Hi Kartouche, Ik wou dat het zo was hihihi, bij mij zijn de problemen helaas wat structureler van aard: heb er al 3 jaar last van en heeft niets met ei-sprong te maken... @ Tischa: ik heb wel een keer 2 maanden geen suiker gegeten, maar dat maakte niks uit. Wat deed jij dan anders met je eten? @ lautje: ik heb ook acupunctuur geprobeerd, merkte ik helaas niks van... @ Verhip; welcom back babe! Enne: klus ze vanavond . Ik ga zo weer verder Peking-express kijken. liefs noppie
Merelrosie: Wil je mij verplaatsen van 2 mei naar 8 mei? Ik heb vandaag een vette posi ovutest gehad, dus mijn NOD is pas 14 dagen later, 8 mei dus.. Thanks
Hi ladybug, Je moet gewoon even verschillende ziekenhuizen in je omgeving afbellen. Dat heb ik ook ooit jaren geleden eens gedaan toen ik naar de gyn moest. dat kan echt weken schelen! liefs noppie
probleem is dat ik dan niet kan gaan wanneer ik wil. Als mannetje is werken en auto mee heeft dan wordt dat wel lastig. Mannetje werkt zeer onregelmatig. Trein enbus vind ik zo een gedoe en daar ben ik zoveel tijd mee kwijt. En wil proberen zo min mogelijk van het werk af te moeten want ik wil niet dat ze weten dat ik er mee bezig ben. Ik heb ook gewoon pech ook ik dat volgende week een paar dagen uitvallen, pinksteren nog en ze hebben veel congressen in mei. Maar toch bedankt voor de tip Noppie!
Nou meiden, Kynan is naar de oppas geweest en het ging goed! Hij heeft niet eens gehuild. Ben zo blij! De tijd kroop vanmiddag voorbij voor mijn gevoel. Was erg blij dat we hem konden ophalen, en hij was ook erg vrolijk toen hij ons weer zag. De 2e keer zal nu een stuk makkelijker worden. Nogmaals bedankt lieve meiden! @ Noppie; sterkte meid. Ik weet echt niets van alternatieve geneeswijzen maar wil je toch even een knuf geven, niet fijn dat je je zo rot voelt... @ Verhip; en is ie al thuis, heb je hem al besprongen? @ Miranke haha WAT NOU SLAPEN?! Veel suc6! @ Spekkie; ik ga ook deze maand voor het eerst ovu-testen gebruiken, waarschijnlijk komen ze morgen met de post. Doe het eigenlijk vooral omdat ik zo nieuwschierig ben wanneer dat ei nou komt en of ik er iets van voel . Spannend! @ Toetje, jij was toch van die 6 dagen per week...? Wel, dat kan toch niet missen dan! Suc6 met de laatste wacht-loodjes Vanavond geen klap op tv, dus ik ga straks lekker tutten en met een glas wijn in een warm Heerlijk! Liefs!
Super dat het zo goed gegaan is Female! En echt, nog een paar keer en jij weet die uurtjes ook goed te vullen. Ik kon me echt stierlijk vervelen in het begin, dat weet ik nog maar al te goed Ik ben ook errug benieuwd wat de ovu-testen me gaan vertellen. Ze lagen al keurig op de mat toen ik thuis kwam van mijn werk, dus over een aantal dagen kan ik gaan beginnen
@ Female: fijn dat alles goed gegaan is, en ja ook mij komt het bekend voor de eerste keer je vervelen....gaat wel weer over Dames ik ga lekker de bank op met manlief en kom morgen wel weer spieken hoe het hier gaat. Fijne avond en slaap lekker alvast!
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Maar29 & Nata 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 & Verhip 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 25: Anouk 26: 27: Sucre 28: 29: 30: 31: 99 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Verhip; ik heb je verplaatst. Klus ze!
