Ik mag ook plats nemen in de mooie Hummer. Mijn NOD zal waarschijnlijk 24 mei zijn. Zoals in mijn onderschrift te zien is, wordt mijn cyclus ineens langer
Goedemorgen MEIsjes, Hier alweer vroeg uit de veren dochterlief moet nog 1 keer naat psz en heeft dan 2 weken vakantie! Welkom aan alle nieuwelingen, wel jammer dat jullie je hier moeten aansluiten en niet bij het topic, zwanger... Maar het is hier gezellig dus je komt de dagen wel door. Hier zijn de klusdagen ook in volle gang (net als bij gamma? ), gisteravond en vanochtend een heel klein beetje roze bij afvegen.... was zoveel dat k haast dacht dat het een spikkel op het toiletpapier was, maar het was er, en zit me nu af te vragen wat het betekend...Heb mn ei nog niet gevonden, na 2 dagen heel licht streepje op de ovutest was er gister helemaal geen streepje te zien Zou mij benieuwen hoe het er vandaag uitziet. Zo okay gaan we nu echt aankleden en dochterlief weg brengen. Tot straks!
goedenmorgen meisjes! Ben overtijd 22 dagen maar heb het idee dat ik cyclus oversla en dat dit technisch gezien mijn vruchtbaarste dag is (even bannertje uitgeprobeert), mocht dit zo zijn kom ik jullie eventjes vergezellen in het mei topic! Ook al was de bloedtest twijfelachtig (laag hcg) denk ik dat ik vmk heb gehad en dat het vruchtje is opgelost oid (heb geen bloeding gehad). Zie hieronder mijn prognose voor deze maand: 3 April 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 22 April 2008 Een beetje vruchtbaar 23 April 2008 Vruchtbaar 24 April 2008 Erg vruchtbaar 25 April 2008 Eisprong 30 April 2008 Innesteldag 9 Mei 2008 Vanaf hier kun je testen 16 Januari 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Zou mijn nod 9 mei hebben, ga alleen al eerder voor bloedtest. Oorspronkelijk komende maandag maar mocht mijn theorie kloppen een week later waarschijnlijk!
Ben gister ongi geworden. Echt zooo balen, want we hadden zo goed geklust rond mijn ei! Gelukkig wel mijn cyclus weer wat korter, dus ik zet mijn nieuwe NOD op 28 mei. Wil iemand mij aanpassen? (stond op 2 mei..)
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 25: Anouk 26: 27: Sucre 28: Maar29 29: 30: 31: 99 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @Maar29, Ik heb je NOD aangepast! Hallo Allemaal ik reed al een tijdje mee maar was niet erg actief aan het mee schrijven. Maandag ben ik naar de gyn geweest. We gaan we gezien onze achtergrond vanaf volgende maand toch weer de MMM (medische malle molen) in. Ook heeft de gyn vandaag een echo gemaakt en ik had nu een mooie grote follikel, dus we moesten deze week maar goed ons best doen Vanaf maandag ovulatietesten gaan doen en vandaag was hij positief, mijn NOD is dus niet 12 mei, maar 8 mei, ik heb dit meteen aangepast op de lijst...nu maar hopen dat we net aan de MMM ontsnappen Groetjes Naatje
GOEDENMORGEN! @ natjes: ik heb een pb naar je toegestuurd... Ga er voor meid! @ maar: bummer... succes in deze meimaand @ mezelf schiet nou eens op met was @ de rest... succes met klussen Enzo... mijn temp is nog niet omhoog gegaan dus toch geen sprong... of het is niet te merken aan mijn temp... Ik geloof dat dat ook nog kon. We gaan dus gewoon verder. morgen is mijn laatste dag dat ik voor mei een bericht kan achter laten. We gaan morgenavond weg en dan wordt het tentklussen... Ik hoop dat ik veel roze zie als ik terug kom. @ Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 : voelen jullie al wat? Jullie zijn de NOD-ers als ik trug kom! JedidJah
goed weer eens wat van je te lezen... Laten we idd hopen dat je aan de MMM kan ontlopen... Hoe gaat het verder... Succes met klussen JedidJah
Het gaat wel lekker... Het idee op verplichte nummers in de tent is niet ideaal, maar ik doe het wel. Hubbie is ook al aan het idee gewent dus het gaat lukken. Ik hoop dat het deze maand blijvend roze word... Zo niet dan begin ik ook met de ovu testen. JedidJah
ja dat van die verplichte nummers, maakt het niet echt romantisch Ik hoop ook voor jou dat je deze maand blijvend roze mag blijven en dat je geen ovulatietesten nodig zal hebben. Ik wilde deze maand geen ovulatiesten doen, maar toen ik maandag die grote follikel op de echo zag kon ik het niet laten. Ik wilde gewoon weten wanneer die gaat springen
groot gelijk... Tsja die verplichte nummers zijn nodig voor een . ik kwam er overigens achter dat als ik een cyclus van 30 heb dat mijn beval datum dan op de verjaardag van mijn broertje zal zijn... whahaha dat zal hij een leuk kado vinden. JedidJah
Dat zou idd een heel mooi kado zijn...laten we daar dan voor gaan He maar ik ben er vandoor ga even koffie drinken bij de buuf, misschien tot later! Liefs naatje
Tja verplichte nummers, ik had de hoop al opgegeven voor deze maand en . We hebben zondagochtend voor het laatst geklust (mijn manneteje was ziek) en de temperatuursstijging kwam pas dinsdagochtend. Dat zal dus wel niet gelukt zijn deze keer. We vreemd hoor pas temp stijging na 43 dagen! Hopelijk is volgende cyclus korter. Misschien komt het wel door de Etos pillen?
