Jemig! Wat kletsen jullie weer veel zeg! Ik ben nu ook weer even van de partij. Mannetje is weer thuis, maar die was gister gebroken toen hij thuiskwam, dus niet meer geklust... Hij zei: 'we moeten nog even he?' en toen vielen zijn ogen dicht.... Hahah... Dus het is er niet meer van gekomen. We 'klussen' lekker als we daar zin in hebben... Ging er al vanuit dat het deze ronde niks ging worden. Meiden... veel plezier vandaag (en succes voor degene waarvan de mama werd geopereerd , ben even je naam kwijt... Sterkte!) Ik ga Lekker douchen en straks de plantjes buiten even blij maken met een plens water! Fijne dag vandaag!
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & verhip & Maar29 & Nata 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 & Pearl29 25: 26: 27:Sucre 28: 29: 30: 31: 87 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Minimuis, Dinkie1982 & Didi1988, jullie staan erbij! Ik heb toch een suffe kantoordag vandaag, dus dacht, laat ik die lijst nog maar eens een keer proberen bij te werken
He ladies! Hier nog steeds dik aan de ongi... pf. Ik vind hem wel heftig hoor, deze maand. Dit is ook de langste cyclus die ik ooit gehad heb, dus het zal daar wel aan liggen. Ik zal blij zijn als het over is, alhoewel ik nu ook geniet van een grote gevulde trommel met M&M's en Maltezers op mijn bureau, ha! En een glaasje wijn bij het eten, heel vervelend Over kindjes bij anderen laten, ik vond het ook even lastig in het begin, vooral de peuterspeelzaal. Maar toen ik de tweede keer zag hoe graag hij er naar toe wilde, en hoe snel zijn ontwikkeling opeens ging, werd het voor mij ook iets makkelijker. Nu geniet ik ook echt even van die momenten voor mezelf, al zat ik me in het begin na een half uur al te vervelen, haha! Maar nu is het wel lekker, en als ie terug komt heb ik altijd een extra lekkere lunch voor ons tweetjes en da's dubbel genieten. Female, sterkte met het loslaat moment iig! Ik ga nog even fijn mijn voorzien in mijn maandelijkse chocolade behoeftes =P~
heb je al een account bij FF aangemaakt? 1. je vult elke dag je temperatuur in. 2. bij Cervical Fluid: vul je in wat voor slijm je hebt/voelt. je kunt kiezen uit: -geen -droog -plakkerig -als creme -waterig -als eiwit (kun je draadjes van trekken tussen je vingers en is helder) Bij Menses/Spotting: kun je invullen of je nog bloed verliest en of dit licht,gemiddeld of veel is Gebruik je een ovu test dan kun je in het hokje OPK een - of een + zetten als je de test gebruikt hebt. Bij Cervix gaat het over de baarmoedermond Position: staat hij hoog, midden of laag Texture: hij voelt het aan: hard, medium of zacht Opening: Dicht, medium of open That's it! Suc6 en laat ff weten hoe het gaat...
Hallo ik sluit me hier bij aan. Wie wil m in de hummer zetten ben gister ongi geworden. Groetjes cien
welkom Cien, jammer dat je er weer bij bent... Maar je bent WELKOM... Mijn buik spoort niet... Ik heb een vaag gevoel in mijn onderbuik... Gisteren de hele tijd het gevoel dat ik ongi moest worden en nu alsof iemand me een trap in mijn onderbuik heeft gegeven... Tsja het is maar wat je leuk vind... of niet... JedidJah Koffie = lkkr
Hoi allemaal, Mag ik ook op de lijst voor de hummer? Gaaf voertuig deze keer. Ik ben er een tijdje tussenuit geweest omdat mijn jongste dochter erg ziek is en we veel onderzoeken moesten doen. Nu zitten we weer in een iets rustigere periode en dus willen we nu toch maar weer voor een derde gaan. Deze keer al 2x geklust in de goede periode, dus wie weet... Groetjes, Els
@ Maar: Bedankt voor je uitleg. Denk dat ik het maar eens ga proberen, deze ronde proefdraaien en dan de volgende ronde (alhoewel ik natuurlijk hoop dat dat niet nodig is ) voor het echie! Ben erg benieuwd of er zo iets meer duidelijk word.
@ Jedidjah, Nettie, Spekkie; lief van jullie, bedankt zeg! Dat stelt me wel wat gerust. Nettie; ik denk ook dat het fijn is voor zowel Kynan als mijzelf, maar de eerste keer is echt erg, moet er gewoon doorheen... Laat het vanavond wel weten, hoe het ging. @ didi1988, Cien en Pearl of light; WELKOM!
