hi... Ik wil ook mee om de hummer.... Ik was een van de gelukkige van de NOD maart lijst..... maar van de week begonnen met bloeden... en testte nu NIET ZWANGER.. dus miskraam gehad... weet dus niet of ik een normale cyclus heb nu... Heb 32 dagen vanaf begin bloeding gerekend, dus zet mij maar op 2 mei...! Wil het ook wel zelf proberen, maar wordt het een zooitje denk ik.... Veel succes dames, xxmona
Jeetje wat naar voor je zeg Ramona! Hoever was je inmiddels? Ik wens je veel sterkte en veel goede moed voor de volgende ronde. Hier zijn de nog in volle gang, flink veel buikpijn en rugpijn deze keer...maar nog een paar dagen denk ik en dan kunnen we weer aan de slag!
lichtje... Was niet ver... 4 weken en 5 dagen ... wist nog maar net dat ik zwanger was... maar komt rauw op je dak als je 's weekends blij bent met een test waarop duidelijk ZWANGER staat en gisteren met een test waarop NIET ZWANGER staat.... Als ik nog niet getest had, dan had ik waarschijnlijk gedacht dat ik laat ongi geworden was..... Ben er wel onzeker door geworden en misschien dat ik beter kan wachten tot ik langer overtijd ben met testen..... maarja.. dat lukt me nooit, want tegen de NOD dag begint het toch te kriebelen..... xxmona
@Ramona: wat erg zeg, hoop dat je je snel beter voelt. HIer ook erg veel last van de menstruatie deze keer. Moe, buikpijn en nergens zin in. Nog maar een paar daagjes en dan kunnen we weer aan de slag voor een roze naam in de lijst! Moontje
Ja Ramona, kan me voorstellen dat het heel erg rauw op je dak valt! Eerst ben je helemaal in de wolken omdat het dan zover is en opeens spat die droom uiteen. Bah, niet leuk! We gaan er met z'n allen weer voor deze ronde!
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987,Jent,Xanado83,Maria79,Lichtje 02: Marieke11,Nessy,beverly,Ramona0309 03: Ellen1983,pregnantlady,Saloua 04: Ilona85 05: Jes1,Moontje 06: Mouse,Vibeke 07: 08: Kartouche 09: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 18 passagiers voor de roze Limo!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Vibeke,ramona jullie staan erbij
Hoi dames, ik ben ook uit de aprilbus getrapt, en wil nu graag met de roze hummer mee.... Op naar ronde 8, mijn cyclus is wel regelmatig, dus das een goed teken... Mag ik op 6 mei? Bedankt! Iedereen weer veel succes!
Knock Knock...mag ik mee in de Hummer voor 3 mei? Helaas helaas. Gisteravond had ik dan toch echt bloed, maar wel met een onwijze prop erin. Vandaag weer, veel bloedprop-achtige klonters erin. Iemand enig idee wat dat is? Nu ga ik tempen, omdat ik ook vaak in de tweede week even bloed en de HA inzicht wil in de cyclus. Als troost heb ik nu Etos Zwanger Worden gekocht net, dus ik heb inmiddels weer frisse moed!
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987,Jent,Xanado83,Maria79,Lichtje 02: Marieke11,Nessy,beverly,Ramona0309 03: Ellen1983,pregnantlady,Saloua,Kim78 04: Ilona85 05: Jes1,Moontje 06: Mouse,Vibeke,Nikkijane 07: 08: Kartouche 09: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 20 passagiers voor de roze Limo!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Kim78 en nikkijane jullie staan erbij
Heee Kim78! Komen we elkaar weer tegen. Die bloedproppen..., geen idee joh, niet gewoon weefsel dat wordt afgestotoen? Was je erg overtijd of niet? Nou gaan we weer samenop, succes!
@ Danjo: ik maakt me er ook nooit zo druk om, maar omdat ik ook iedere maand in de tweede week een 2daagse bloeding heb, sta ik sinds kort op scherp. De HA heeft me ook gezegd nu een tempkaartje bij te houden om te kijken of ik ei heb. Wat ik wil zeggen is; we denken vaak dat iets normaal is als we het hebben, maar dat hoeft het niet te zijn. Al ben ik wel heel blij te zien dat anderen het ook hebben.
Ik kom me ook hier melden, ik mag niet mee in het april busje... Mijn nieuwe NOD is op 4 mei, zou iemand mij willen toevoegen? Dank! Enne deze maand alleen maar roze is een mooi steven toch!
Ik zou bijna zorgen ervoor dat ik niet zwanger word in april zodat ik meekan met deze hummer.. veel cooler 8)
Hoi van een NOD in Maart nu naar een NOD in Mei, blijkbaar toch een langere cyclus dan gedacht....Kan ik mee in de bus?
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987,Jent,Xanado83,Maria79,Lichtje 02: Marieke11,Nessy,beverly,Ramona0309 03: Ellen1983,pregnantlady,Saloua,Kim78 04: Ilona85,Lautje1979 05: Jes1,Moontje 06: Mouse,Vibeke,Nikkijane 07: 08: Kartouche 09: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 21 passagiers voor de roze Limo!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Lautje1979 je staat erbij meid @ Equal zou je je nod willen doorgeven zodat ik of iemand anders er bij kan zetten
Hallo allemaal Coole hummerlimo! en mooi roze! Vandaag zijn de gearriveerd... volgende nod 8 mei... grtjes Angeliekje
Hallo allemaal, Vandaag zijn die *** langsgekomen! Mag ik er nog bij! Ziet er mij een keitoffe hummer uit! Ik zal maar een cyclus van 27 - dagen aanhouden (?) Dan kom ik uit op 2 mei. Groetjes