Ik voel nog niets speciaal nee Zere tepels, maar dat heb ik al een week en had ik vorige x ook de laatste twee weken van mn cyclus (dus ik HOOP dat ik mn ei al heb gehad, vorige x begon dit ook rond mn ei!), rommelende darmen maar dat had ik vorige x ook, af en toe steekjes/krampjes maarrrr.. dat had ik ook vorige keer ! Gisteren en eergisteren heel chaggie geweest (vreesde voor pms) maar dat is nu ook voorbij Ik controleer ook mn slijm + bmm vanaf dag 1 en ook dat wisselt bijna elke dag :x ! Echt een leuk lijf heb ik! Vanaf de volgende ronde ga ik ook tempen, ik wil echt weten hoe het zit! Héél misschien ga ik zaterdag al een keertje testen, voor de gein Ik heb er toch genoeg.. (9 stuks!) Maar dat weet ik nog niet zeker.. en anders op 1 of 2 mei pas. Maar mn gevoel zegt me dat ik ongi ga worden Met mn mama is alles hopelijk goed, ze ligt nu in de operatiekamer, rond half 2 mogen we al een keertje bellen. Ik denk de hele tijd aan haar & hoop dat ze het goed doet! [-o< Mei-klussers voor vandaag? Ga ervoor! De wachtenden met NOD 1 mei: nog een week!
Het lijkt me niet dat het door de pillen komt...Overigens is er nog wel een kleine kans. Misschien heb je wel een cyclus overgeslagen... Ach ik weet het ook niet... JedidJah
Goedemorgen meiden, Het word al echt spannend hier want het is al bijna mei. Mijn duimen draaien iig al voor ons
Goodmorning MEIsjes @ Natjes; Wat vervelend zeg, die onzekerheid... Maarre... vmk zonder bloeding, ik wist niet dat dat kon...? iig sterkte hoor! @ Maar; dat was nu juist NIET de bedoeling . Hoop echt dat je volgende maand roze is! @ Naatje; Voor jou ook veel succes, vervelend dat jullie toch de mmm in moeten, maar misschien is het dan wel vlugger raak. Maarrr er is natuurlijk nog een kansje dat jullie niet de mmm in hoeven deze maand, ik duim voor jullie! @ Jedidjah; Al klaar met de was?! (Controle ) @ Pookie; heb geen ervaring met etos pillen, maar hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! Sterkte met wachten @ Tacha; spannend mss morgen testen! Duim voor je! Voor vandaag nogmaals veel sterkte gewenst ivm de operatie van mam @ Claire; Goed plan, huizenwissel Moet je ook weer in A'dam gaan werken of blijf je nu gewoon in Den Haag? PS Ovutesten zijn net met de post gekomen!
Naatje: Welkom "terug" en bedankt voor het aanpassen van de busindeling. whahaha. Ik hoop dat je deze maand zo vruchtbaar als de nacht bent meis. Ik ga in elk geval onwijs voor je duimen [-o< Natjes: hele dikke digiknuf voor jou! Tacha: sterkte vandaag en suc6 morgen en laat ff weten hoe het is gegaan he?!
Voor alle duidelijkheid, morgen ga ik nog niet testen he Zaterdag pas En dan heel misschien! Want het zou zoiezo toch veel te vroeg zijn & heb het gevoel ongi te worden! Ik laat vanavond ook zeker weten hoe het met mn mama is verlopen .. Nu moet ik naar het werk Heb er echt totaaaal geen zin in, ben er niet helemaal bij met mn gedachten .. Ik hoop zooo dat alles goed is met haar! Iedereen die wil duimen vandaag, bedankt! Tot vanavond iedereen!