Hoi, Ik wil een van mijn meest bijzonder ervaringen delen. Ik was vorige week met mijn zus naar de gyn. voor een echo en WOW WOW WOW Dat is echt heel speciaal om mee te maken zeg. Ik stond bijna te janken toen ik mijn nichtje op het scherm zag. Het is gewoon een klein mensje En werd alleen maar leuker doordat ze begon te bewegen. Gelukkig was het een verpleegster die heeeeel lang bleef kijken en alles goed controleerde dus we hebben ook lang mogen genieten. En op een gegeven moment begon de baby te bewegen en draaien, keerde haar kont en toen liet ze weer haar gezichtje zien, handjes op haar hoofd en toen op haar borst. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik wil ook. Ik denk echt dat mijn vriend gaat janken bij onze eerste echo. Hij doet altijd zo stoer maar als hij knuffelde met mijn neefje toen die nog kleiner was dan ging dat er heeel zacht en lief aan toe. Gewoonweg prachtig!
Ik denk dat als wij het hartje zien kloppen dat we ook keihard moeten janken. Toen ik zwanger was hebben we wel 3 echo's gehad maar helaas geen kloppend hartje. Dus dat zal nu wel extra speciaal zijn.
@ Tischa: das idd heel erg mooi. Ik denk dat wij het alle twee het op een brullen zetten... en Mupkuh idd een kloppend hartje... daar gaan we voor. @ Female: Nee nog steeds niet gedaan. Ik ben wel naar de winkel geweest vanwege mijn pinpas (dus naar de bank). Ik liep de kruitvat in en langs de ovu testen... Ja ik heb het huismerk gekocht... Ik ga morgen proberen. Ik vind het wel errug spannend hoor... JedidJah
Tischa, ik heb dat idd ook gehad met mijn beste vriendin. Was voor mij de 1ste keer dat ik het zo live zag, dus ik was helemaal van de wereld en zij lag er mega relaxed bij... hi hi. 8) (was haar 2e kindje) Jedidjah, wat kostte die testen bij de Kruidvat? Ik heb ze nl. net besteld bij Sensitest. 12st voor 11,49 + 2,50 verzendkosten...
Hi ladies, ik kom er hier ook maar even bij al staat mijn NOD eigenlijk voor juni, omdat ik zo'n lange cyclus heb. Ik klets in de tussentijd hier mee als jullie 't niet erg vinden?
jij bent goedkoper uit. Ik was voor 5 10 kwijt. Ik heb ze dit weekend nodig dus kon ik ze niet bestellen. @ Mupkuh: bedankt... ik vind het wel een beetje eng hoor...
Ik zag je berichtje en kwam het volgende tegen op internet: De tussentijdse bloeding Sommige vrouwen nemen in de vruchtbare periode wel eens een tussentijdse bloeding waar, die sterk kan varieren in sterkte. Meestal is het alleen maar als een lichte, roodof bruinachtige verkleuring van het cervixslijm waar te nemen. In zeldzame gevallen doet ze zich voor als een bloeding die enkele dagen duurt en die zonder de controle van de temperatuurverhoging gemakkelijk met een menstruatiebloeding verward kan worden. De tussentijdse bloeding treedt in nauwe samenhang met de eisprong op en wordt vooral door natuurlijke hormonenschommelingen in deze periode verklaard. Ze wordt in de rij 'bloeding' naargelang de sterkte met enkele puntjes of streepjes op de cycluskaart aangegeven ZOU HET ZOU HET? IK hoop het wel echt voor je
Idd een bijzondere ervaring, wat fijn voor je dat je erbij moct zijn zeg! Ik weet nog heel goed dat mijn hubby er behoorlijk tegenop zag toen we erachter kwamen dat ik de eerste keer zwanger was. Het was wel bewust gegaan alleen hadden we dat nooit zo snel verwacht (ben na stoppen met de pil nog 1 keer ongesteld geweest daarna was het al raak). Dus hubby was zeg maar bang voor wat er zou komen en voelde zich nog niet op en top klaar voor het vaderschap.... Op het moment dat we voor het eerst haar hartje hoorden zag ik iets veranderen in zijn gezicht, kan niet zeggen wat het precies was maar hij draaide van een onzekere man om in een echte pappa, heel bijzonder moment, dat was het moment dat ik tranen in mn ogen kreeg, zo gaaf dat je het hartje hoort van je kindje en dan zie je ook je man in 1 keer zo veranderen, echt een moment om nooit te vergeten.... Net weer een ovutest gedaan en nu is er weer een heel licht 2de streepje te zien... heb maar weer een aantal testen besteld want ik red het niet met de 5 die ik had....heb er nog 1 voor morgen en hoop dat ze morgen ook weer binnenkomen. Alleen wel lastig dat we het weekend op bezoek gaan bij zus en zwager....heb eigenlijk geen tijd om dan even te gaan zitten voor een ovutest....mmh, hopen dat ik mn ei morgen dan wel vind dan hoef ik het zaterdag ook niet meer te testen...
