NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik hoop het wel voor je... Wij wachten overigens ook de 12 weken af

2. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Hahaha, dat gebemoei komt me erg bekend voor. Wij krijgen ook regelmatig de vraag of we al bezig zijn.... vooral door schoonmama.

Nu kan ik moeilijk liegen dus valt me zwaar om te zeggen..........Neeeehhhh, nog helemaal niet mee bezig. Volgens mij kleur ik dan rood tot achter mijn oren! :)

Ze heeft volgens mij nog niets door.....

Ben nog steeds in de weer met ovu testen. Ze blijven maar richting positief hangen, maar echt positief wil ie nog niet worden. We zijn in ieder geval al druk aan het oefenen voor het moment supreme. :) Verleden keer had ik ook pas dag 16 een positieve ovu test in handen, dus heb nog 3 dagen de tijd. *grom* Ik ben ook zóó ongeduldig. Dat zwanger willen worden is wel een ultieme geduld test! hahaha

3. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Dank je Jedidjah en Nettie!

Ik ben er ook wel heel blij mee. Ik had niet verwacht er al eentje te krijgen maar gezien mijn leeftijd vonden ze het toch wel ok om me door te sturen.

4. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @female; ja woon in den haag :D ik moest helaas naar amsterdam verhuizen voor mijn werk, en dit jaar ben ik weer lekker terugverhuisd! tja je bent hagenees of nie he :p heeeerlijk scheveningen! waar heb jij in den haag gewoond? ik kon er nie helemaal uitkomen waar je nu woont haha maar ver uit de buurt?

owww leuk zelfde NOD! :D
    ik ga zoooo hard voor ons duimen!
    *en natuurlijk voor de rest ;)

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Mijn vriend wil ook pas met 12 weken vertellen dat we zwanger zijn. Ik heb hem al gezegd dat ik dat volgens mij niet kan. Ik zou dan zo gelukkig zijn dat ik het van de daken wil schreeuwen.

Toen we besloten hadden om voor een kindje te gaan wilde hij het ook niemand vertellen. Ik heb het tegen mijn moeder en een goede vriendin verteld (wel in overeenstemming met hem hoor). Hij voelt die drang om mensen wat te vertellen totaal niet.

Wat dat betreft ben ik ook zo blij met dit forum. Kan het de hele dag over kwaaltjes, gedachten en kinderen hebben. Mijn vriend kan zich ook niet voorstellen dat ik me daar zo mee bezig kan houden.

Zij motto: we zien het vanzelf wel. pffffffffff, zou willen dat ik dat wat meer had.

6. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    ik heb zelf met mijn vorige zwangerschap gemerkt, dat het toch heeeeel moeilijk is om die 12 wkn vol te houden om niets te zeggen, zeker tegenover goede vrienden en ouders. maar vage kennissen heb ik overgeslagen, alleen mensen die ik vertrouw (dus ook als t misgaat en hun steun nodig heb) die vertel ik het

7. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    haha, ik ken het! Mijn vriend is ook zo gemakkelijk, hij zegt dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan he.

8. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hee MEIden,

Wat wordt er hier weer gezelig veel afgekletst.
    Hier lekker rust vanavond, mannetje is sporten (darten in de kroeg.....) en het kleine mannetje was helemaal op van het buitenspelen de hele dag dus die lag ook al lekker op tijd in bed. Is ook wel lekker!
    De klusdagen komen er weer bijna aan, hopen dat er nu een goede zwemmer bij zit..... ;)

Iedereen veel succes en we gaan voor veel roze deze maand!

Wij hebben het trouwens bij de eerste met dik 10 weken verteld, we vonden het risico toch wel groot dat het eventueel toch mis zou kunnen gaan. ALs het nu weer lukt willen we ook weer ongeveer 10-12 weken wachten.

Groetjes,

Angela

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey MEIden,

Ik heb nog niet getest, maar denk ook niet dat ik zwanger ben, omdat mijn temp weer gezakt is daarna.

Kijk morgenochtend of ie weer omhoog is en dan gooi ik er een test tegenaan, maar ik denk het niet.

Vanmiddag was ik zooo happy en dacht dat het misschien echt zo kon zijn.
    Heb me misschien een beetje dol laten maken door sommige mensen, maar een ander zegt dus weer precies het tegenovergestelde!

Heb echt een ENORME dip!

10. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    @ Maar: echt rot voor je meid! :cry:

11. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Kop op MAAR! Ook jij komt vanzelf aan de beurt!
    Ik hoop voor je dat dat snel is!

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Maar29: dat is jammer meid...

wij wachten echt want na die MK was het wel moeilijk om het aan de mensen te vertellen. Dus daarom...

JedidJah

13. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    sterkte Maar29!
    laat de moet nie zakken!

14. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Bedankt lieve meiden voor de steun! dat doet echt goed! Het doet idd heel raar om te beseffen dat je mama ook maar een mens is en dus niet altijd even sterk :( maar ik heb er goede moed in dat ze dit kan doorstaan en dat ze daarna veel beter zal worden!

Hier gaat alles zn gangetje, dacht vandaag weeral een paar keer vruchtbaar slijm te hebben gespot :s ik snap er niets meer van, maar ben het even allemaal beu! Ben ook vrij chaggie vandaag dus misschien is dit pms (heb ik altijd) en dan komen de duivels er wel aan! We'll see!

ik kruip lekker voor de buis samen met mn mama :) Morgenvroeg vertrekt ze naar het ziekenhuis dus nog even een avondje met de familie doorbrengen!

15. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    :oops: Effe erg melig maar we hebben vandaag weer eens geoefend met klussen ;)
    Was al weer veeeeeel te lang geleden (6 maart) omdat het dus niet mocht omdat ik vloeide, miskramen etc etc. Dankzij de curretage van vrijdag was het vloeien gestopt dus JIEHAAAAAAA
    Ben zo blij en voel me eindelijk weer normaal :)

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Zo meiden,

Heb een uur, :confused: :confused: :confused:, moeten bijlezen. Had zondag tennis en toen 2 heeel drukke werkdagen, dus kon niet bijlezen. Wat een kletskouzen zeg!

@ klingel: nee, heb dik verloren, maar wel lekker de hele dag buiten! Had een bruin verbrand gezicht....

@ kartouche: ik ben net deze maand begonnen met de persona. Heb al 1x een teststaafje gebruikt... Hopen dat het wat oplevert aan info.

@ bramtim: goed zo!

liefs noppie

17. Nellie1

Nellie1 Lid

5 jan 2008
    10
    0
    0
    oke dames,
    doe dan toch maar mee, begint te kriebelen.

18. Female

Female Niet meer actief

Jeetje mina het gaat hier zo snel zeg!
    Hoe kan ik nu goed blijven reageren?! Hihi

@ Ladybug; Lees hier nog niet zo lang mee, dus weet je verhaal niet, maar wel heel fijn dus dat je een verwijsbrief hebt voor de gyn?!

@ Claire; Ik ben geen hagenees (kom van de veluwe :D ) Maar vond het echt een leuke stad, mis het best nog wel eens. Heb eerst een poosje op scheveningen gewoond (werkte in het Kurhaus, lekker dichtbij) en daarna naar de Laan van Nieuw Oost Indie. Nu wonen we in Belgie, Maaseik. ;)
    Lekker dat je terug kon, ik heb dan wel niet in Amsterdam gewoond maar den haag lijkt me leuker, veel leuker zelfs. Waar woon jij in den haag?
    Jaaa spannend he, samen nod! Duim ook voor jou & iedereen!

@ Miranke; nee een man beleeft het meestal heel anders he. Is ook wel logisch natuurlijk... Lang leve ZP! ;)

@ Toetje; Haha je hoeft je niet te schamen hoor. Zou bijna jaloers op je worden, bij mijn man hoef ik toch echt geen 6 x per week aan te kloppen hoor! Vast het leeftijdsverschil, hij wordt te oud (35) :) :)

@ Maar29; VEEL sterkte vanaf hier! Succes met testen morgen! En vanaaf maar lekker met een mok thee onder een dekentje op de bank + boek/ tv, beetje voor jezelf zorgen ;)

@ Bramtim; Fijn dat het weer 'mag', is vast niet fijn als je zo lang niet mag vrijen.

Vriendinnetje en ik zijn de stad even in geweest, grappig hoor, 2 van die kleintjes op de achterbank. Half uur bezig met in- en uitladen steeds maar mag de pret niet drukken. Verder geven we allebei BV dus dat was erg charming, 2 borstvoedende moeders tegenover elkaar aan tafel in het café :) .
    Leuke kleertjes gekocht voor Kynan bij H&M ook!
    (En een heeeeel klein mini-rompertje maat 44 voor brusje alvast, kon het niet laten, zooo schattig! :oops: )

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe er niet meer zo geheimzinnig over, mijn beste vriendinnen weten het, een daarvan is mijn aanstaande schoonzus en die heeft mijn cyclus ook in haar hoofd zitten, hahahahha.....en ik moet zeggen dat dat in ronde 6 erg prettig is, ze vraagt er naar of soms krijg ik per sms: volgens mij is het spannend nu bij jullie.....en dat voelt super goed!

20. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    hoi meiden

nou bij ons weten ze ook wel dat we bezig zijn en dat we in het ziekenhuis lopen... is wel fijn hoor kan je er tenminste over praten...
    vorige keer dat we zwanger waren hebben we het zeer snel verteld omdat ik hartsikke ziek was..... :(

Deel Deze Pagina