@Noppie: Ja suiker is inderdaad ook de boosdoener bij mij. Maar daarnaast at ik ook geen produkten met gist en ook witmeelprodukten probeerde ik zoveel mogelijk te vermijden want die veranderen ook weer in suikers en hebben geen toegevoegde waarde (dus wel zilvervliesrijst, volkorenpasta etc met mate). Dus geen gewoon brood (zit gist in) maar zuurdesembrood. Beperkt aardappelen. HEEEEEL veel groente en salade. In het begin absoluut GEEN fruit want daar zitten ook suikers in. Geen zoetjes (ook suiker). Extra vitaminen. Pro-biotica en nog wat andere pillen voor de darmen. Owja en koemelk is voor veel mensen niet goed maar dat weten ze niet totdat ze een darmspoeling doen. Dus in de plaats daarvan sojamelk of geitenmelk. Geen alcohol. Alleen olijfolie gebruiken. Geen margarine maar roomboter. En zo kan ik nog wel ff doorgaan Dus alleen suiker weglaten is helaas niet voldoende . Het heeft jaren van verkeerd eten gekost om je lichaam zwakker te maken. 2 maanden is niet voldoende om helemaal te herstellen. Als je nog wat wil weten dan kun je het altijd vragen
Woow ! een dagje weg en 9 pagina's bij gekletst! Daarstraks was vrij emotioneel Mn mama is echt heel bang voor morgen. Ze wordt om 8 uur geopereerd.. Ik moet tot 18u werken maar ik ga in de dag ook even bellen naar het ziekenhuis.. Ik ben ook ongerust, maar ergens heb ik een goed gevoel, dat het allemaal goed komt! Dus daar hou ik me aan vast.. Daarstraks met afscheid nemen zijn er heel wat traantjes gevallen wel Je weet dat je ze morgen weer ziet maar toch is een heel klein deeltje bang dat dat niet meer zo is .. Maar ik heb vertrouwen in de neurochirurgen en ik hoop dat het allemaal goedkomt, dat ze de operatie goe doorstaat, dat de dokters geen zenuwen raken, etc, etc.. Met mij is alles nog hetzelfde, pijnlijke tepels, af e toe raar slijm (vruchtbaar? niet vruchtbaar?), baarmoedermond die per uur verschilt lijkt wel! , heel slecht gezind,.. Maar nu komt mn moeder ff voor en dus concentreer ik me vooral op haar Alle meiden met een ei: klussen maar! Wachtenden zoals ik: hug! Nieuwe mei-den: welcome & good luck! Liefs!
Hahahaha.........nou als ik niks ga voelen dan is dat juist verdacht, afgelopen keren altijd wel wat van smptomen gehad.....dus niks is goed! Voor mij dan he....
Hallo, Wat is er weer veel gekletst vandaag zeg. Moest mijn berichtje van vanochtend eerst even terugzoeken. Ik zie alleen dat ik de datum verkeerd had opgeschreven. Donderdag 27 maart was ik ongesteld en nu woensdag 23 april. Dus dan is het 28 dagen en reken ik het dus goed uit. Bedankt voor jullie berichtjes! Op naar deze nieuwe ronde, wordt nu ronde 3 voor ons maar moet zeggen zo rond de dag dat je verwacht ongesteld te worden is het toch wel erg spannend hoor! Hadden ons voorgenomen de eerste maanden niet zo mee bezig te zijn maar ben toch wel beetje zenuwpeesje haha.... Succes iedereen! Enne ook bedankt aan degene die mij op de lijst heeft gezet. Nu zit ik ook in de ROZE HUMMER
@karina82; gefeli met je nieuwe aanstaande baan! en een goede keuze om even pas op de plaats te nemen ivm alle stress die het zwanger worden met zich meebrengt, zeker als je ook nog aan t afstuderen bent! @noppie; ik heb ook erg last van somberheid/depressie, maar zit nu in het reguliere circuit, ik ben benieuwd of er iets uitkomt in de alternatieve sector! ik hoop het voor je, en als je een tip hebt, hoor ik t graag en luister naar jezelf, je eigen gevoel, want iedereen heeft wel een mening of het goed voor je is of niet (zwanger worden) maar zelf weet je het het beste @female; yay wat fijn dat alles zo goed is gelopen met kynan! kan me best voorstellen dat het heel erg moeilijk en onwennig is de eerste keer! ja huizen wisselen! als jij in een feeststemming bent, kom je naar mijn huis, en als ik een rustig weekendje wil, neem ik jouw huis in beslag! ik werk trouwens als piercer in den haag en amsterdam, op jouw ei-dag sta ik in een kelder te zweten en mensen lek te prikken met een giga-drukte in amsterdam *zjucht haha have fun in badje! xxx @tascha; ik wens jou en je moeder heeeel veeel sterkte toe, en hou je vast aan t goede gevoel! laat maar weten hoe het verlopen is? en tja verder met mij: nog steeds ongie, dus hopelijk morgen nie meer. t is tijd voor een ommezwaai in mn leven, nu de miskraam 3 mnd geleden is, ga ik mn fitness weer oppakken en mn lichaam aansterken, ook ga ik naast mn werk vrijwilligerswerk doen in voorbereiding voor mijn opleiding. gwoon weer een btj positiviteit in mn leven brengen na die donkere wolkjes, en goed voor mezelf zorgen! en yay! mijn ovutesten en zwangerschapstesten zijn binnen via post! ben benieuwd! *kruip zo lekker onder de wol*
Dank je Tischa voor je uitleg! Enne, ik weet je te vinden! @ Claire: jij ook dank voor je berichtje! liefs noppie
Hoi hoi hoi, mijn temperatuur is eindelijk hoog en dat na 43 dagen. Dus misschien eindelijk een eisprong gehad. Als ik daarvan uitga wordt mijn cycluslengt totaal 56 dagen en zit ik dik in mei met mijn NOD. Misscien kan iemand mij erbij zten voor 5 mei? : :