Dat scheelt idd wel ff wat. Als je ze bij Sensitest besteld heb je ze gelijk de volgende dag in huis. Gewoon met de post, echt super. Maar als het goed is, is dit de laatste keer dat we ze nodig hebben joh, whahaha. Suc6 in de tent. Laat die stokken maar schudden!
Thanx!Waar heb je dat gevonden, die site wil ik ook wel even lezenn....of was dit het enige wat erover op stond... Ik hoop het ook heel erg, al heb ik mn ei dus nog niet gevonden....we wachten dus maar weer rustig af....Bedankt voor je bericht!
Hey, Het word al aardig druk hier. Kan helaas niet zo vaak komen als ik wil hier zit thuis in een mega verbouwing dus slaap ergens anders moet zeggen dat maakt klussen wel erg lastig
Ik heb de site gevonden tijdens het googlen. Dat was het enige wat er stond over de tussentijdsje bloeding ja. Dit is de link en het is een na laatste alinea. http://members.fortunecity.com/voetjes/hals.htm
Hay meiden! Ik meld me ook maar weer even! Na vorige maand in spanning te hebben gezeten omdat ik plots niet ongesteld werd, gaan we er nu voor het 'eggie'. Mijn nieuwe NOD is 12 mei! Vanaf morgen is mijn vruchtbare periode, dus we gaan ons best doen 8)
hoi meiden, ik ben weer uit de lappenmaand hoor meiden, maar nu is zoontje lief er in gedoken vannacht... dus gaat lekker hier... maar goed vanaf eht weekend weer volop aan de klus voor bijan 2 weken ivm mijn cyclus....
Meiden, ik heb even de volgende cyclus uitgerekend. Had een cyclus van 35 dagen en 1 van 45 dagen dus ben nu even van het gemiddelde uitgegaan, 40 dus! Anders zit ik op 2 juni en dat is zooooooo eenzaam! 16 April 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 9 Mei 2008 Een beetje vruchtbaar 10 Mei 2008 Vruchtbaar 11 Mei 2008 Erg vruchtbaar 12 Mei 2008 Eisprong 17 Mei 2008 Innesteldag 26 Mei 2008 Vanaf hier kun je testen 2 Februari 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum @Elhouda: jij hebt ook een heel erg lange cyclus, hoe ga jij er mee om? Heb er best meer moeite mee dan ik dacht eigenlijk. Het lijkt wel of iedereen meer kansen krijgt (vooral sneller) en ik hang er maar een beetje bij...Mijn vriend zegt dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn (en dat bedoelt ie wel goed) maar ik voel alles dus is het moeilijk er niet an te denken vooral nu de laatste 8 dagen van licht bruinverlies...ik heb niet eens een echte ongi gehad! Ach we kunnen er weinig aan doen maar had het toch graag anders gezien! Meiden we blijven voor ROZE gaan he!!!
@Indira, ik snap je helemaal, ben er ook constant mee bezig JUIST omdat het zo'n lange, ongewone cyclus is. Je begint dan echt aan jezelf en je lichaam te twijfelen. M'n NOD is van april naar juni geaan, hoop echt dat 't wat korter wordt. Bij mij komt het door de miskraam, zie onder, sindsdien heb ik zo'n lange cyclus. Was wel blij dat ik ongesteld werd gister, had al 4x negatief getest, dus dan maar liefst zsm ongi, dan kunnen we weer opnieuw beginnen. Hoe kom je trouwens aan die lijst van hoe vruchtbaar je bent? Kan dat hier op zwangerschapspagina?