Hoi meiden! wat een geklets he, gezellig! Hier is het rustig, heb nergens last van, aleen mijn (.) (.) beginnen weer gevoeliger teworden, maar at is altijd voor mijn NOD. Vanmorgen naar spinning geweest, om 9.00 al...ppffff...dat doe ik niet nog een keer, ik was namelijk kotsmisselijk! Nou hoop ik natuurlijk dat het door een zw.schap komt, maar denk eerlijk gezegd dat het gewoon te vroeg in de ochtend te fanatiek gesport heb. Het blijft afwachten he. Nog een goeie week. Heel veel succes allemaal! Groetjes!
Ben erg benieuwd hoe het gaat vanmiddag, leuk als je het even laat weten, sterkte ermee iig, het is idd de eerste keer het moeilijkst! Zet m op! Digi-knuf van mij! Hier een start gemaakt op de FFsite, wel ernstig lastig engels lezen; praten en verstaan lukt me aardig maar lezen is echt veel lastiger, maar het zal me wel gaan lukken denk ik, ik heb altijd jullie nog om vragen te stellen.... Wel even een dompertje net want ik ben al drie dagen aan de ovutesten, gister en eergister een hele lichte streep, vandaag helemaal niets.... :thumbdown: Hopen dat dat nog gaat veranderen.
Direct dan maar een vraagje, als er een kruisje staat bij BD, wat zegt dat dan? en er staat bij CM een S (of een 9) met een sterretje....wat betekend dat? Voel me een beetje onhandig zo....
Hoi Mei-meisjes, Kom me even melden vandaag. Pfff, net terug van de kruidendokter. Die wil allemaal ingewikkelde therapieen bij mij gaan doen ivm energiegebrek/somberheid. Zegt ie doodleuk: dan is het beter als je de komende 4 maanden maar niet probeert zwanger te worden . Daar ga ik dus NIET aan beginnen. Ook vaag: uit een allergieonderzoek bleek dat ik NIET allergisch ben voor gluten, maar nu raadt ie me toch aan minder gluten te eten. dat zit dus OVERAL in.... Hmmm, ik laat het eventjes bezinken allemaal. Hij is een alternatief arts en ik heb vage klachten. Ik snap wel dat ie niet in 1x een wondermiddel heeft, maar dit is wel erg ingewikkeld allemaal. iemand ervaring met alternatieve artsen? Punt is dat ik in de reguliere artselarij ook niet echt verder kom.... @ Nettie: sorry kan je niet helpen, ben zelf (nog) niet bezig met dat temperaturen. @ Tacha: hoe is het bij je moeder gegaan? liefs noppie
Heb het al gevonden....ben echt te snel met vragen stellen, zal eerst maar eens mezelf wegwijs maken op FFsite voor ik meer vragen ga stellen... @Noppie: toch bedankt dat je antwoord geeft al heb je geen antwoord... if you know what I mean....
hoi meiden ik kom me hier melden ben helaas vanmorgen ongi geworden mijn nieuwe nod dag is 24 mei wil iemand mij er bij zetten al vast mijn dank
ik heb geen ervaring met alternatieve artsen, maar ik weet wel dan ondanks geen allergie voor gluten het wel effect heeft op je lichaam... Zo schijnt minder gluten voor kinderen met autisme ook goed te werken. Probeer het eens en kijk aan hoe je je voelt. Ik vind het vervelend dat je nog steeds niet helemaal happy bent. Over niet kinderen krijgen... Mijn dok vond het juist heel goed om daar mee bezig te zijn, want het kan net ff die boost geven... Succes Ik bid voor je JedidJah
hoi hoi! hier nog steeds niks mijn ovu testen blijven licht pos maar das ook al geen vruchtbaar slijm meer sinds dit weekend, hebben dan ook goed geklust. maar voor de rest "voel" ik echt niks, is da normaal?
Hi JedidJah, Dank voor je snelle reactie. Ja, ik vind het ook lastig hoor. Mijn psych vond het juist wel goed dat ik aan kinderen zou beginnen. Ik word gewoon een beetje moe van al die tegenstrijdige adviezen.... Maar goed, ik ga mijn eigen plan trekken, dat sowieso... liefs noppie
Het is idd ook erg lastig, maar jij bent de baas en weet wat je aan kan en niet. Ik denk dat je het zelf moet inzien wat goed is en wat niet... de rest kan alleen maar adviezen geven. JedidJah