Noppie, het klinkt als een hele kluif waar je mee bezig bent nu... sterkte daarmee! Ik heb wel wat ervaringen met alternatieve geneeswijzen etc, en ik vind het persoonlijk echt heel sterk per arts verschillen. En soms is het ook nog eens belangrijk te weten vanuit welke filosofie/overtuiging ze werken... lekker verwarrend vind ik het hoor! Maar gluten vermijden lijkt me wel echt ontieglijk moeilijk.
alle snottebellen nog aan toe. Ik ging net naar de wc en ik voelde wat lopen... Nee het was geen plasje, maar net een snottebel... Echt heel erg... volgens mij heb ik heel binnenkort mijn sprong... Nu mijn temp nog... Ik denk wel dat hij heel snel ophoog gaat schieten... Vanavond nog ff klussen Ik heb nog nooit zo duidelijk snot van ondere gezien ... het zou erg fijn zijn (in verband met de tentklussen) en dat zou mijn buik dilema verklaren... Man ik voel echt heel duidelijke kramp in mijn buik, maar niet zoals darmproblemen of ongi. Net of ik me heel hard heb gestoten in mijn buik... Zou het een jump zijn? JedidJah
Als ik naar je banner kijk zou het wel erg vroeg zijn...maar naar je klachten te oordelen zou het wel eens zou kunnen zijn, ovutestje misschien handig?
mijn banner klopt nooit, want ik heb nu gemerkt dat mijn ei snel komt en het heel lang duurt tot ik ongi word. Ik heb het gecheckt en mijn moeder heeft dit ook. Ook de gyn denkt dit... daarom klopt hij nooit, maar daar trek ik mij nixs van aan... Als het deze maand geen roze wordt dan ga ik voor de ovutesten. overigens ben ik vet dissy. ff maar wat eten JedidJah
hi jedid! klinkt goed, je symptomi's, ookal voel je je niet helemaal lekker nu! gratis tip: doe een ovu-testje, net wat nettie ook zegt. en gewoon lekker klussen! misschien is tentklussen dan wel niet noodzakelijk ! @ noppie: nou moe, wat een advies van je dok. hij zal het wel goed en verstandig bedoelen, maar ik zou gewoon je eigen hart (gevoel) volgen.. heel veel succes! doe rustig aan! @ iedereen: ZWANGER WORDEN EN RAP EEN BEETJE!!! @ mezelf: ik peer m naar mij werk. nog 2 dagen en dan gaak de piste op 8) veel liefs, klingel.
Hey meiden. Hier aan de ovutesten. Tot nog toe geen positieve test gehad. Maar het vruchtbare slijm is nu wel echt aanwezig. Ik vermoed dat ik vandaag of morgen wel een positieve test zal hebben. We zijn volop aan de SMEP. Verder alles ok met iedereen?
de piste op? wat ga je doen skiën? Ja ik weet het met ovu testjes, maar ik vind het erg duur en ik ben blut en mijn pin is dood JedidJah
@ JedidJah, ovutesten duur. Vind het wel mee vallen ligt er ook aan waar je ze haalt? @ Stoetel, ik duim voor een posi ovutest en een bevrucht eitje natuurlijk
@ jedid: ja skien op de gletsjer en zonnen in het dal. boekjes lezen en vooral onwijs relaxen want veel te hard gewerkt. op internet heb je onder de 10 euro (matcare) al wel testjes. ik vind het een verademing te weten wanneer ei precies is! maar ja als je pin dood is (geconcoleerd) dan moet je maar even goed op je eigen lichaam letten! succes! zo en nu *zoefff* werken liefs voor iedereen vanuit de zon hier! 8)
waar woon je dan enzo? ik heb hier geen gletsjer in de buurt hoor... IK WIL OOK bedankt voor het condoleren het doet mij erg goed. Ja ik zal goed op mijn lichaam letten. Bedankt voor de tip JedidJah
ik ga naar de gletsjer TOEOE want hier is geen berg te bekennen (behalve een berg was die ik al beloofd heb dat ie morgen gedaan wordt) jij weet volgens mij heel goed hoe je op je lichaam moet letten misschien heb je wel geen ovutesten nodig! ik, als controlfreak en beginneling inzake BEEB, word er net iets rustiger door (het gillen van IIIIIIIIIWWWWWWWW IK HEB EEN SMILEY! door het hele huis niet meegeteld ) noudoei! hier, een schaal met monchoutaart met frmbozen en een megapot chill-tea! klingel.
oooh ik snap hem ik moet wel de berichten goed lezen... whahaha ik wil ook mee... we hebben dit jaar en vorig jaar overgeslagen... @ stoetel: het gaat errug goed JedidJah
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & verhip & Maar29 & Nata 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 25: 26: 27:Sucre 28: 29: 30: 31: 98 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Daantje 25 je staat erbij. Succes deze ronde. Cien en pearl of light; geven jullie uw nod dag eventjes door, dan kunnen we je er ook bij plaatsen? Groetjes
Wat een heerlijk weertje zeg! Kan al goed bruin worden in deze zon...tenminste als je aanleg hebt om snel bruin te worden.....zo'n gelukkig iemand ben ik dus net niet helaas.....gauw weer de zon in dan maar met een lekker boek!
Hetl ukt mij niet goed om mezelf op die lijst te zetten zonder dat ik het plaatje verwijder. Kan iemand mij s.v.p. toevoegen op 25 mei? Alvast bedankt!
@ Spekkie: heb je een persoonlijk berichtje gestuurd, heb je dat ontdekt? We hebben trouwens onze volgende NOD op dezelfde dag, spannend! liefs noppie
Weet iemand toevallig hoe dat zit met het sturen van die persoonlijke berichtjes? Ik typte er vanmiddag 1 aan Spekkie, maar die blijft nu zitten in het mapje 'wachtrij' en staat niet in het mapje 'verzonden'. Volgens mij doe ik iets niet goed, maar ik snap niet wat.... groetjes noppie
hoi hoi, je hebt het wel goed gedaan hoor. Hij geeft dat aan als de ander hem nog niet heeft gelezen. JedidJah