Hoi dames, Wat wordt er weer veel gekletst Mijn menstruatie was maandag begonnen en nu al weer over haha. We kunnen weer beginnen met klussen.
Hi JedidJah, Oh, ik hoopte al dat jij online was, want ik dacht: Jedidjah zal het wel weten ! Dank voor je antwoord. liefs noppie
Ben heel snel moe, weinig energie en snel hoofdpijn. Daardoor kan ik niet altijd alles doen wat ik zou willen en dan word ik depri, vandaar. liefs noppie
Hoi hoi, Zojuist een positieve ovulatietest! joepie, wat ben ik daar blij om...nu goed aan de bak om te klussen, kan niet wachten totdat hij thuis komt! Zou iemand mij daarom willen verplaatsen naar 8 mei? Jullie ook allemaal veel succes met klussen!
Jedid......... ik ben vergeten het knipsel vandaag te posten. Lag klaar op tafel om te verzenden, maar gewoon glad vergeten......schaam me diep!
hey noppie, ik heb dat dus de laatste dagen ook en ik snap niet waar het vandaan kan komen. zou het met een eisprong kunnen te maken hebben? wat wik het bij jou zeggen?
Hoi Noppie, Ik heb zelf goede ervaringen met accupuntuur. Voor zelfde soort klachten, dus wie weet is dat een idee? groetjes
Hallo dames, alles goed hier. Met mij wel.. ik heb mezelf beloofd me niet meer zo bezig te houden met het zwanger worden. Maar toch trekt dit forum me weer zeker omdat ik in mn vruchtbare periode zit. Afgelopen maandag en vandaag heb ik wat roze gespot bij het afvegen. Nooit eerder last van gehad zo midden in mn cyclus. Heeft iemand dit weleens meegemaakt?
Jahaaaaaaaaaaaaa! Een positieve ovulatie test! Helemaal blij (ja Klingel, ik gil ook het hele huis bij elkaar als ik een positieve test in handen heb) Net blij naar mijn mannetje gelopen om hem het heugelijke feit te vertellen.........hij was er wat minder blij mee. Hij had zich voorgenomen om vanavond lekker vroeg onder de wol te gaan (en te slapen). Gelukkig wil hij zijn moeheid aan de kant zetten en er toch werk van maken. Wat een schat is het toch!
Blegh, ze zijn hier de weides aan het bemesten. Bah, wat stinkt dat zeg. Hoop niet dat dat mijn 'baby-maak stemming' weghaalt.
Heb je ooit geprobeerd van die klachten af te komen door je voeding aan te passen? Ik had er ook last van en het is bij mij nu alweer en stuk beter.
@ miranke: schandaaaaalig... ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook was vergeten. @ noppie: ik weet het ik ben goed oke het begint hier te stinken Nou hier gaat het goed... Ik heb last van mijn buik... Nou ja we merken het wel... We gaan gewoon om de dag of meer klussen. JedidJah
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & verhip & Maar29 & Nata 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 25: Anouk 26: 27: Sucre 28: 29: 30: 31: 99 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Anouk: je staat er bij. Succes
Ben ik nog steeds de enige met een NOD op 10 mei? Ik voel me zo alleen... (o wat een zelf meedelij). Joehoe, wie komt mij gezelschap houden?
Ja, gekregen! Ik ga je straks even antwoorden En ik zag het, dat onze NOD's op dezelfde dag vallen, zeker spannend! Heel veel succes deze ronde! Yay voor de dames die hun (m)ei gevonden hebben! Ik ga het deze maand ook proberen met ovu-testen, eens zien of er wat te bespreuren valt.
Hee meiden, Wat een gezellige boel hier! Ik zit nu lekker op de bank onderuit gezakt met de computer op schoot en was wel effe bezig met bijlezen. Ik zit de hele tijd op te letten of ik iets voel, maar daar is het natuurlijk veel te vroeg voor, domme ik Maar het duurt ook zo lang he, en aangezien ik ook al vaker een cyclus van 35 dagen heb gehad wilde ik pas een week later dan mijn NOD testen, maar volgens mij ga ik dat nooit redden. Tja, nu maar wachten he, ooohhh ik ben zo ongeduldig! Ook wel een beetje omdat we deze maand extra ons best hebben gedaan, dan heb ik echt het gevoel van: nu MOET het toch gelukt zijn. Maar dat is misschien weer een hoop valse hoop, ach we zullen moeten afwachten Aan alle medewachters: veel succes! Aan alle (bijna) klussers: zet 'm op! Groetjes Toetje
Toetje, dat wachten vind ik ook zo vreselijk. Ik neem me elke keer voor om het een beetje los te laten na de klusdagen, maar jemig, dat is zo moeilijk! Ik vind het soms echt veel te spannend, maar goed, ook geen flauw idee hoe ik het los kan laten, haha! Ik kan nu nog even 'genieten' van de rust die mijn ongi me brengt, met een lekker glaasje wijn en veel chocola. Maar die wachtperiode mag van mij vooruitgespoeld worden hoor
grommmmm Ik kan pas 26 mei terecht bij gyn. ze hadden niet eerder plek zeiden ze. Probleem is dat we 22 mei een paar weken op vakantie gaan en als ik moet wachten tot na vakantie zijn we gewoon bijna 2 maand verder Het kon alleen sneller als de huisarts naar hun zou bellen. Nou die ga ik morgen mooi even bellen om te kijken of ze wat voor me willen doen! zow dat waren mijn klaagminuutje weer ff *lucht altijd op om ff te grommen