ik heb ze wel bewaard Verder krijg ik op mijn werk bij het minst of geringste de vraag of ik zwanger ben: wanneer ik er moe uitzie, wanneer ik vergeetachtig ben, ben een keer misselijk geweest, allemaal redenen om maar eens te peilen of je misschien zwanger bent. Inderdaad zoals je al zei: waar bemoeien ze zich mee. Maar ja, nog even en dan zijn we daarvan af want dan kun je gewoon rechtuit zeggen dat je zwanger bent, hoop ik tenminste Groetjes Toetje
Amai! Zou ik echt wil niet moeten weten, babykleertjes krijgen! En dan nog voor je zwanger bent! Moest het mijn moeder zijn, geef ik ze terug. Nu ja, moeders... ze staan allemaal te springen naar een kleinkind. Toen ik zwanger was van mijn zoontje... Werd er zot van. De bevalling was ingeleid en die duurde 20uur. Mijn moeder is de ganse tijd in het ziekenhuis gebleven. Groetjes
Ja, wij willen dus ook niks zeggen tot de eerste 12 weken om zijn, maar mijn vriends moeder is dus al 2 jaar daarover bezig, dus lang voordat wij er zelf aan toe waren. Ik begin het een beetje beu te worden nu en heb met mijn vriend afgesproken dat als het nog lang gaat duren met zwanger worden dat we het haar toch vertellen in de hoop dat ze er niet over blijft doorzagen want ik kan mij voorstellen dat het als je al lang aan het proberen bent het inderdaad op een gegeven moment pijn doet. Maar we hopen natuurlijk dat we gewoon zwanger worden he Groetjes Toetje